Bagger caiwquote:
Italie vest bedoel jequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Schelvis die over mode praat... Je ZIET hem zitten in z'n rode trui
En de goalquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:12 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Commentaar op NED3 is beter dan dit. Nepperd.
caiwquote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bagger caiw
Wil ik sport 1 activeren op mijn smartcard, duurt het maximaal 3 dagen voordat ik het zenderpakket heb. Vroeger had je het gelijk.
Service gaat lekker achteruit
boehoequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ga dan niet gelijk lopen mekkeren.
Er is dan ook geen keus qua kabeltv aanbieder, dat weet je neem ik aan wel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
caiw
geen UPC of Ziggo hebben
Inderdaad, als Sierd nou commentator was geweest, dan hadden we nu tenminste in ieder geval nog 'tweede scherm tips' gehad. Dat kunnen we wel gebruiken deze wedstrijd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Schelvis toch een waardeloze commentator .
Bij VI is de enige plek waar hij in topvorm is.
Meen je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Er is dan ook geen keus qua kabeltv aanbieder, dat weet je neem ik aan wel.
KabelTV markt is nog altijd monopoliequote:Op woensdag 20 februari 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Meen je dat?
hou nog wel van je hoor rolfjen
18 jaar en dan tegen Barcelona de Champions League spelen, echt geweldig lijkt me datquote:
Herken de grap.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Romanus het volgende:
[..]
18 jaar en dan tegen Barcelona de Champions League spelen, echt geweldig lijkt me dat
p.s het is trouwens Niang
Ja laatst stonden ze alle twee op het veld die hou je echt niet uit elkaar.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:17 schreef Romanus het volgende:
[..]
18 jaar en dan tegen Barcelona de Champions League spelen, echt geweldig lijkt me dat
p.s het is trouwens Niang
Ja?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:19 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Heeft voor City al in de CL gespeeld.
Nou, roep dat niet te hard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:20 schreef Confetti het volgende:
Barcelona heeft duidelijk de motivatie verloren. Die gaan eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |