"De in zijn vrije tijd in Bentley's en Ferrari's rijdende minister Herman Heinsbroek (Economische Zaken) overschrijdt regelmatig de maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen. De LPF-bewindsman, die onlangs nog een groot punt maakte van waarden en normen en het handhaven van wetten en regels, trekt zich niets aan van de huidige snelheidslimieten omdat hij deze onredelijk vindt."
Dus eerst normen en waarden prediken en daarna zeggen, dat als je niet uitkomt dat je er niet aan houden gaat?
Ik had hoop met Heinsbroek, maar die is inmiddels tanende.
quote:Ik kijk niet meer op van dit soort berichten, het is nu nog wachten tot dat Nawijn met een illegale Poolse betrapt wordt ofzo.
Op donderdag 05 september 2002 10:37 schreef SliderTPP het volgende:
Uit de Telegraaf:"De in zijn vrije tijd in Bentley's en Ferrari's rijdende minister Herman Heinsbroek (Economische Zaken) overschrijdt regelmatig de maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen. De LPF-bewindsman, die onlangs nog een groot punt maakte van waarden en normen en het handhaven van wetten en regels, trekt zich niets aan van de huidige snelheidslimieten omdat hij deze onredelijk vindt."
Dus eerst normen en waarden prediken en daarna zeggen, dat als je niet uitkomt dat je er niet aan houden gaat?
quote:Heee, eindelijk een verstandige opmerking !!!!
Op donderdag 05 september 2002 10:39 schreef K3 het volgende:
Dat normen en waarden vervagen ligt aan de belachelijke regelgeving in Nederland.
Heinsbroek heeft dat alleen nog niet door
K3 for president !!!!
Ik vind het dan ook niet vreemd dat Heinsbroek niet anders is.
BTW, was het niet de voorlichter van 3VO (voorheen Veilig Verkeer Nederland) die laatst ontslagen is vanwege te hard rijden???
Het gebeurt overal. Links lullen en rechts zakken vullen.
quote:1. Volgens mij geen onderwerp voor in PC&H
Op donderdag 05 september 2002 10:37 schreef SliderTPP het volgende:
Uit de Telegraaf:"De in zijn vrije tijd in Bentley's en Ferrari's rijdende minister Herman Heinsbroek (Economische Zaken) overschrijdt regelmatig de maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen. De LPF-bewindsman, die onlangs nog een groot punt maakte van waarden en normen en het handhaven van wetten en regels, trekt zich niets aan van de huidige snelheidslimieten omdat hij deze onredelijk vindt."
quote:1. Jawel
Op donderdag 05 september 2002 10:44 schreef SiNz het volgende:[..]
1. Volgens mij geen onderwerp voor in PC&H
2. En jij rijdt nooit te hard?? Sorry, maar op sommige stukken vind ik het inderdaad te laag...de maximum snelheid.
3. Als ik in een Ferrari zou rijden, zou ik ook geen 80-100 blijven rijden hoor
Als ik zoveel geld had en een dure auto had ik ook schijt aan dat zakkenvulbeleid met als excuus verkeersveiligheid ingesteld door Paars.
quote:Normen en waarden moet je niet zo selectief gaan zitten toepassen. Hou je gewoon aan de snelheid en dien een nieuw wetsvoorstel in m.b.t. de maximumsnelheid; komt DAT erdoor dan mag je harder gaan rijden. Goedkope omdraaitruuks.
Op donderdag 05 september 2002 10:46 schreef Strolie75 het volgende:
Met normen en waarden bedoelde hij respect voor leraren, politie, etc...Als ik zoveel geld had en een dure auto had ik ook schijt aan dat zakkenvulbeleid met als excuus verkeersveiligheid ingesteld door Paars.
quote:Normen en waarden, is dat je houden aan een gedragscode, of is dat een way of life? Dat laatste natuurlijk. Het ontspringt aan verantwoordelijksheidsbesef tegenover je medeburgers, anders is het zo weer verdwenen. En verantwoordelijkheidsbesef, daar moet deze meneer Heinsbroek kennelijk ook nog het een en ander over leren...
Met normen en waarden bedoelde hij respect voor leraren, politie, etc...
quote:Hij heeft wel een voorbeeldsfunctie, of behoort daaraan te voldoen...
Met normen en waarden bedoelde hij respect voor leraren, politie, etc...Als ik zoveel geld had en een dure auto had ik ook schijt aan dat zakkenvulbeleid met als excuus verkeersveiligheid ingesteld door Paars.
[Dit bericht is gewijzigd door SliderTPP op 05-09-2002 10:51]
quote:En respect voor de wet is niet nodig?
quote:Ah, dus normen en waarden gelden alleen als je niet genoeg geld hebt om te doen en laten wat je wilt?
Als ik zoveel geld had en een dure auto had ik ook schijt aan dat zakkenvulbeleid met als excuus verkeersveiligheid ingesteld door Paars.
quote:Hoe kun je respect voor anderen hebben als je zelf de verkeersveiligheid (voor anderen) in gevaar brengt ?
quote:Tuurlijk is dat die van Paars, 120km/u op de snelweg bestaat wel langer dan 8 jaar. En was het niet LPF/LR niet die oa Rotterdam wilde overspoelen met flitspalen ?
quote:Geweldig, hoe je toch nog tussen neus en lip door Paars onderuitschopt: uiteraard heeft Paars de snelheidslimieten uitgevonden! Voor Paars mocht je met 500km/uur?
"Met normen en waarden bedoelde hij respect voor leraren, politie, etc..."
Ja? als je te hard rijdt heb je sowieso geen respect voor 1. de wet
2. de politie
3. de politiek
4. jezelf : als je normen en waarden predict
En nee, ik wil niet nog effe kwijt dat hij ook nog es aan dubieuze zelfverrijking heeft gedaan met opgedwongen CD-prijzen in z'n Arcade periode...
quote:jij bent echt een idioot.
quote:
AMSTERDAM - De in zijn vrije tijd in Bentley's en Ferrari's rijdende minister Herman Heinsbroek (Economische Zaken) overschrijdt regelmatig de maximumsnelheid op de Nederlandse snelwegen. De LPF-bewindsman, die onlangs nog een groot punt maakte van waarden en normen en het handhaven van wetten en regels, trekt zich niets aan van de huidige snelheidslimieten omdat hij deze onredelijk vindt.Volgens de minister levert 10 of 20 kilometer te hard rijden immers geen enkel gevaar voor de verkeersveiligheid op.
De minister van Economische Zaken vindt het dan ook belachelijk wanneer hij een bekeuring krijgt als hij de verkeersregels aan zijn laars lapt.
"Dan zeg ik tegen zo'n agent: kijk eens naar mijn auto, denk jij nou echt dat ik straks geen 130 kilometer per uur rij?", aldus de minister, die doorgaans in bolides rijdt die met gemak een snelheid van 200 kilometer per uur halen.
Heinsbroek vindt het vooral irritant dat agenten wel tijd hebben om hem te bekeuren voor een snelheidsovertreding of het niet op tijd betalen van de parkeermeter, maar inbrekers niet weten op te pakken.
"En die agent zegt dan: meneer Heinsbroek, ik ben het eigenlijk met u eens, maar ik krijg ook maar opdrachten, ik zou ook liever inbrekers vangen."
De PvdA is woest over de uitlatingen van de minister. "Als hij denkt dat hij zomaar 20 kilometer te hard kan rijden dan is het een grote verkeerscrimineel", aldus PvdA'er Van Heemst, die tekst en uitleg wil van minister De Boer (Verkeer).
"Dit deugt echt voor geen meter. Een minister moet het goede voorbeeld geven. Heinsbroek pleit voor waarden en normen, maar gooit er zelf met de pet naar. Echt hondsbrutaal", zo stelt Van Heemst, die de bewindsman hard wil aanpakken.
Bron: De Telegraaf
Volledig artikel!
quote:Sfeerverbetering in AN&M en PC&H
Op donderdag 05 september 2002 10:53 schreef Arma_Angelus het volgende:
jij bent echt een idioot.
net als vanmorgen er een geheel item op de NOS werd besteed aan het feit dat een sollicitatiebrief niet gelezen was door iemand binnen de LPF...
snapt de linkse media niet,dat we het echt spuugzat zijn..
of gaan we gewoon verder, alleen wat harder
quote:Als het Agnes Kant geweest was kotste je het hele topic er mee onder.
Op donderdag 05 september 2002 10:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Volledig artikel!
Dit artikel onderstreept nog een keer waarom ik niet op LPF gestem heb.
quote:10 km/uur te hard rijden heeft niks met verkeersveiligheid te maken.
Op donderdag 05 september 2002 10:51 schreef DimeBag het volgende:
Hoe kun je respect voor anderen hebben als je zelf de verkeersveiligheid (voor anderen) in gevaar brengt ?
quote:Op gevaarlijke punten en in de buurt van scholen zie je nooit flitspalen, alleen op punten waar het makkelijk scoren is!
En was het niet LPF/LR niet die oa Rotterdam wilde overspoelen met flitspalen ?
quote:Ah, dus de waarheid mag niet gezegd worden van de rechtse gedachtepolitie.
Op donderdag 05 september 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sfeerverbetering in AN&M en PC&H
quote:de sfeer zou een stuk beter zijn als jij nou eens je verstand ging gebruiken, je bent nl. geen domme jonge, kijk dan ook een verder dan je neus lang is.
Op donderdag 05 september 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Sfeerverbetering in AN&M en PC&H
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |