Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit ja.
Nu ben ik de hysterische schreeuwneger op meets
Ging de vorige keer ook best aardig tochquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je mij en Twi maar niet aanrandt.
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ging de vorige keer ook best aardig toch
Dat hoopt iedereenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat Flips mij aan zou randen.
Maar je was daar helemaal niet een hysterische schreeuwneger. Ik dacht dat je dus zou veranderen op meets.
Aangerand worden door Flips, dan zou mijn leven compleet zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat hoopt iedereen
Nee dat was maar een grapje, wil nog wel vaker uitgenodigd worden
quote:
Donderdagavond?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]wanneer komen jullie nou kijken?
Intro moet op donderdag altijd tot 21u naar school in Eindhovenquote:
En jij bent?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Dientje12 het volgende:
Leuke sc?
niet zonder mij natuurlijk
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel evenquote:
Is goedquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja moet ff Intro vragen, maar denk wel dat het goed is. Whatsapp je vanavond/morgen wel even
Ohja die loner.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Die ene, je weet wel die iedereen wel kent
quote:
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?quote:
19 mei?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goeee. Wanneer gaan we weer chillen?
Omgquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik zeg doenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
19 mei?
Dan was het precies een jaar geleden toen we naar de bavaria waren geweest
Ik onthoud veel..quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OmgWAAROM weet jij dat?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |