PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na wat ik de afgelopen dagen bij silvers ben tegengekomen ben ik geneigd om juist daar niet meer mee te spelenquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:59 schreef StijnDa het volgende:
Die IF Jovetic![]()
Jammer dat ik niet meer met golds speel.
Al voor ¤ 135 verkocht en als alles wat ik heb verkoopt, heb ik 2.7 a 3 miljoen. Het einddoel is een structurele bijverdienstequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:03 schreef StijnDa het volgende:
FUTtend rijk worden.
100¤ verdiend nu.
Er zijn ook mensen met 2 of 3 miljoen hier, hebben die al dik gecashed?
Komt omdat in 9/10 wedstrijden bij mij iemand in de eerste 5 minuten scoortquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na wat ik de afgelopen dagen bij silvers ben tegengekomen ben ik geneigd om juist daar niet meer mee te spelen![]()
Het valt me trouwens ook echt op dat nagenoeg niemand meer op balanced speelt (laat staan attacking) bij het begin van de wedstrijd..ik overdrijf niet eens als 9 van de 10 tegenstanders die ik tegen ben gekomen de afgelopen 2 weken op defensive of zelfs ultra defensive speelde..Gaat echt nergens meer over.
Dankjequote:Op woensdag 20 februari 2013 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)off#eTuW5W8MnI4Vy:pc
Voor jou altijd
Ik speel sowieso weinig meer, ben Fifa ook vergeten mee te nemen bij mijn ouders.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na wat ik de afgelopen dagen bij silvers ben tegengekomen ben ik geneigd om juist daar niet meer mee te spelen![]()
Het valt me trouwens ook echt op dat nagenoeg niemand meer op balanced speelt (laat staan attacking) bij het begin van de wedstrijd..ik overdrijf niet eens als 9 van de 10 tegenstanders die ik tegen ben gekomen de afgelopen 2 weken op defensive of zelfs ultra defensive speelde..Gaat echt nergens meer over.
En dan begint de vicieuze cirkel weer opnieuw.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel sowieso weinig meer, ben Fifa ook vergeten mee te nemen bij mijn ouders.
Het wordt steeds lastiger inderdaad, de mensen met leuk spel zijn ook wel gekapt ondertussen door de vervelende pace-ettertjes. Nog een half jaar wachten tot de nieuwe Fifa...
We missen jou bij clubs manquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik speel sowieso weinig meer, ben Fifa ook vergeten mee te nemen bij mijn ouders.
Het wordt steeds lastiger inderdaad, de mensen met leuk spel zijn ook wel gekapt ondertussen door de vervelende pace-ettertjes. Nog een half jaar wachten tot de nieuwe Fifa...
Doe je goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al voor ¤ 135 verkocht en als alles wat ik heb verkoopt, heb ik 2.7 a 3 miljoen. Het einddoel is een structurele bijverdienste
Vorig jaar had Toefjes wel vaak een heel duur team ook al toch? Maar goed, we zijn ook allemaal als trade noob begonnen. De een pakt het alleen wat sneller op dan de ander.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Doe je goedEr waren nog tijden dat je een trade-noob was
![]()
Financieel noodweer klinkt wel erg dramatischquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik wil eigenlijk mijn PS3 verkopen, omdat ik in financieel noodweer zit, maar ik ben bang dat FIFA 14 leuk wordt
Toefjes had het ene zieke team na het andere vorig jaar, ja.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had Toefjes wel vaak een heel duur team ook al toch? Maar goed, we zijn ook allemaal als trade noob begonnen. De een pakt het alleen wat sneller op dan de ander.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Financieel noodweer klinkt wel erg dramatisch
Maximaal bijlenen, YOLO.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
Arme student die amper nog geld heeft om te stappen.
Ik begon met fifa 11 als noob inderdaad. Weet nog dat ik heel trots hier zei dat ik een VdV gekocht had voor 5K en verkocht voor 6K. Toen zei iemand hier: Zie je? Zo moeilijk is dat traden nietquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Dan was het langer geleden hèquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar had Toefjes wel vaak een heel duur team ook al toch? Maar goed, we zijn ook allemaal als trade noob begonnen. De een pakt het alleen wat sneller op dan de ander.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begon met fifa 11 als noob inderdaad. Weet nog dat ik heel trots hier zei dat ik een VdV gekocht had voor 5K en verkocht voor 6K. Toen zei iemand hier: Zie je? Zo moeilijk is dat traden niet![]()
Fifa 12 volop met formatie kaarten gehandeld en later die CE 150 BIN methode. Al hoef je daar geen tradingskills voor te hebben.
En elk jaar lijkt het wel beter te gaan
Klopt, heb me daar echt op zitten fappen man. Nu het weg is wel gelukkig geen schrale pen0r meer.quote:
Ik ben pas in Fifa 12 begonnen met FUT. Meestal verneukte ik mijn handel eigenhandig door mijn markt te floodenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begon met fifa 11 als noob inderdaad. Weet nog dat ik heel trots hier zei dat ik een VdV gekocht had voor 5K en verkocht voor 6K. Toen zei iemand hier: Zie je? Zo moeilijk is dat traden niet![]()
Fifa 12 volop met formatie kaarten gehandeld en later die CE 150 BIN methode. Al hoef je daar geen tradingskills voor te hebben.
En elk jaar lijkt het wel beter te gaan
Steeds minder haar en steeds slechtere headingquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en Dembelequote:
Met TOTY Kompany echt een muur. En was je daar doorheen kwam je Hart tegen. Heb ik ook de TOTY versie nog van gehad. Maar dat kwam echt allemaal door die CE methodequote:
Damn wat heb ik gemistquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Jelavic sneller dan Mirallas
wie riep mij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |