abonnement Unibet Coolblue
pi_123133088
Hallo,

Ik ben een jongen van 19. Ik hoor en lees af en toe wel is dat in die Chinese massage salons soms meer gebeurd dan alleen masseren. Mij het lijkt het voor een keer ook grappig om te doen.
Ik heb alleen geen idee hoe dit gaat.. Stap ik in Amsterdam op de wallen een massage salon en vraag dan: Hallo, ik wil gemasseerd worden, en als het kan nog meer dan dat!
Misschien krijg je een hele vreemde blik of zelfs een klap voor je bek haha.

Ik heb een beetje op internet gekeken en uiteraard vind ik geen massage salon die nog een happy end voor je doet op het eind. Ik vraag me dus af, hoe weet ik dat wanneer ik me laat masseren (dus betalen) erna nog wat meer krijg dan dat? Hoeveel zou dit kosten? Of weet je dit van te voren niet en merk je tijdens het masseren of die vrouw er misschien voor in is. En wat zou dat dan weer extra kosten? Heeft er misschien iemand al ervaringen met zoiets?

Gewoon een paar vragen, het lijkt me leuk voor een keer. Niet om een vaste klant te worden.

Alvast bedankt!
pi_123133223
Waarom Chinees? Normale hoeren geven ook massage?
pi_123133490
In amsterdam doen ze dat weinig wegens scherpe controles, in den haag maak je veel meer kans.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_123133603
Ik geil en val niet op Chinezen. Maar wanneer het in een krantje staat of op het nieuws komt, zijn het altijd Chinese massage salons. Voor een keer lijkt het me wel grappig, iedereen wat anders he?
De ene jongen wil weer een keer in z'n leven iets met een jongen doen, de ander wilt anaal neuken. Ik vind dit grappig voor een keer.
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:46:30 #5
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_123133936
Gewoon een willekeurige salon in gaan en er zelf aan beginnen te trekken, als ze begint te helpen dan zit je goed.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  woensdag 20 februari 2013 @ 20:59:33 #6
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_123134701
Ik ben een keer over de wallen gelopen, ik heb een raam gezien waar een briefje hing waarop stond dat je massage kon krijgen, massage + seks of gewoon seks. Prijzen die er bij stonden weet ik niet meer, maar er is dus in ieder geval één raam waar het kan :P
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:05:48 #7
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_123139146
Zoek maar op Thaise massage, en dan met body 2 body. (ok het zijn geen Chineesjes, maar dat verschil zie je niet zo snel)

Deze massage wordt geheel naakt gegeven, en hebben altijd een vrolijk einde. Prijs voor een half uurtje 50 euro, voor een uur 80 euro.
pi_123150085
gewoon body 2 body doen bij een thaise salon inderdaad, 70 euro voor een uurtje. (incl handjob)
chinese salon's zijn niks, vaak vieze onhygienische achteraf kamertjes , thaise salon's zijn vaak wat netter en ruimer ;) en er zijn vaak extra's te bespreken.

en het verschil tussen een thai en chinees is toch echt wel duidelijk te zien hoor (en te voelen)
  donderdag 21 februari 2013 @ 11:25:19 #9
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_123153902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Cucumissativus het volgende:
Zoek maar op Thaise massage, en dan met body 2 body. (ok het zijn geen Chineesjes, maar dat verschil zie je niet zo snel)

Deze massage wordt geheel naakt gegeven, en hebben altijd een vrolijk einde. Prijs voor een half uurtje 50 euro, voor een uur 80 euro.
Ervaring?
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  donderdag 21 februari 2013 @ 17:37:38 #10
319877 BzP
Devildriver_
pi_123168547
In herkenbosch (bij roermond) heb je zo'n aziatische sexsauna, misschien krijg je daar ook massages.
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
pi_123168679
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef BarcAjax het volgende:
Hallo,

Ik ben een jongen van 19. Ik hoor en lees af en toe wel is dat in die Chinese massage salons soms meer gebeurd dan alleen masseren. Mij het lijkt het voor een keer ook grappig om te doen.
Ik heb alleen geen idee hoe dit gaat.. Stap ik in Amsterdam op de wallen een massage salon en vraag dan: Hallo, ik wil gemasseerd worden, en als het kan nog meer dan dat!
Misschien krijg je een hele vreemde blik of zelfs een klap voor je bek haha.

Ik heb een beetje op internet gekeken en uiteraard vind ik geen massage salon die nog een happy end voor je doet op het eind. Ik vraag me dus af, hoe weet ik dat wanneer ik me laat masseren (dus betalen) erna nog wat meer krijg dan dat? Hoeveel zou dit kosten? Of weet je dit van te voren niet en merk je tijdens het masseren of die vrouw er misschien voor in is. En wat zou dat dan weer extra kosten? Heeft er misschien iemand al ervaringen met zoiets?

Gewoon een paar vragen, het lijkt me leuk voor een keer. Niet om een vaste klant te worden.

Alvast bedankt!
Dat is een mythe
I'm so happy I could scream!
pi_123169858
Google "erotische massage" + omgeving.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_123235881
Ik zou zoiets alleen doen als het je geil lijkt. Niet omdat je het grappig vindt.
pi_123235953
Gewoon willekeurige chinese massagesalon instappen, dan vragen ze aan het eind of je voor een tientje extra een happy end willen, sjorren ze 3 minuten aan je harrie en klaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 23:16:40 #15
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123259682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:32 schreef BarcAjax het volgende:
Hallo,

Ik ben een jongen van 19. Ik hoor en lees af en toe wel is dat in die Chinese massage salons soms meer gebeurd dan alleen masseren. Mij het lijkt het voor een keer ook grappig om te doen.
Ik heb alleen geen idee hoe dit gaat.. Stap ik in Amsterdam op de wallen een massage salon en vraag dan: Hallo, ik wil gemasseerd worden, en als het kan nog meer dan dat!
Misschien krijg je een hele vreemde blik of zelfs een klap voor je bek haha.

Ik heb een beetje op internet gekeken en uiteraard vind ik geen massage salon die nog een happy end voor je doet op het eind. Ik vraag me dus af, hoe weet ik dat wanneer ik me laat masseren (dus betalen) erna nog wat meer krijg dan dat? Hoeveel zou dit kosten? Of weet je dit van te voren niet en merk je tijdens het masseren of die vrouw er misschien voor in is. En wat zou dat dan weer extra kosten? Heeft er misschien iemand al ervaringen met zoiets?

Gewoon een paar vragen, het lijkt me leuk voor een keer. Niet om een vaste klant te worden.

Alvast bedankt!
Vaak moet je echt wel een vaste klant zijn bij een massagesalon wil je de happy ending. De dames zijn nogal huiverig op 'ratten' die de boel doorgeven aan de gemeente. Dus nieuwe 'eenmalige' klanten worden vaak gewantrouwd.

Maar zeker dat bijna elke massagesalons in Amsterdam (thais/chinees) wel aan happy endings doet. Voor een neukbeurt moet je het net treffen. Die zaken zijn wat schaarser naar wat ik zo hoor.
Dat er zo'n vrouwtje werkt die graag bijverdiend en dat de eigenaar van de zaak het ook allemaal toelaat.

In ken wel een paar thaise massagesalon waar een vrouw werkt die massage plus plus geeft.

Oh, happy ending is ong. 30 euro. Ik weet niet hoeveel de vrouwen ongeveer voor sex vragen.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123266644
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_123355527
Een beetje offtopic maar hoe komt men erbij dit als beroep te kiezen? :')
pi_123355790
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:12 schreef cupcake33 het volgende:
Een beetje offtopic maar hoe komt men erbij dit als beroep te kiezen? :')
Mensen doen veel voor geld, vergeet dat niet. Bedenk maar eens waartoe jij allemaal toe instaat bent als je iets moet eten. >:)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 11:24:53 #19
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123360662
loop even door den haag, genoeg massagesalons die er aan doen als je het gewoon vraagt en zegt dat je niet van de politie bent

gr gr
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_123363827
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:12 schreef cupcake33 het volgende:
Een beetje offtopic maar hoe komt men erbij dit als beroep te kiezen? :')
geen opleiding. immigrant. en masseuse is toch best een normaal beroep? die dames zien een beetje sjorren echt niet als seks.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:53:38 #21
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123465029
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 02:12 schreef cupcake33 het volgende:
Een beetje offtopic maar hoe komt men erbij dit als beroep te kiezen? :')
Die meiden hebben echt geen moeite met het aftrekken van gasten. De man is al helemaal lekker gemaakt met de massage. Even op de automatische piloot. 1 a 2 minuutjes trekken. Handjes weer wassen met zeep. ¤30,- belastingvrij in het handje. Als je dat al gemiddeld 4x per dag heb naast je normale inkomsten.

Ik vertel het je, mijn vrouw doet het ook. De meiden het massage salon waar zij werkt lachen zich slap en hebben de grootste schik. Ze hebben echt een riant inkomen. Veel mensen op FOK! kunnen dat niet zeggen.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123467679
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:53 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Die meiden hebben echt geen moeite met het aftrekken van gasten. De man is al helemaal lekker gemaakt met de massage. Even op de automatische piloot. 1 a 2 minuutjes trekken. Handjes weer wassen met zeep. ¤30,- belastingvrij in het handje. Als je dat al gemiddeld 4x per dag heb naast je normale inkomsten.

Ik vertel het je, mijn vrouw doet het ook. De meiden het massage salon waar zij werkt lachen zich slap en hebben de grootste schik. Ze hebben echt een riant inkomen. Veel mensen op FOK! kunnen dat niet zeggen.
dus jouw vrouw sjort mannen af in een salon? is ze chinees of japans?
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:59:59 #23
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123468011
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef schrikbarend het volgende:

[..]

dus jouw vrouw sjort mannen af in een salon? is ze chinees of japans?
Nee, Thais.

En ik weet wat je denkt. En nee, ik heb er geen moeite mee. Wij kunnen zitten goed in de slappe was. Geen last van eindjes aan elkaar knopen. Het morele bezwaar weegt bij ons echt niet op tegen de financiële voordelen. Wij proberen het zo rationeel mogelijk te benaderen.
Het is nu ook weer niet dat ze neukt met Jan en alleman. Ik kan mij smeriger dingen bedenken bij 'normale' beroepen waar je slechter voor betaald word.

En ze is een masseuse. Ze verleend alleen wat extra hand en span diensten :P boeiuh
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:00:28 #24
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123468040
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef schrikbarend het volgende:

[..]

dus jouw vrouw sjort mannen af in een salon? is ze chinees of japans?
Oh en ze kan nog goed koken ook :)

(maar goed, allemaal off topic gelul)
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123468073
goed kunnen koken is mooi meegenomen. Neukt ze nou wel of niet? of weet je het zelf ook niet meer?
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:04:09 #26
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123468298
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef schrikbarend het volgende:
goed kunnen koken is mooi meegenomen. Neukt ze nou wel of niet? of weet je het zelf ook niet meer?
Oja, ze neukt wel. Maar niet op de zaak, alleen met mij. Daar is een ander vrouwtje bij haar op het werk die daar wel bereid toe is.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  zondag 3 maart 2013 @ 09:56:48 #27
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_123564394
1 van mijn beste vriendinnen heeft het ook een poos gedaan :')

Ze is gewoon Nederlands maar had al een paar jaar flutbaantjes en een kind om voor te zorgen.
Toen is ze op een gegeven moment dus erotische massages gaan geven in Den Haag.
Ik kwam er pas een poos later achter en na een paar maanden flink op haar inpraten is het me gelukt om haar ermee te laten kappen en nu volgt ze gelukkig weer een studie.

Kijk, ieder zijn ding maar ik vond het in haar geval gewoon echt niet 'nodig'.
Je bent jong en mankeert niks dus ga gewoon ff een opleiding volgen en een goed voorbeeld zijn voor je kind.

@TheBurnerMan, praten jullie er wel over? Mijn vriendin vertelde weleens verhalen en hoewel ik het eigenlijk niet wou horen heb ik me vaak wel echt doodgelachen _O-
Blood for breakfast, blood for lunch
  zondag 3 maart 2013 @ 10:03:18 #28
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_123564452
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef TheBurnerMan het volgende:

[..]

Oja, ze neukt wel. Maar niet op de zaak, alleen met mij. Daar is een ander vrouwtje bij haar op het werk die daar wel bereid toe is.
Buiten neuken doen ze in de regel wel alles, pijpen, laten likken e.d. en denk nu niet dat die van jou dat niet doet hahahaha!
pi_123565363
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 10:03 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Buiten neuken doen ze in de regel wel alles, pijpen, laten likken e.d. en denk nu niet dat die van jou dat niet doet hahahaha!
Zal je tegenvallen hoor.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  zondag 3 maart 2013 @ 11:17:56 #30
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_123565501
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:09 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Zal je tegenvallen hoor.
Denk je dat die mannen daar heen gaan omdat ze pijnlijke spieren hebben? :)
  zondag 3 maart 2013 @ 11:37:34 #31
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123565863
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 09:56 schreef Queens het volgende:
1 van mijn beste vriendinnen heeft het ook een poos gedaan :')

Ze is gewoon Nederlands maar had al een paar jaar flutbaantjes en een kind om voor te zorgen.
Toen is ze op een gegeven moment dus erotische massages gaan geven in Den Haag.
Ik kwam er pas een poos later achter en na een paar maanden flink op haar inpraten is het me gelukt om haar ermee te laten kappen en nu volgt ze gelukkig weer een studie.

Kijk, ieder zijn ding maar ik vond het in haar geval gewoon echt niet 'nodig'.
Je bent jong en mankeert niks dus ga gewoon ff een opleiding volgen en een goed voorbeeld zijn voor je kind.

@TheBurnerMan, praten jullie er wel over? Mijn vriendin vertelde weleens verhalen en hoewel ik het eigenlijk niet wou horen heb ik me vaak wel echt doodgelachen _O-
Haha ja, het is te grappig soms. En in de regel zijn het vaak trieste mannen die bij de thaise massages komen. Vaak het type: eeuwige vrijgezel. De verhalen over die klanten, echt te triest voor woorden soms, dat het gewoon humor word. Tja en volgens haar hebben sommige mannen echt rare piemels en zegt ze dat die van mij mooi roze is. O+ :)

En wat je zegt over je vriendin. Je hebt helemaal gelijk hoor. Maar mijn vriendin vind het zo makkelijk geld verdienen voor de wat zij vind, 'kleine nietszeggende' handeling die ze moet doen. (Al heb ze wel eens een klant gehad, een gevalletje dat ze met een tennisarm thuis kwam :o ). Haar doel is dan ook om zelf een massagesalon te beginnen. Wederom, het is echt niet mis wat mensen voor winst maken met die zaken. En ander werk vinden is niet makkelijk als je met een dertien in een dozijn diploma zit zoals marketing/administratie of één of andere pret opleiding.
Mensen die hypocriet lopen doen over zo nu en dan een piemel trekken, boe-fucking-woe. :O
Daarbij, echt die meiden in de salons lachen zich een beroerte. Hoe makkelijk het geld verdienen is voor een relatief onschuldig beroep. Echt je muis van je laptop vastpakken en je toetsenbord aanraken of je smartphone is nog viezer dan de gemiddelde piemel. Het is allemaal zo emotie management.

Daarnaast, het hele begrip zelfrespect. Hoe het in Thailand werkt? De meiden en omgebouwde mannen komen uit zulke straatarme regio's en arme gezinnen. Als je dan moet kiezen OF dood gaan OF jezelf maar verhoeren en tenminste vnv weer een maaltijd kunnen koken en je medicijnen kunnen betalen. Ja dan gooi je 'zelfrespect' en 'waardigheid' snel uit het raam hoor. Mannen laten zich dan ook ombouwen tot vrouw omdat je als man al helemaal kansloos bent. Het is dus ook een geaccepteerd iets in Thailand om een beetje de Kelly uit te hangen.

(grappig is ook dat Thailand één van de weinige landen ter wereld is zoals o.a. zweden en finland, waar meer vrouwen dan mannen worden geboren, relatief gezien. En dan zijn er ook nog veel mannen die zich ombouwen. Hoezo vrouwen overschot.)

Wederom, mijn vrouw komt uit een modaal gezin uit Bangkok. Heeft een opleiding genoten. Heeft niet hoeven kiezen voor dit beroep uit noodzaak. In Thailand werkte ze ook op een marketingafdeling voor een gerenommeerd bedrijf. Maar in NL? Hier is thuis zitten en bijstand trekken is geen optie. In de horeca zou goed kunnen. Maar massages verdien much much better
Toen ik haar leerde kennen in Bangkok had ze dit beroep als masseuse nog niet. Ze woonde ook nog in Bangkok. Eenmaal in NL kreeg ze deze baan aangeboden of de bediening in de horeca. We hebben samen gepraat over dit beroep. Zij was er op voorhand van overtuigd dat ze dit niet kon doen omdat ik bezwaar zou hebben. Maar door gewoon erover te praten ( wat voor veel mensen al moeilijk is, gewoon praten :') ) hebben we besloten dat het geen hol voorstelt en je er heel goed mee verdient. dus trokken ( :') ) wij de conclussie: Who the fuck cares?

Ok, dit was hoofdstuk 7 uit mijn levensverhaal :P

quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 10:03 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Buiten neuken doen ze in de regel wel alles, pijpen, laten likken e.d. en denk nu niet dat die van jou dat niet doet hahahaha!
hahahahah jaa hoor :') . Iets met de handen vast pakken is een wereld verschil dan iets in je smoel steken.

Wij praten dan ook goed met elkaar. En tja, mijn vriendin heeft in Thailand wel een opleiding genoten maar hier in NL is het voor haar lastig om een 'reguliere' baan te vinden. Crisis enzo. Ze kon laatst wel bij booking.com aan de slag als vertaler. Maar als je dan weer ziet wat voor salaris ze daar zou krijgen t.o.v. het werk wat ze nu doet.
Wederom, bijv. mensen die in de DIXIE reiniging zitten bijvoorbeeld hebben een vele malen ranzigere baan (+ranzig salaris) dan haar. Maar ik stuur je wel een foto volgende maand wanneer we weer in Thailand zijn, Eerst naar haar ouders in Bangkok, daarna lekker naar het strand. Zij heeft de tickets bij elkaar gespaard. De lieve schat. O+

:W :W :W

Maar ik vind het leuk dat je jaloers bent. :)

(modje: sorry beetje off. I know *; )
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  zondag 3 maart 2013 @ 11:43:32 #32
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123565991
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Denk je dat die mannen daar heen gaan omdat ze pijnlijke spieren hebben? :)
Nee om komkommers in hun poeperds te drukken. Je kan misschien wel latijns en waarschijnlijk denk je ook dat je een hele slimme jongen bent met je gymnasium en/of WO opleiding. Maar je bent wel lekker dom in je levensopvattingen.

(of je loopt gewoon te fukken, dat kan ook ;) )
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
  zondag 3 maart 2013 @ 11:51:57 #33
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_123566195
Maar wat voor soort massage geeft ze dan? Is het een traditionele massage met evt. iets extra of is het een body to body?
  zondag 3 maart 2013 @ 11:55:15 #34
390765 TheBurnerMan
Live, Laugh, Love
pi_123566269
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef Cucumissativus het volgende:
Maar wat voor soort massage geeft ze dan? Is het een traditionele massage met evt. iets extra of is het een body to body?
Traditioneel. Met evt. dus een extra -hand-eling.
Mellow Moenie Mauwe, ouwe, ouwe, ouwe
pi_123601140
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Cucumissativus het volgende:

[..]

Denk je dat die mannen daar heen gaan omdat ze pijnlijke spieren hebben? :)
Denk je echt dat alle dames in de industrie zomaar alles toelaten en doen?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_123748227
Ik had juist het omgekeerde. Ik heb af en toe een stijve nek en wilde wel is lekker gemasseerd worden. Ik was alleen bang dat ze in zo'n Thaise salon happy endings gaven, dus durfde ik niet naar binnen :{
pi_123749565
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:28 schreef Ruif het volgende:
Ik had juist het omgekeerde. Ik heb af en toe een stijve nek en wilde wel is lekker gemasseerd worden. Ik was alleen bang dat ze in zo'n Thaise salon happy endings gaven, dus durfde ik niet naar binnen :{
Stel je voor dat je klaarkomt :X Daar moet je toch niet aan denken :o
pi_123820046
Zou je het doen omdat je het alleen grappig vindt of omdat je ook nieuwsgierig bent.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_123913387
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Stel je voor dat je klaarkomt :X Daar moet je toch niet aan denken :o
Als ik ergens heen ga voor een massage moet ik daar inderdaad niet aan denken.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:47:14 #40
168609 InFlames
No Brain No Pain
pi_124099800
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:01 schreef Oognip het volgende:

[..]

Stel je voor dat je klaarkomt :X Daar moet je toch niet aan denken :o
_O- _O- _O- _O-
Where my bitches XD
pi_124099899
Ik werk in een massagesalon en wij worden ook regelmatig gebeld, of ze bij ons een happy end krijgen :')
pi_124101069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:50 schreef Louboutin het volgende:
Ik werk in een massagesalon en wij worden ook regelmatig gebeld, of ze bij ons een happy end krijgen :')
En?
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_124108946
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:24 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

En?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')