Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Misschien reageert Pietertje er wel op of zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Ik weet niet of er inmiddels nog mensen op je happenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen rughaar Ambi, in de zin van die paar haren die er zitten scheer ik altijd weg
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zó irritant als mensen iets naar je sturen op facebook/whatsapp etc dat ze dan verwachten altijd per direct iets terug te krijgen. En er dan achteraan blijven sturen om te vragen waarom je niks meer zegt.. Ik ben ook af en toe bezig, doe rustig aan zeg.
. Als het dringend is ok, maar verder wacht je maar gewoon.
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atletenquote:
Ja, do-avond in de fitness-vitrine. Of 's middags de Olympische zwemploeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atleten
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?
Facebook messenger en WhatsApp blijft maar chat.
Ja sorry, ben geen held met bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Beter bellen ze niet, ik hou niet van koetjesenkalfjesgesprekken aan de telefoon, daar weet ik me echt geen raad mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Vind je?quote:
Lijkt me juist makkelijker om ongemerkt foto's of video's te maken dan met een smartphone. Volgens mij is die Google Glass ook niet uitsluitend spraakgestuurd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Vind je?
Het is eigenlijk gewoon je smartphone geïntegreerd in een bril, zo begrijp ik het tenminste.
Het lijkt me vooral vreemd om mensen tegen hun bril te horen praten.. Stiekem een foto maken is er dan niet bij.
.
Ja ik lees het nu, aan de zijkant kun je hem met je vinger besturen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Lijkt me juist makkelijker om ongemerkt foto's of video's te maken dan met een smartphone. Volgens mij is die Google Glass ook niet uitsluitend spraakgestuurd.
En dit is nog een prille versie, misschien dat ze later nog andere vormen van besturing toevoegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu, aan de zijkant kun je hem met je vinger besturen.
Mensen nog meer in zichzelf gekeerd (want die bril zet je natuurlijk niet af)... kweenie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Vind je?
Het is eigenlijk gewoon je smartphone geïntegreerd in een bril, zo begrijp ik het tenminste.
Het lijkt me vooral vreemd om mensen tegen hun bril te horen praten.. Stiekem een foto maken is er dan niet bij.
.
Ben begonnen met sporten, dus het kleine zwembandje zal alleen maar kleiner wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Peter het volgende:
Als je zwembandje niet al te groot is moet dat kunnen
It wasn't mequote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:07 schreef Twoflower het volgende:
This is weird...
Ik zit op het moment in Sydney () en word op Gayromeo aangesproken. Door een amerikaan (NYC), in het Nederlands. En wat zegt 'ie? "Hoi, ik ben Angel." Dus ik antwoord terug dat me dat meteen doet denken aan 'Rent'. (Duh!) Antwoordt 'ie terug dat 'ie 'not for rent' is. Hij kende de hele film/musical niet! (En dat moest dan ook nog eens in het engels, want veel meer NL dan het groeten kende 'ie ook niet. Als je iemand aanspreekt in een taal, zorg dan ook dat je die taal een beetje kent.)
Zit je wel de hele tijd met zo'n bril op je knarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dit is nog een prille versie, misschien dat ze later nog andere vormen van besturing toevoegen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je wel de hele tijd met zo'n bril op je knar
En hoe doe jij dat? Want je hebt al een bril op
Het zou mij niet verbazen dat die dingen straks verboden worden in het verkeerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bv met die tomtom werkt terwijl je auto rijdt, omdat je toch de hele tijd iets in je gezichtsveld hebtIs dat wel veilig?
Lijkt me ookquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat die dingen straks verboden worden in het verkeer
Had hem al gezien ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hebben jullie überhaupt de video en artikel wel bekeken?
Je hebt nog steeds iets IN je blikveld wat knippert en doet. Ik weet wel dat je nog steeds naar de weg kijkt, maar dan nogquote:Het idee is juist dat je kunt blijven kijken naar je omgeving, ipv je blik afwenden naar een losse device.
Dus juist voor navigatie is het veiliger dan wat dan ook.
O, dus er knippert iets zo net BUITEN je directe gezichtsveld?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij wordt het zo geprojecteerd dat het lijkt alsof je naar een scherm op 50 cm ofzo kijkt. Het zal dus ook best wel buiten je directe zichtsveld worden geprojecteerd allemaal.
Ik vind t vooral minority report inventief en knap, maar niet praktisch.quote:Ik vind het overigens vooral op gebied van privacy allemaal een beetje eng.
Da's zo'n ongeschreven protocol: altijd een pisbak ertussen laten. Tenzij vol, dan moet je wel.quote:
Ja, in dronken toestand gaat het ook beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Naarmate de hoeveelheid alcohol die in me gaat groter wordt en de hoeveelheid urine die uit me wil ook groter en frequenter wordt heb ik er steeds minder moeite mee
jah. vroeghah tikte ik heel wat biertjes weg. Stond je ongeveer steeds met 2 glazen bier in de handen in de kroeg. Dat je precies wist van : nu nog 1 slok en dan wordt het teveel. En dat je zo'n beetje tegen die rand van 'tever gaan' aan zat te drinken. Wat een tijden waren dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Er is nogal een brede tussenweg tussen kotsend over de badkuiprand hangen en geen alcohol meer drinkenTenzij je t gewoon niet kan verdragen.
Ja! Doe er wat aan!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Eens. Ik ben er echt klaar mee.
Schiet op met die lente!
want..?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je dat webadres niet weghalen, en dat in een DM sturen?
Nee, waarom?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je dat webadres niet weghalen, en dat in een DM sturen?
Oops! That page can’t be found.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Peter het volgende:
Kennen jullie de Harlem Shake? En dan ook leuke versies?
nouja, dat je het niet erg vindt om je naam bekend te maken....quote:
Ah, neuquote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja, dat je het niet erg vindt om je naam bekend te maken....
Niet op je profiel gekeken...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef wonderer het volgende:
www.michameinderts.nl
Dacht trouwens dat dat ook in mijn fok-profiel stond, maar blijkbaar is dat aangepast.
Gewoon naar de homepage gaanquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Peter het volgende:
Kennen jullie de Harlem Shake? En dan ook leuke versies?
urinoirseks? Seks op (openbare) toiletten neem ik dan aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Was hierissieweer nou die van de urinoirseks?
Maar was het niet parkeerplaatsen/HOP's?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
Haha! Dat blijft mij achtervolgen he? Maar ja dus
En iets met drugs toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar was het niet parkeerplaatsen/HOP's?
Och, enter the oude koe with the oude koeienquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Was hierissieweer nou die van de urinoirseks?
ha het gaat weer over oud dus ik meld me evenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, enter the oude koe with the oude koeien
TROTS ben ik!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Glansrijk 17e van de 27 bij de Popquiz in De Wildeman
quote:
Ik vond het wel weer een leuk seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom raad ik nou nooit de mol in 1x goed?
Ik heb ook serieus geen idee wie het wel is zo heb me blind zitten staren op diegene die ik verdacht
Ik vond het ook een leuk seizoen idd!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer een leuk seizoen.
Ben benieuwd naar de onthulling. Is altijd een leuke aflevering, met al die mollenstreken en hints die dan getoond worden
Maar bij die ogen staat Tania bij Kees en Paulien, dus die klopte niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef creno het volgende:
Ik had vanaf aflevering 1 Kees als mol, vanwege het ogen-rijtje en de '82 op zo'n paal.
Hij heeft op sommige momenten heel subtiel en goed gemold (oa het toeeigenen van de pot waardoor hij richting de berg kon, de moeilijke woorden bij de waterval) en heeft ook heel overtuigend een kandidaat gespeeld (zoals bij de executie in Kruger Park waar hij heel overtuigend reageerde op een groen scherm)quote:
Je loopt al de hele dag met een rolletje drop in je broek?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Je kan idd wel merken dat de lente van start gaat
Een rolletje drop? Nou iets meer credit dan dat mag ik hem toch wel geven hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je loopt al de hele dag met een rolletje drop in je broek?
Trek uit dat shirt, trek uit!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Steve het volgende:
Ik loop vooral te zweten, veel te warm gekleed.
Ik wilde eerste een rolletje Rang zeggen maar dan lijk ik zo oudquote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een rolletje drop? Nou iets meer credit dan dat mag ik hem toch wel geven hoor
Wil je een dropje? Oh ik zie dat je al hebtquote:
Euh, welke verwachting is dat? Ik zie overal 14 graden voorspelt. Maar misschien als je ergens uit de wind en in de zon zit...quote:
Dat maakt ons (mij) niet zoveel uit hoor! Posten die foto's!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het vanavond zo koud..
Op de weer-app, en het nieuws zei gemiddeld 15 en hier is t altijd warmerquote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Euh, welke verwachting is dat? Ik zie overal 14 graden voorspelt. Maar misschien als je ergens uit de wind en in de zon zit...
Ik had net een vergadering met oa Ang3l.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Dat maakt ons (mij) niet zoveel uit hoor! Posten die foto's!!
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had net een vergadering met oa Ang3l.
Half [homo] heeft me al met minstens een ontbloot bovenlijf gezien, dus zo spannend zijn die foto's niet..
Ik hoop het.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op de weer-app, en het nieuws zei gemiddeld 15 en hier is t altijd warmer
Nou daar wil ik graag zelf wel over oordelenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:48 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had net een vergadering met oa Ang3l.
Half [homo] heeft me al met minstens een ontbloot bovenlijf gezien, dus zo spannend zijn die foto's niet..
Voor wat hoort wat. You startquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:02 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou daar wil ik graag zelf wel over oordelen
Ik dacht nou niet direct aan tegenprestaties.En dat gaat ook beetje moeilijk zo op het werkquote:
Mag ook vanavond als je thuis bent hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik dacht nou niet direct aan tegenprestaties.En dat gaat ook beetje moeilijk zo op het werk
Voor niets gaat de (lente)zon op!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Ik dacht nou niet direct aan tegenprestaties.En dat gaat ook beetje moeilijk zo op het werk
Het ziet er wel goed uit buiten ja!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
Thuis werken. Op het balkon. In de zon.
Het is gewoon warm.
Ik vond dat altijd zo'n enorm baggervakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef Steve het volgende:
Ochtendje belastingcursus achter de rug. Ik weet meteen weer waarom ik altijd ver van fiscale dingen weg ben gebleven..
Hij wil vast allerlei technieken oefenen, maar denk je nou werkelijk dat hij zangles van jou wilt hebben?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Bwahaha, ik ga vrijdag een jongen "zangles" geven die ook auditie komt doen voor Rent. Hij is doodnerveus en weet niet of ie t nummer goed kan, en aangezien het hetzelfde nr is als wat ik deed bij de auditie wil ie t graag met mij oefenen. Of ik tips heb en zo, want ik ben door.
Mens ik heb 0,0 techniek! Maar je bent schattig, dus kom maar langs.
*wink wink nudge nudge*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Hij wil vast allerlei technieken oefenen, maar denk je nou werkelijk dat hij zangles van jou wilt hebben?
Mja...ook niet mijn ding, maar moet er voor mn werk helaas wel examen in doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:17 schreef Steve het volgende:
Ochtendje belastingcursus achter de rug. Ik weet meteen weer waarom ik altijd ver van fiscale dingen weg ben gebleven..
Dat soort dingen houdt me tegen om zangles te nemen. Ik voel me dan echt te veel voor lul staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Alleen een m mmm mmm en een lalala en een ng-ng-ng of een Miiiii aaaahhaaamooooohoohooreeeee.
(Stomme oefeningen)
Nou ik had het er met een vriendin van me over. Die zong ooit in een bandje. En ze zei: Zangles haalt alle lol uit zingen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat soort dingen houdt me tegen om zangles te nemen. Ik voel me dan echt te veel voor lul staan
Aaaaah wat schattig!quote:
Nee, niet zelf gemaakt, online gevonden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Aaaaah wat schattig!
Die heb je zelf gemaakt?
Het lijkt alleen wel een beetje alsof ie dood neer valt
In plaats van op je knieën voor die persoon liggen met zaadvragende ogen leuk benaderen en daarna een schouderklop geven en zeggen "Hahaha makker!"quote:
Briljantquote:
Nee, dit moet even andersom. Hij moet in mijn hoofd gefriendzoned worden ipv dat ik hem leuk vind zoals nuquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:26 schreef Renesite het volgende:
"Zullen we naar xxx[club]xxx gaan?"
"Ow leuk"
"Als vrienden"
Be-na-druk-ken
maak een lijstje met minpunten en waarom hij geen relatiemateriaal is.. ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, dit moet even andersom. Hij moet in mijn hoofd gefriendzoned worden ipv dat ik hem leuk vind zoals nu
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee, dit moet even andersom. Hij moet in mijn hoofd gefriendzoned worden ipv dat ik hem leuk vind zoals nu
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n duet moeten doen, en spelen, voor de hele groep............... en ik heb nog nooit zo ontzettend veel, zo'n ontzettend lieve, gemeende en werkelijkwaar veren-in-reet-stekende complimenten gehad. Zelfs de regisseur nam me er na afloop voor apart, als ook de hoofdrolspeler.
Wist totaal niet mee wat ik moest zeggen, en het was maar goed dat t schemerig was want dan vielen de rode kop en de vochtige ogen niet op. Ik ben echt helemaal hyper nu
dat wordt dadelijk wat als het publiek op je lip zitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n duet moeten doen, en spelen, voor de hele groep............... en ik heb nog nooit zo ontzettend veel, zo'n ontzettend lieve, gemeende en werkelijkwaar veren-in-reet-stekende complimenten gehad. Zelfs de regisseur nam me er na afloop voor apart, als ook de hoofdrolspeler.
Wist totaal niet mee wat ik moest zeggen, en het was maar goed dat t schemerig was want dan vielen de rode kop en de vochtige ogen niet op. Ik ben echt helemaal hyper nu
Dan zit je in je rol, heel wat andersquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat wordt dadelijk wat als het publiek op je lip zit
Leukste compliment was wel van het meisje dat mimi speelt:quote:
Dudequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leukste compliment was wel van het meisje dat mimi speelt:
"Ik zat te kijken, ging helemaal in jullie op, genoot. Ik werd er gewoon geil van man, wilde je bespringen. En Jaap (speelt Roger) zat naast me en zei Oke ik ben hetero, maar shit ... ik ook!"
Er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leukste compliment was wel van het meisje dat mimi speelt:
"Ik zat te kijken, ging helemaal in jullie op, genoot. Ik werd er gewoon geil van man, wilde je bespringen. En Jaap (speelt Roger) zat naast me en zei Oke ik ben hetero, maar shit ... ik ook!"
Nopequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan wat geloofwaardig is.
Heeft Cavalinho je account gehacked?
Haphaphapquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nope
Maar ik heb het hem zelf niet horen zeggen hoorEn als je het vaan haar niet geloofd dan moet je maar ff d'r opmerking op m'n facebook bekijken. O nee, daar doe jij niet echt aan
Me @ Frisoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar Cavalinho zou misschien naar friso komen. Misschien dat je het dan aan hem kan vragen?
Maar had je dan ook precies 3x 3.35 nodig? Dan had ik al nooit dat risico genomen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Klussen. Ik háát het!
En als dan ook nog eens blijkt dat je uit een rol van 10,05m geen 3x 3,35m behang kan halen... We sneden 2x 3,35m af en hielden nog maar 2,23m over. rara hoe kan dat?!Uiteindelijk dus geen hol kunnen doen, alleen voorstrijken en snijden... en dan maar hopen dat maandag de winkel nog een rol heeft. Sukkels. Zet geen 10,05m op je verpakking als het er gewoon niet in zit!
Ik ook nietquote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar had je dan ook precies 3x 3.35 nodig? Dan had ik al nooit dat risico genomen eerlijk gezegd.
Ja dat is ook wel raar natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 16:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar goed, niet mijn behang. Maar dan nog, er zat gewoon dik een meter te kort op iedere rol.
Wow... Dan heb je een behoorlijke ladder nodigquote:
Hoogwerkerquote:Op zondag 10 maart 2013 16:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wow... Dan heb je een behoorlijke ladder nodig
Mogen het alleen noodzakelijke operaties zijn waarvoor je ziek thuis blijft?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:14 schreef TheVulture het volgende:
Collega's die hun borsten laten vergroten en vervolgens ziek zijn omdat ze pijn hebben
Begrijp me goed, iedereen moet vooral doen waar hij/zij zin in heeft en als dat een cup F is (bij wijze van spreken) even goede vrienden, maar ik vind het wel raar dat je je werkgever daar mee dupeert als het geen echte medische redenen heeft maar puur voor het mooi zijnquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mogen het alleen noodzakelijke operaties zijn waarvoor je ziek thuis blijft?
Je ogen laseren of zo is ook niet noodzakelijk.
Mwah... Gedeeltelijk vrij opgenomen, maar ook al een paar dagen ziek...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:28 schreef wonderer het volgende:
Ik neem aan dat ze overleg heeft gepleegd met de werkgever en zo?
Ja, of het nu officieel een vrije dag moet zijn of een ziekmelding, daar valt over te twisten.... met de werkgever.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Begrijp me goed, iedereen moet vooral doen waar hij/zij zin in heeft en als dat een cup F is (bij wijze van spreken) even goede vrienden, maar ik vind het wel raar dat je je werkgever daar mee dupeert als het geen echte medische redenen heeft maar puur voor het mooi zijn
Ja je zou zeggen van welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 10:36 schreef wonderer het volgende:
Niet zo handig dan. Je weet toch van te voren dat het niet alleen pijn doet, maar ook dat je beweeglijkheid gelimiteerd is en dergelijke?
Of meer vrije dagen inleveren.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:14 schreef wonderer het volgende:
Ik mocht zes weken mijn armen niet boven schouderhoogte tillen
Nou ja, leermomentje dan maar. Als jij ooit een borstvergroting wilt, moet je een langere ziek-termijn bedingen
Zou jij t ooit overwegen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:22 schreef Vlarp het volgende:
Dat het hier ooit nog eens over borstvergrotingen zou gaan.
Ik vind eigenlijk dat het allemaal onder ziekteverzuim valt. Het is en blijft een medische ingreep, noodzakelijk of niet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of meer vrije dagen inleveren.
Beetje een grijze lijn. Wat valt er nu onder ziekte verzuim en wat onder eigen vrije dagen bij dit soort dingen?
Maar ben je ziek?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat het allemaal onder ziekteverzuim valt. Het is en blijft een medische ingreep, noodzakelijk of niet.
Als "niet kunnen werken wegens medische ingreep" ziek is, ja. Ik heb met mijn gebroken pols ook thuis gezeten omdat ik mijn werkzaamheden niet kon uitvoeren, maar dan was ik ook niet "ziek".quote:
Zoals ik al zeg: ik denk dat het een heel grijs gebied is. Kijk, je pols breken is dna weer geen keuze. Zo'n medische ingreep als je oren recht laten zetten of je tetters laten ontploffen wel. Ik weet niet hoe het werkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als "niet kunnen werken wegens medische ingreep" ziek is, ja. Ik heb met mijn gebroken pols ook thuis gezeten omdat ik mijn werkzaamheden niet kon uitvoeren, maar dan was ik ook niet "ziek".
Ik vind het geen grijs gebied. Medische ingreep is medische ingreep. De werkgever zal waarschijnlijk niet blij met je zijn (hoewel, als de operatie goed gelukt is misschien welquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals ik al zeg: ik denk dat het een heel grijs gebied is. Kijk, je pols breken is dna weer geen keuze. Zo'n medische ingreep als je oren recht laten zetten of je tetters laten ontploffen wel. Ik weet niet hoe het werkt.
quote:
Ja, wat is het nou! Zo kan ik toch niet jullie mening vormen!!!quote:
Het mijne is correct gespeld, dus dat heeft de voorkeurquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou! Zo kan ik toch niet jullie mening vormen!!!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:51 schreef wonderer het volgende:
(hoewel, als de operatie goed gelukt is misschien wel),
Ik heb een spatie te weinig gebruiktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ja, wat is het nou! Zo kan ik toch niet jullie mening vormen!!!
Volgens mij is dat bij wonderer juist niet gedaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Hebben we toch ineens weer leven in het topic dankzij wat opgespoten tieten
Begin me nu wel af te vragen waar ze de restjes hebben gelatenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij wonderer juist niet gedaan.
NOem je me nu een paard?quote:
Zat weinig vlees in hoorquote:
Nou ja, je schrijft ook frikandel, dus ik verwachtte niets andersquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een spatie te weinig gebruikt.
Dat mag op die manier ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, je schrijft ook frikandel, dus ik verwachtte niets anders
Ook alleen maar omdat geen hond het goed schreefquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:16 schreef wonderer het volgende:
Inderdaad. http://woordenlijst.org/zoek/?q=frikandel&w=w
Frikadel! Bal gehakt!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat geen hond het goed schreef
Zwaktebod!
Uilskuiken, Zak Patatquote:
Ja zeg, het GING over spellingquote:
KROKET!quote:
Zit in goedkope kroketten standaard geen paardenvlees? Volgens mij zei G_E dat ooit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat hele paardenvleesfobie geneuzel kan me echt gestolen worden
Oke, je moet e rop zetten wat er in zit, maar oeeeeh eng paard!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef Ang3l het volgende:
Natuurlijk. Ik moet in december een stervende aidspatient spelen, dus er moet nog 1kg af
Dat ligt er aan wat er op de verpakking staat hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zit in goedkope kroketten standaard geen paardenvlees? Volgens mij zei G_E dat ooit.
Moet "niet" zijn, he?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat ligt er aan wat er op de verpakking staat he
(standaard geen?)
Eh beter was inderdaad geweest:quote:
Heb je samen gedouched?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom heb ik 2 jaar van mijn tijd verspild bij Splash? In mijn nieuwe sportschool barst het gewoon van de knappe jongens.
quote:
Ik ken het, ik zwem ook een stuk harder met afgetrainde lijven om me heenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Mijn god, ik weet soms niet waar ik kijken moet. Het maakt het sporten wel een stuk fijner.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het, ik zwem ook een stuk harder met afgetrainde lijven om me heen
Het zou bij mij niet meer tot sporten komenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ken het, ik zwem ook een stuk harder met afgetrainde lijven om me heen
Seks is nog steeds niet officieel een sport...quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zou bij mij niet meer tot sporten komen
Alhoewel............
Ook alleen maar omdat je geen medailles wintquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:14 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Seks is nog steeds niet officieel een sport...
Het blijft een wereld van achterstallig denken maar ik vind het wel iets intrigerends hebben dat Vaticaan.... vond het ook erg tof om er te zijn geweest in Rome... het ademt echt historiequote:
Een bijzondere en interessante geschiedenis in elk geval.quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het blijft een wereld van achterstallig denken maar ik vind het wel iets intrigerends hebben dat Vaticaan.... vond het ook erg tof om er te zijn geweest in Rome... het ademt echt historie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |