quote:
Op zondag 3 maart 2013 09:56 schreef Queens het volgende:1 van mijn beste vriendinnen heeft het ook een poos gedaan
Ze is gewoon Nederlands maar had al een paar jaar flutbaantjes en een kind om voor te zorgen.
Toen is ze op een gegeven moment dus erotische massages gaan geven in Den Haag.
Ik kwam er pas een poos later achter en na een paar maanden flink op haar inpraten is het me gelukt om haar ermee te laten kappen en nu volgt ze gelukkig weer een studie.
Kijk, ieder zijn ding maar ik vond het in haar geval gewoon echt niet 'nodig'.
Je bent jong en mankeert niks dus ga gewoon ff een opleiding volgen en een goed voorbeeld zijn voor je kind.
@TheBurnerMan, praten jullie er wel over? Mijn vriendin vertelde weleens verhalen en hoewel ik het eigenlijk niet wou horen heb ik me vaak wel echt doodgelachen

Haha ja, het is te grappig soms. En in de regel zijn het vaak trieste mannen die bij de thaise massages komen. Vaak het type: eeuwige vrijgezel. De verhalen over die klanten, echt te triest voor woorden soms, dat het gewoon humor word. Tja en volgens haar hebben sommige mannen echt rare piemels en zegt ze dat die van mij mooi roze is.

En wat je zegt over je vriendin. Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mijn vriendin vind het zo makkelijk geld verdienen voor de wat zij vind, 'kleine nietszeggende' handeling die ze moet doen. (Al heb ze wel eens een klant gehad, een gevalletje dat ze met een tennisarm thuis kwam

). Haar doel is dan ook om zelf een massagesalon te beginnen. Wederom, het is echt niet mis wat mensen voor winst maken met die zaken. En ander werk vinden is niet makkelijk als je met een dertien in een dozijn diploma zit zoals marketing/administratie of één of andere pret opleiding.
Mensen die hypocriet lopen doen over zo nu en dan een piemel trekken, boe-fucking-woe.
Daarbij, echt die meiden in de salons lachen zich een beroerte. Hoe makkelijk het geld verdienen is voor een relatief onschuldig beroep. Echt je muis van je laptop vastpakken en je toetsenbord aanraken of je smartphone is nog viezer dan de gemiddelde piemel. Het is allemaal zo emotie management.
Daarnaast, het hele begrip zelfrespect. Hoe het in Thailand werkt? De meiden en omgebouwde mannen komen uit zulke straatarme regio's en arme gezinnen. Als je dan moet kiezen OF dood gaan OF jezelf maar verhoeren en tenminste vnv weer een maaltijd kunnen koken en je medicijnen kunnen betalen. Ja dan gooi je 'zelfrespect' en 'waardigheid' snel uit het raam hoor. Mannen laten zich dan ook ombouwen tot vrouw omdat je als man al helemaal kansloos bent. Het is dus ook een geaccepteerd iets in Thailand om een beetje de Kelly uit te hangen.
(grappig is ook dat Thailand één van de weinige landen ter wereld is zoals o.a. zweden en finland, waar meer vrouwen dan mannen worden geboren, relatief gezien. En dan zijn er ook nog veel mannen die zich ombouwen. Hoezo vrouwen overschot.)
Wederom, mijn vrouw komt uit een modaal gezin uit Bangkok. Heeft een opleiding genoten. Heeft niet hoeven kiezen voor dit beroep uit noodzaak. In Thailand werkte ze ook op een marketingafdeling voor een gerenommeerd bedrijf. Maar in NL? Hier is thuis zitten en bijstand trekken is geen optie. In de horeca zou goed kunnen. Maar massages verdien much much better
Toen ik haar leerde kennen in Bangkok had ze dit beroep als masseuse nog niet. Ze woonde ook nog in Bangkok. Eenmaal in NL kreeg ze deze baan aangeboden of de bediening in de horeca. We hebben samen gepraat over dit beroep. Zij was er op voorhand van overtuigd dat ze dit niet kon doen omdat ik bezwaar zou hebben. Maar door gewoon erover te praten ( wat voor veel mensen al moeilijk is, gewoon praten

) hebben we besloten dat het geen hol voorstelt en je er heel goed mee verdient. dus trokken (

) wij de conclussie: Who the fuck cares?
Ok, dit was hoofdstuk 7 uit mijn levensverhaal

quote:
Op zondag 3 maart 2013 10:03 schreef Cucumissativus het volgende:[..]
Buiten neuken doen ze in de regel wel alles, pijpen, laten likken e.d. en denk nu niet dat die van jou dat niet doet hahahaha!
hahahahah jaa hoor

. Iets met de handen vast pakken is een wereld verschil dan iets in je smoel steken.
Wij praten dan ook goed met elkaar. En tja, mijn vriendin heeft in Thailand wel een opleiding genoten maar hier in NL is het voor haar lastig om een 'reguliere' baan te vinden. Crisis enzo. Ze kon laatst wel bij booking.com aan de slag als vertaler. Maar als je dan weer ziet wat voor salaris ze daar zou krijgen t.o.v. het werk wat ze nu doet.
Wederom, bijv. mensen die in de DIXIE reiniging zitten bijvoorbeeld hebben een vele malen ranzigere baan (+ranzig salaris) dan haar. Maar ik stuur je wel een foto volgende maand wanneer we weer in Thailand zijn, Eerst naar haar ouders in Bangkok, daarna lekker naar het strand. Zij heeft de tickets bij elkaar gespaard. De lieve schat.
Maar ik vind het leuk dat je jaloers bent.
(modje: sorry beetje off. I know

)