Lambal...quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:24 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb gewonnen van Minthy, mijn dag kan nu al niet meer stuk.
Nee, die van ons komt pas tegen de koffie of tegen het avondetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:26 schreef Pino112 het volgende:
Als ICT'er een afspraak plannen om 9u, dan ben je geen echte ICT'er.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die van ons komt pas tegen de koffie of tegen het avondeten
Dan pikken ze van alles nog een beetje mee en gaan vervolgens buiten staan rokenquote:
Dat zei onze C#-docent ook; de beste programmeurs zijn de luie programmeursquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan pikken ze van alles nog een beetje mee en gaan vervolgens buiten staan roken![]()
Ik hou van onze ICT'ers. Zij ook van mij, want de helft van de problemen los ik gewoon zelf op
Dan hebben wij de bestequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zei onze C#-docent ook; de beste programmeurs zijn de luie programmeurs
quote:
Dagje vrij voor de boeg, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het maar es tijd om te slapen, heb hier al weer genoeg gespammed
Trusten MintNiet te laat maken he?
Ik ben de hele week al vrijquote:Op donderdag 21 februari 2013 01:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Dagje vrij voor de boeg, maak je geen zorgen![]()
Slaap lekker, jong!![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 01:47 schreef Pino112 het volgende:
Oke nog een post dan:
[ afbeelding ]![]()
![]()
nou....op zich wel!quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:33 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fm.nl/tekst/rondleiding-bij-3fm
Wie wil?
Hup, de piste opquote:Op donderdag 21 februari 2013 08:08 schreef Dagoduck het volgende:
Goedemorgen, zo even lekker veel biertjes gedronken bij een potje voetbal in een aprés-ski bar, beetje brak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |