quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb eindelijk eens tijd (naja zin) gevonden om weer eens wat foto's te uploaden! Wel nog niet van Snuf, want dat is nog saai wit. :S
Rainbow hat voor mijn uk:
[ afbeelding ]
Ik had nog garen over, dus maakte ik ook een Harlequin hoodie voor haar:
[ afbeelding ]
ahquote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
Ik heb eindelijk eens tijd (naja zin) gevonden om weer eens wat foto's te uploaden! Wel nog niet van Snuf, want dat is nog saai wit. :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor beide heb ik haaknaald 4 mm gebruikt, alleen bij de hoodie een dubbele draad en bij de muts een enkele draad.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Lijnloos het volgende:
MissE, ik zie op ravelry dat je bravo hebt gebruikt... welke haakmaat gebruik je daarvoor? Misschien leuk spul voor mijn toekomstige projectje.
terecht. Erg mooi!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Voor beide heb ik haaknaald 4 mm gebruikt, alleen bij de hoodie een dubbele draad en bij de muts een enkele draad.
Tnx iedereen voor de complimentjes!
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh. Wat mooi! En volgens mij hoef je het nauwelijks te blocken. Het valt zo al erg mooi. Welk soort katoen heb je gebruikt?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:02 schreef Doobsie het volgende:
Wat een mooie dingen weer!! Echt super!!
Ik ben momenteel aan het haken voor mn schoonmoeder![]()
Die wilde graag een gehaakt tafelkleed van zo'n 96 cm doorsneeNou mam kom maar op met de katoen ik haak wel
Inmiddels tot zover gevorderd
[ afbeelding ]
Wat een schatje zeg!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef MizzEnroe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weet waar je aan begint....verslaving :-)quote:Op maandag 25 februari 2013 18:13 schreef Cindy1988 het volgende:
Dit topic motiveert mij echt om, als ik een keer tijd heb, mezelf te leren haken. Zie al die mooie dingen, dat wil ik ook kunnen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |