ben je travestiet als je lange wimpers hebt? Lekker zeg, durf het m'n pa niet eens te vragenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Lange wimpers!
Ben je een travestiet???????????
Eigenlijk -> Homoquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
ben je travestiet als je lange wimpers hebt? Lekker zeg, durf het m'n pa niet eens te vragen![]()
![]()
Wat moet je dan aan je pa vragen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:34 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
ben je travestiet als je lange wimpers hebt? Lekker zeg, durf het m'n pa niet eens te vragen![]()
![]()
Ik zou ze laten waxenquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:51 schreef Stratotanker het volgende:
Hoi, ik ben een gozer en het is mij recent ten gehore gekomen dat ik bizar lange wimpers heb. Wat moet ik hier nu weer mee? Moet ik dit knippen ofzo?![]()
![]()
het is ook geen schaar maar om je wimpers te krullenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:56 schreef Stratotanker het volgende:
weet ik ook niet mandie schaar werkt niet moet ik trekken ofzo?
![]()
Ben je 11 of zo.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:04 schreef Stratotanker het volgende:
Hie zitten ze ook te zeggen dat als je lange wimpers heb je graag met mannen sekst. ik weet niet hoe ik mijn vriendin dit moet vertellen, dus dan maar snel knippen. Ik houd niet van sex met mannen!!
goede tipquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:16 schreef Ahmad1nejad het volgende:
gwoon lkkr alles eraf knippen, das mannelijk. Je kunt ze ook wegbranden met aansteker dan blijven ze langer weg.
Gewoon er zelf uittrekken met een pincet, scheelt veel geld en staat veel mooier.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef Stratotanker het volgende:
Zijn die pedicure mevrouwen ook voor mannen? Ik heb één wimper korter alleen aan 1 oog heb ik -8 dus ik zie niets![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |