Is dat alles? Geen trigger, nieuwe lens, andere body, nieuwe flitsset, andere achtergrondrol of wat dan ook? Gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:24 schreef Susteren het volgende:
Wooaaaa, vandaag mijn 1,5 bij 2 meter reflector en diffuser ontvangen. Dat ding is echt huuuuuge.![]()
Mijn ronde 50cm reflector is er een dwerg bij.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is dat alles? Geen trigger, nieuwe lens, andere body, nieuwe flitsset, andere achtergrondrol of wat dan ook? Gaat het wel goed met je?
Succes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Susteren het volgende:
[..]![]()
Andere body wordt 'm niet, 24-70 stel ik even uit, achtergrond laat ik zolang de statieven niet stuk gaan (wat er wel aan zit te komen) voor wat het is.
Wat wel de planning is: een MBP 15 inch retina
Dat begint al een aardige collectie Takken te worden zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:37 schreef Aschkael het volgende:
onverwachte maar zeer gewenste verdere takumar uitbreiding:
[ afbeelding ]
Een van mijn beste lenzen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:08 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
een grote broer voor mijn smc 55 1.8
Is het nieuw in jouw collectie? Ja? Mooi, lekker patsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Clayton1 het volgende:
Mag je ook met gebruikte meuk patsen.
Ik zie meen ik een gopro en wat accessoires, maar wat is het allemaal precies?quote:
Ook een Tweaker?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Pizza_Boom het volgende:
Toch ook maar een flitser voor bij mijn a58:
[ afbeelding ]
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jups en jups.quote:
Stofzuiger: Hij draait niet met zoomen, maar je moet hem schuiven over de binnenring.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:52 schreef Clayton1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Is het nieuw in jouw collectie? Ja? Mooi, lekker patsen.
Is dat een lens in de categorie stofzuiger?
Het is een oude lens die dmv een ring prima te gebruiken is.
[ afbeelding ]
Moowj, een 103A. Een van de fraaiere telezooms van zijn tijd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:04 schreef Clayton1 het volgende:
Mag je ook met gebruikte meuk patsen.
Sinds vandaag kan ik gebruik maken van deze.
Krijg de foto er niet bijgeplaatst, vandaar de link
http://www.google.nl/imgr(...):429,r:10,s:100,i:34
Dankzij jou tip over die pasring kan ik hem gebruikenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Moowj, een 103A. Een van de fraaiere telezooms van zijn tijd.
En natuurlijk mag je met gebruikte meuk patsen
anders had ik bjizonder weinig te patsen
Die benaming 'stofzuiger' of 'dustpump' voor schuifzooms is zo'n typisch stukje foldergoeroebeleving. Kijk maar eens wat er bij een tweeringszoom met het binnenwerk gebeurt als je aan die zoomring draait. Brengt minstens zoveel stof in beweging.
GoPro HD Hero 3 Blackquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:45 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik zie meen ik een gopro en wat accessoires, maar wat is het allemaal precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |