Ik ben nog op ontdekking...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Sinds een tijdje post deze jonge jongen in ONZ, maar nog niet veel of opvallend.
Jij?
Oh nvm, 19 feb 2013
Je hebt al aardig wat posts voor je eerste dagquote:
Een waar genie deze man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef smegmanus het volgende:
24 blikken, in 24 uur, dat is nooit te duur.
© Willem Kanon.
1 Euro per uur, valt dus inderdaad wel mee. Willem Kanon is mij toch een baasquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef smegmanus het volgende:
24 blikken, in 24 uur, dat is nooit te duur.
© Willem Kanon.
Alsof mijn vingers aan mn toetsenbord zijn gelijmd, ik ben nu al niet weg te slaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je hebt al aardig wat posts voor je eerste dagIk ben nooit boven de 50 op 1 dag gekomen denk ik
waarom ben jij exmodquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Er was een filmpje van Willem over die 24 blikken maar ik kan'm niet meer vinden
Mijn leven is niet meer compleet nu.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:10 schreef smegmanus het volgende:
Er was een filmpje van Willem over die 24 blikken maar ik kan'm niet meer vinden
Mijn leven is niet meer compleet nu.
Ik kon de druk niet meer aan.quote:
Dat is 'm nietquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kon de druk niet meer aan.
Neuken?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kon de druk niet meer aan.
Neuken?
FOK! is ook leuk vind ik. Ookal ben ik een stuk jonger dan de gemiddelde gebruiker (denk ik)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Alsof mijn vingers aan mn toetsenbord zijn gelijmd, ik ben nu al niet weg te slaan
* smegmanus throws a Juicyhill.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Dan moet je eerst vechten met spouwah
Dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer, ik snap nog steeds niet waarom t precies dicht moest eigenlijk maar goed
Was het de schuld van de rabobank?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel herinneren
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was het de schuld van de rabobank?
Puick plan.quote:
Proost dusquote:
Wat voor bier heb je open getrokken?quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je open getrokken?
Goed bezig. Jupilerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |