Je normaal wel maar laatste dagen is echt erg, sinds de nieuwe updatequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]normaal gaat zo'n batterij toch wel een dagje mee.
Bullshit.quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whutmaar ik heb heul geen garantie meer volgens mij
Apple heeft alleen maar nadelen. Apple is een nadeelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bullshit.
Elk merk heeft z'n voordelen en nadelen.
[..]
Ohja, dan is het tijd voor een nieuwe.
Een keer een harde reset doen dan, lost het vaak ook wel op (maar ben je wel alles kwijt, dus eerst even backuppen met iTunes)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een 2 jarig ABO, jk mag er nog een jaar en paar maandjes mee don
Bullshit, ik heb jaren een iMac en andere Apple producten gehad en werkte perfect.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Apple heeft alleen maar nadelen. Apple is een nadeel
Zonde van je geldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een keer een harde reset doen dan, lost het vaak ook wel op (maar ben je wel alles kwijt, dus eerst even backuppen met iTunes)
[..]
Bullshit, ik heb jaren een iMac gehad en werkte perfect.
Naam?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:34 schreef Murdera het volgende:
je hebt een app om te checken waar je batterij zo hard aan op gaat he?
Helemaal niet, de economische waarde had ik er al lang uit na 3 jaar. Daarnaast werkte die magic trackpad ook top. Perfect voor grafische zooi (onder andere)quote:
gewoon paintquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helemaal niet, de economische waarde had ik er al lang uit na 3 jaar. Daarnaast werkte die magic trackpad ook top. Perfect voor grafische zooi (onder andere)
2D ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:35 schreef LompeHork het volgende:
Perfect voor grafische zooi (onder andere)
Paintquote:
Klopt, 3D renderen op een Mac is wat lastig, sowieso niet lekker op zo'n iMac, op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer welquote:
Ik nimmer, begon ooit met Paint Shop Pro en in de loop der jaren overgestapt op Photoshop.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Paint
vroeger wel ontelbaar veel pikachu's mee gemaakt
Ik was toen 6 hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, 3D renderen op een Mac is wat lastig, sowieso niet lekker op zo'n iMac, op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer wel
[..]
Ik nimmer, begon ooit met Paint Shop Pro en in de loop der jaren overgestapt op Photoshop.
Die kan mijn scenes niet aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:38 schreef LompeHork het volgende:
op een Mac Pro met bootkampf werkt het dan weer wel
Mijn 24gig ram octocore heeft het er bijzonder zwaar mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
[..]damn, dat is dan best zware meuk
Ik ben nu maar 19quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh
[..]damn, dat is dan best zware meuk
Wat loop je allemaal te renderen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn 24gig ram octocore heeft het er bijzonder zwaar mee.
Broekiequote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat loop je allemaal te renderen dan?goddamn!
[..]
Broekie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |