FOK! is ook leuk vind ik. Ookal ben ik een stuk jonger dan de gemiddelde gebruiker (denk ik)quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:08 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Alsof mijn vingers aan mn toetsenbord zijn gelijmd, ik ben nu al niet weg te slaan
* smegmanus throws a Juicyhill.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
Dan moet je eerst vechten met spouwah
Dat kan ik me nog wel herinnerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weet het alweer, ik snap nog steeds niet waarom t precies dicht moest eigenlijk maar goed
Was het de schuld van de rabobank?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat kan ik me nog wel herinneren
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was het de schuld van de rabobank?
Puick plan.quote:
Proost dusquote:
Wat voor bier heb je open getrokken?quote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:13 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wat voor bier heb je open getrokken?
Goed bezig. Jupilerquote:
Plopquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:34 schreef Monopoly het volgende:
Beugeltje gehad in de bios vanavond.
Toen stond ik op en riep ik keihard: "OH YES WE CAN" net als in die reclame die je altijd ziet bij de voorstukjes.quote:
Heb je het gefilmd?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Toen stond ik op en riep ik keihard: "OH YES WE CAN" net als in die reclame die je altijd ziet bij de voorstukjes.
Dat is al misluktquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, ik verblijf gaarne in de anonimiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |