Nee het is alleen een koelkast gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus vanavond eet je de vriezer leeg?
Dat was vast niet die lompehork dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn die zulk soort achterlijke bende verzint
Gelukkig op tijd ontdekt dan, zal niets kapot gaan, het blijft er altijd nog ff koel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 - 2.5 uur, dus het valt wel mee
Oh dan valt het meequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het is alleen een koelkast gelukkig
Nee!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat was vast niet die lompehork dan.
Que?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAMA HEEFT MIJN VOGEL WEGGEBRACHT NAAR DE DIERENWINKEL
Breng je moeder naar de slacht!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel gek dan, want het eerste topic is wel geopend door hem. Maar hij schijnt tevens een briljant illusionist te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan valt het meebij mij is ooit een koel/vries-combo uitgevallen, die avond heel veel frituurspul gegeten
[..]
Nee!
Zij kreeg een vogel een keer voor dr verjaardag whatever maar daar deed ze niks mee dus ik vond het eigenlijk mijn vogel want ik gaf hem tenminste aandacht enzo. Maar nu ben ik vaak niet thuis omdat ik de helft van de tijd bij spouwer ben en ze vindt dat die vogel te veel troep maakt dus nu heeft ze hem weggebrachtquote:
SLA HAARquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben één tovenaar, ik kan zelfs konijnen wegtoverenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wel gek dan, want het eerste topic is wel geopend door hem. Maar hij schijnt tevens een briljant illusionist te zijn.
Van mijn konijn blijf je afquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben één tovenaar, ik kan zelfs konijnen wegtoveren
Nou vooruitquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mijn konijn blijf je af
Dit. Wanneer ga je koken voor ONZ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou vooruitmaar normaliter vil ik ze en leg ik ze lekker op de gril
Ik geef in de zomer een BBQ voor een selecte groepquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit. Wanneer ga je koken voor ONZ?
Hoeveel dolfijnen moet ik als entree betalen om daar ook te mogen komen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef in de zomer een BBQ voor een selecte groep
Ik kan niet worden omgekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hoeveel dolfijnen moet ik als entree betalen om daar ook te mogen komen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef in de zomer een BBQ voor een selecte groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |