Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.quote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.
Ik doe dat altijd met zuurkool extractquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maar die naaktfoto's vanmezelf dat ik ingesmeerd met appelcompôte door een bak met yoghurt spring is gewoon omdat wij iets speciaals hebben.
Zuurkoolquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met zuurkool extract
Mehquote:
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd met zuurkool extract
Opzich niet heel vreemd. Want zuurkool is vergelijkbaar met een pak melk dat al veel te lang buiten de koelkast staat. Zuur. En zuur dat verzuurd is nog steeds zuurquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaar![]()
Je kan een nucliare winter overleven als je een pallet water en zuurkool hebt staan in je kelder.
Wie moet de pallets sorteren in zo'n nucleaire winter?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb voorheen een tijd in een niet nader te noemen supermarkt gewerkt. Die zakken zuurkool zijn echt jaren houdbaar![]()
Je kan een nucliare winter overleven als je een pallet water en zuurkool hebt staan in je kelder.
Zuurceptionquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Opzich niet heel vreemd. Want zuurkool is vergelijkbaar met een pak melk dat al veel te lang buiten de koelkast staat. Zuur. En zuur dat verzuurd is nog steeds zuur
Je moet toch wat te doen hebben als tijdverdrijving als je kanker kachel er mee stopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie moet de pallets sorteren in zo'n nucleaire winter?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet toch wat te doen hebben als tijdverdrijving als je kanker kachel er mee stopt.
En een klein beetje van de overheid.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij is het de schuld van de instanties zelf.
Ingeblikte vis doet het over het algemeen goed. Potgroente vaak ook +4 jaarquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank.
Waren er nog meer etenswaren zo lang houdbaar, trouwens?
Ik hoop wel dat ik niet allen op zuurkool hoef te leven.
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dusquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ingeblikte vis doet het over het algemeen goed. Potgroente vaak ook +4 jaar
Lolquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dus
Tsja, toch ben je verdomd blij als je het hebt als de pleuris uitbreektquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Eigenlijk alles wat al half verteerd is dus
En chips, ik ga dood zonder chips. En magnetron cheeseburgers voor de eerste weekquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tsja, toch ben je verdomd blij als je het hebt als de pleuris uitbreekt
Waar wel.Gelukkig hebben we de voedselbank.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Pleuris.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mijn Randstadse vocabulaire groeit met de dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou zo van de Randstad![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |