Zijn duidelijk dus niet de beste van gelschjenkirchenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zo spreek je het uit hoor in het turks
en ook niet van Bremenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zijn duidelijk dus niet de beste van gelschjenkirchen
metsjfiksingquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Jivis het volgende:
Waarom klapt die Schalke-coach steeds als ze een kans missen.
nou nou nouquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef DonRaja het volgende:
Huntelaar ziet er steeds meer uit als een Scandinavische rechts-extremist.
Nou hee, dat wilde ik net posten, maar ik hield me in.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef DonRaja het volgende:
Huntelaar ziet er steeds meer uit als een Scandinavische rechts-extremist.
Waarom staat Sjek in je UI?quote:
hij mocht willen dat hij er zo uit zagquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat Sjek in je UI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Jack is nu in staat zich van kant te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeroen Grueter heeft zich al opgehangen. De witte chinees heeft het overgenomen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jack is nu in staat zich van kant te maken
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:21 schreef HarryVonZwichell het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:23 schreef Tyron het volgende:
![]()
![]()
![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Zeker! Enige team die het overal tot nu toe goed doet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die CL gaat nu zeker naar FC BAYERN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
AC Milan heeft de filosofie Marco van Basten en Mark van BommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zitquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
likequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
like deze post als je alle spoilers toch leest
stift op me shirtjuhquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Kan Gala volgend seizoen niet ook gewoon Royston Drenthe kopen?
Mag een +1 ook?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
tuurlijk schatquote:
+1quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
RTquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
respect*quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
die Messi, dat kan wat wordenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand die me hier zo even op de hoogte kan houden wat Grueter van Milan - Barca vindt?
hij zit te jankenquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
iemand die me hier zo even op de hoogte kan houden wat Grueter van Milan - Barca vindt?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
twitter:ErikGrueter twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00Voetbal heeft vandaag verloren #milbar reageer retweet
Vliegt ook Turkish Airlinesquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die Messi, dat kan wat worden
+1quote:
Ditquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef Jivis het volgende:
Gaan ze straks deze zaadpot nog een halfuur nabeschouwen plus twee keer reclame voor we de andere wedstrijd te zien krijgen. Kut-NOS.
goeie manquote:
Rolfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |