Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Misschien reageert Pietertje er wel op of zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:14 schreef Ambiguiteit het volgende:
En dit topic gaat zeker ook weer een paar weken mee.
Ik weet niet of er inmiddels nog mensen op je happenquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:38 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Moet ik even een relletje schoppen, dan zijn we er zo doorheen...
quote:Op donderdag 21 februari 2013 09:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen rughaar Ambi, in de zin van die paar haren die er zitten scheer ik altijd weg
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zó irritant als mensen iets naar je sturen op facebook/whatsapp etc dat ze dan verwachten altijd per direct iets terug te krijgen. En er dan achteraan blijven sturen om te vragen waarom je niks meer zegt.. Ik ben ook af en toe bezig, doe rustig aan zeg.
. Als het dringend is ok, maar verder wacht je maar gewoon.
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atletenquote:
Ja, do-avond in de fitness-vitrine. Of 's middags de Olympische zwemploeg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er lopen trouwens wel echt apen rond in dat zwembad ja... maar gelukkig ook wat fijne atleten
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als het dringend is dan kunnen mensen toch ook bellen?
Facebook messenger en WhatsApp blijft maar chat.
Ja sorry, ben geen held met bellenquote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Beter bellen ze niet, ik hou niet van koetjesenkalfjesgesprekken aan de telefoon, daar weet ik me echt geen raad mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als potentieel datemateriaal dat een bevestiging zoekt bij Steve, die durven niet te bellen
Vind je?quote:
Lijkt me juist makkelijker om ongemerkt foto's of video's te maken dan met een smartphone. Volgens mij is die Google Glass ook niet uitsluitend spraakgestuurd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Vind je?
Het is eigenlijk gewoon je smartphone geïntegreerd in een bril, zo begrijp ik het tenminste.
Het lijkt me vooral vreemd om mensen tegen hun bril te horen praten.. Stiekem een foto maken is er dan niet bij.
.
Ja ik lees het nu, aan de zijkant kun je hem met je vinger besturen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:29 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Lijkt me juist makkelijker om ongemerkt foto's of video's te maken dan met een smartphone. Volgens mij is die Google Glass ook niet uitsluitend spraakgestuurd.
En dit is nog een prille versie, misschien dat ze later nog andere vormen van besturing toevoegen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja ik lees het nu, aan de zijkant kun je hem met je vinger besturen.
Mensen nog meer in zichzelf gekeerd (want die bril zet je natuurlijk niet af)... kweenie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Vind je?
Het is eigenlijk gewoon je smartphone geïntegreerd in een bril, zo begrijp ik het tenminste.
Het lijkt me vooral vreemd om mensen tegen hun bril te horen praten.. Stiekem een foto maken is er dan niet bij.
.
Ben begonnen met sporten, dus het kleine zwembandje zal alleen maar kleiner wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Peter het volgende:
Als je zwembandje niet al te groot is moet dat kunnen
It wasn't mequote:Op zaterdag 23 februari 2013 07:07 schreef Twoflower het volgende:
This is weird...
Ik zit op het moment in Sydney () en word op Gayromeo aangesproken. Door een amerikaan (NYC), in het Nederlands. En wat zegt 'ie? "Hoi, ik ben Angel." Dus ik antwoord terug dat me dat meteen doet denken aan 'Rent'. (Duh!) Antwoordt 'ie terug dat 'ie 'not for rent' is. Hij kende de hele film/musical niet! (En dat moest dan ook nog eens in het engels, want veel meer NL dan het groeten kende 'ie ook niet. Als je iemand aanspreekt in een taal, zorg dan ook dat je die taal een beetje kent.)
Zit je wel de hele tijd met zo'n bril op je knarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:44 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
En dit is nog een prille versie, misschien dat ze later nog andere vormen van besturing toevoegen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je wel de hele tijd met zo'n bril op je knar
En hoe doe jij dat? Want je hebt al een bril op
Het zou mij niet verbazen dat die dingen straks verboden worden in het verkeerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vraag me af hoe dat bv met die tomtom werkt terwijl je auto rijdt, omdat je toch de hele tijd iets in je gezichtsveld hebtIs dat wel veilig?
Lijkt me ookquote:Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen dat die dingen straks verboden worden in het verkeer
Had hem al gezien ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hebben jullie überhaupt de video en artikel wel bekeken?
Je hebt nog steeds iets IN je blikveld wat knippert en doet. Ik weet wel dat je nog steeds naar de weg kijkt, maar dan nogquote:Het idee is juist dat je kunt blijven kijken naar je omgeving, ipv je blik afwenden naar een losse device.
Dus juist voor navigatie is het veiliger dan wat dan ook.
O, dus er knippert iets zo net BUITEN je directe gezichtsveld?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Vlarp het volgende:
Volgens mij wordt het zo geprojecteerd dat het lijkt alsof je naar een scherm op 50 cm ofzo kijkt. Het zal dus ook best wel buiten je directe zichtsveld worden geprojecteerd allemaal.
Ik vind t vooral minority report inventief en knap, maar niet praktisch.quote:Ik vind het overigens vooral op gebied van privacy allemaal een beetje eng.
Da's zo'n ongeschreven protocol: altijd een pisbak ertussen laten. Tenzij vol, dan moet je wel.quote:
Ja, in dronken toestand gaat het ook beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Naarmate de hoeveelheid alcohol die in me gaat groter wordt en de hoeveelheid urine die uit me wil ook groter en frequenter wordt heb ik er steeds minder moeite mee
jah. vroeghah tikte ik heel wat biertjes weg. Stond je ongeveer steeds met 2 glazen bier in de handen in de kroeg. Dat je precies wist van : nu nog 1 slok en dan wordt het teveel. En dat je zo'n beetje tegen die rand van 'tever gaan' aan zat te drinken. Wat een tijden waren dat.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Er is nogal een brede tussenweg tussen kotsend over de badkuiprand hangen en geen alcohol meer drinkenTenzij je t gewoon niet kan verdragen.
Ja! Doe er wat aan!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef Ang3l het volgende:
Eens. Ik ben er echt klaar mee.
Schiet op met die lente!
want..?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je dat webadres niet weghalen, en dat in een DM sturen?
Nee, waarom?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou je dat webadres niet weghalen, en dat in een DM sturen?
Oops! That page can’t be found.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Peter het volgende:
Kennen jullie de Harlem Shake? En dan ook leuke versies?
nouja, dat je het niet erg vindt om je naam bekend te maken....quote:
Ah, neuquote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nouja, dat je het niet erg vindt om je naam bekend te maken....
Niet op je profiel gekeken...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:08 schreef wonderer het volgende:
www.michameinderts.nl
Dacht trouwens dat dat ook in mijn fok-profiel stond, maar blijkbaar is dat aangepast.
Gewoon naar de homepage gaanquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef Peter het volgende:
Kennen jullie de Harlem Shake? En dan ook leuke versies?
urinoirseks? Seks op (openbare) toiletten neem ik dan aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Was hierissieweer nou die van de urinoirseks?
Maar was het niet parkeerplaatsen/HOP's?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef hierissieweer het volgende:
Haha! Dat blijft mij achtervolgen he? Maar ja dus
En iets met drugs toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar was het niet parkeerplaatsen/HOP's?
Och, enter the oude koe with the oude koeienquote:Op maandag 25 februari 2013 22:03 schreef Ambiguiteit het volgende:
Was hierissieweer nou die van de urinoirseks?
ha het gaat weer over oud dus ik meld me evenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Och, enter the oude koe with the oude koeien
TROTS ben ik!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Glansrijk 17e van de 27 bij de Popquiz in De Wildeman
quote:
Ik vond het wel weer een leuk seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom raad ik nou nooit de mol in 1x goed?
Ik heb ook serieus geen idee wie het wel is zo heb me blind zitten staren op diegene die ik verdacht
Ik vond het ook een leuk seizoen idd!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het wel weer een leuk seizoen.
Ben benieuwd naar de onthulling. Is altijd een leuke aflevering, met al die mollenstreken en hints die dan getoond worden
Maar bij die ogen staat Tania bij Kees en Paulien, dus die klopte niet..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef creno het volgende:
Ik had vanaf aflevering 1 Kees als mol, vanwege het ogen-rijtje en de '82 op zo'n paal.
Hij heeft op sommige momenten heel subtiel en goed gemold (oa het toeeigenen van de pot waardoor hij richting de berg kon, de moeilijke woorden bij de waterval) en heeft ook heel overtuigend een kandidaat gespeeld (zoals bij de executie in Kruger Park waar hij heel overtuigend reageerde op een groen scherm)quote:
Je loopt al de hele dag met een rolletje drop in je broek?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Je kan idd wel merken dat de lente van start gaat
Een rolletje drop? Nou iets meer credit dan dat mag ik hem toch wel geven hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je loopt al de hele dag met een rolletje drop in je broek?
Trek uit dat shirt, trek uit!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Steve het volgende:
Ik loop vooral te zweten, veel te warm gekleed.
Ik wilde eerste een rolletje Rang zeggen maar dan lijk ik zo oudquote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een rolletje drop? Nou iets meer credit dan dat mag ik hem toch wel geven hoor
Wil je een dropje? Oh ik zie dat je al hebtquote:
Euh, welke verwachting is dat? Ik zie overal 14 graden voorspelt. Maar misschien als je ergens uit de wind en in de zon zit...quote:
Dat maakt ons (mij) niet zoveel uit hoor! Posten die foto's!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het vanavond zo koud..
Op de weer-app, en het nieuws zei gemiddeld 15 en hier is t altijd warmerquote:Op maandag 4 maart 2013 19:24 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Euh, welke verwachting is dat? Ik zie overal 14 graden voorspelt. Maar misschien als je ergens uit de wind en in de zon zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |