Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Die naam ook gewoonquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow... zeg me dat dit nep isDie houding, die instelling, dat IQ
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenquote:
Tandjes op de stoeprand en welterusten wensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenin zichzelf gekeerd rattenvolkje. Helaas verspreid zich dat ook op FB.
Nou zeg hee, niet zulke praktijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tandjes op de stoeprand en welterusten wensen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Franknfurter het volgende:
Nondeju, ...
Ik ben eigenlijk wel voor een iq-test voor je op facebook mag.
Net als je denkt dat het echt niet erger kan...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam hem serieus tegen... zoek op die naam en ze heeft nog meer erge tweets..quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee in een container stoppen en laten zinken naar de bodem van de oceaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenin zichzelf gekeerd rattenvolkje. Helaas verspreid zich dat ook op FB.
I weep for humanityquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Matty___ het volgende:
nu weet ik eindelijk waar die stomme foto's met tekst vandaan komen:
https://www.facebook.com/lessonslearnedinlife?group_id=0
deze is wel leuk:quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Matty___ het volgende:
nu weet ik eindelijk waar die stomme foto's met tekst vandaan komen:
https://www.facebook.com/lessonslearnedinlife?group_id=0
nouja haar twitternaam is @aleynos_, geen topper, maar ook niet slechter dan Drizzt_DoUrden of Gehennaquote:
NEE! ze pikken zelfs Charlie Brown afquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Charlie Brown
En het klopt niet eens.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En het klopt niet eens.
Geef haar een zaadje en ze probeert je te binden.
Geef haar een huis en ze maakt er HAAR huis van.
Geef haar boodschappen en ze wordt boos dat je geen flikker uitvoert.
Geef haar een glimlach en ze denkt dat je haar bedriegt.
Echte mannen weten dit en kopieren het niet want het zijn echte mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |