Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichtenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Topquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Nog twaalf dagen afvallen. Dan heb ik dat twee maanden gedaan en ben ik weer gewoon 75 kilo of minder.
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:08 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik viel altijd al in de categorie zwaargewichten
Likewisequote:Op donderdag 21 februari 2013 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben de gemiddelde Nederlander. Vond het niet prettig om te zwaar te zijn.
Als u dat wilt dan dat gelegelt wolden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjesquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Nummer 26, is dat met Chihuahua?
trust michielquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:16 schreef MichieldeR het volgende:
Fijne nacht mannen, zoals Cc het zou zeggen: Ik noem het een dag
echt waar?quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Toverheks het volgende:
liggen er in de OP nou hondjes in een schaaltje
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:17 schreef Jian het volgende:
[..]
lijkt erop, volgens mij zijn het gewoon foetusjes
Hoe dan ook, ik eet geen hond!quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt weinig uit. Chihuahua's raken ook nooit volgroeid, vele houden hun hele leven een fontanel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |