roomboterquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben een tijdelijke kat in huis. Een oud beestje, een jaar of 12 zegt de eigenaar. Daar gedraagt ze zich niet naar..
[ afbeelding ]
Dat zwarte daar bovenop de boekenkast is een bakblik, waarop croissants lagen te rijzen. Croissants waar ik al twee dagen mee bezig was. Ik dacht, daarbovenop komt ze toch nooit! Dat kwam ze ook niet, maar ze probeerde het wel, en in de poging lagen de croissants ook op de vloer...
Naief, een kat met voldoende motivatie kan vanuit stilstand meer dan anderhalve meter hoog komen, dus als ze goed gemikt had, dan had ze stilletjes croissantjes kunnen lebberen. Toch de leeftijd ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben een tijdelijke kat in huis. Een oud beestje, een jaar of 12 zegt de eigenaar. Daar gedraagt ze zich niet naar..
[ afbeelding ]
Dat zwarte daar bovenop de boekenkast is een bakblik, waarop croissants lagen te rijzen. Croissants waar ik al twee dagen mee bezig was. Ik dacht, daarbovenop komt ze toch nooit! Dat kwam ze ook niet, maar ze probeerde het wel, en in de poging lagen de croissants ook op de vloer...
nou ja, het kan er ook mee te maken hebben gehad dat ik het doorhad dat ze sprong, en luid haar naam riep, en ze daarvan schrok.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:39 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Naief, een kat met voldoende motivatie kan vanuit stilstand meer dan anderhalve meter hoog komen, dus als ze goed gemikt had, dan had ze stilletjes croissantjes kunnen lebberen. Toch de leeftijd ?
Mijn Burmezen waren wat dat betreft geen probleem, als ik bijv. voor mezelf de ene dag voor 2 dagen vis had gemaakt (en hun daar ook wat van had gegeven), dan kon ik de pan met het stuk voor de 2e dag probleemloos op het gasstel achterlaten, er is in de 8 resp. 11 jaar nog nooit een poging gedaan in pannen in te breken.
Maar ja, nu zit ik zonder katten, en zodra ik wat schilderwerk in huis heb afgerond (dat ik almaar uitstelde om de sterk achteruitgaande overblijver te ontzien) ga ik het asiel leeghalen. Benieuwd hoe ik dan met eten moet omgaan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 07:44 schreef An24 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet een dagje voer overgeslagen hebt?
Ze moeten maar wat over hebben voor een leuk joetjoepjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:25 schreef senesta het volgende:
[..]
Whahaha, ik speel dat filmpje af en mijn katten zaten zowat tegen het plafondZe zijn nu elkaar aan het besnuffelen of iedereen nog heel en in orde is
![]()
Je weet dat je ze elke dag eten moet geven he?
Mooie kat, gave lensflarequote:Op woensdag 27 februari 2013 17:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Meneer in de zon.
Ik kan inmiddels ook geen 'jonge' meer zeggen kwam ik vandaag achter. Het lijkt teveel op 'honger'quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Wel cool die reactie op honger.
Bij ons komt alleen Ros piepend aangerend als hij het geluid van een staafje snoep hoort.
[ afbeelding ]
Unieke foto Zorro en Fire samen in een stoel.
Ollie is mooi. Jij hebt trouwens ook zo'n rooie met die oogkleur. Ik ook. Nog niet vaak gezien bij een andere kat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Lollertrolle het volgende:
Ollie (geschat zo'n 15 jaar inmiddels)
[ afbeelding ]
Minos 2 jaar en een echt eikeltje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel katten heb jij wel nietquote:
Het lijkt wel alsof hij daar lachtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:34 schreef WinnieWana het volgende:
Nieuwsgierig koppie van Brutus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef WinnieWana het volgende:
Wat n lieve foto's van Sophie.
[..]
Ollie is mooi. Jij hebt trouwens ook zo'n rooie met die oogkleur. Ik ook. Nog niet vaak gezien bij een andere kat.
Uhm waar zie jij dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:43 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Hoeveel katten heb jij wel niet![]()
Brutus zn kont lijkt trouwens meer op een penis ipv een hartje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |