Nee het is alleen een koelkast gelukkigquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus vanavond eet je de vriezer leeg?
Dat was vast niet die lompehork dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan er maar 1 zijn die zulk soort achterlijke bende verzint
Gelukkig op tijd ontdekt dan, zal niets kapot gaan, het blijft er altijd nog ff koel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2 - 2.5 uur, dus het valt wel mee
Oh dan valt het meequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee het is alleen een koelkast gelukkig
Nee!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:06 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dat was vast niet die lompehork dan.
Que?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAMA HEEFT MIJN VOGEL WEGGEBRACHT NAAR DE DIERENWINKEL
Breng je moeder naar de slacht!quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wel gek dan, want het eerste topic is wel geopend door hem. Maar hij schijnt tevens een briljant illusionist te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dan valt het meebij mij is ooit een koel/vries-combo uitgevallen, die avond heel veel frituurspul gegeten
[..]
Nee!
Zij kreeg een vogel een keer voor dr verjaardag whatever maar daar deed ze niks mee dus ik vond het eigenlijk mijn vogel want ik gaf hem tenminste aandacht enzo. Maar nu ben ik vaak niet thuis omdat ik de helft van de tijd bij spouwer ben en ze vindt dat die vogel te veel troep maakt dus nu heeft ze hem weggebrachtquote:
SLA HAARquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben één tovenaar, ik kan zelfs konijnen wegtoverenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Wel gek dan, want het eerste topic is wel geopend door hem. Maar hij schijnt tevens een briljant illusionist te zijn.
Van mijn konijn blijf je afquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben één tovenaar, ik kan zelfs konijnen wegtoveren
Nou vooruitquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mijn konijn blijf je af
Dit. Wanneer ga je koken voor ONZ?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou vooruitmaar normaliter vil ik ze en leg ik ze lekker op de gril
Ik geef in de zomer een BBQ voor een selecte groepquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:12 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit. Wanneer ga je koken voor ONZ?
Hoeveel dolfijnen moet ik als entree betalen om daar ook te mogen komen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef in de zomer een BBQ voor een selecte groep
Ik kan niet worden omgekochtquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Hoeveel dolfijnen moet ik als entree betalen om daar ook te mogen komen?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je offert jezelf op like Jezus?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
En nu?quote:
Nee, ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je offert jezelf op like Jezus?
Meer dan logisch.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat gewaardeerd wordt.
Ik ben twee en ik zeg nee!quote:
Ik probeer natuurlijk deze SC te vergeten na de vakantie. Dan sluit hij nooit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik neem aan dat deze SC voor altijd is, anders ben ik snel weg.
Dat klinkt dus als een slot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik probeer natuurlijk deze SC te vergeten na de vakantie. Dan sluit hij nooit.
Is het tijdelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik probeer natuurlijk deze SC te vergeten na de vakantie. Dan sluit hij nooit.
Ik vind van niet. 14.gifquote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lees het laatste gedeelte van die post even
Dat heb ik helaasch moeten missenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso mist dit forum sinds UDOWU kwaliteit.
De laatste paar delen was dat echt een kut-SCquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
S_H gate.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De laatste paar delen was dat echt een kut-SC
Waren wel leuke users daar. Zoals Marokkaansekip die nu weer een leven heeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De laatste paar delen was dat echt een kut-SC
Vreselijk jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht. Wat?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies, baggeren tot dat je neervalt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht ja, het is ONZ. Daar moet je gewoon met je verstand op 0 posten.
Ja want bagger is fijnquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wacht ja, het is ONZ. Daar moet je gewoon met je verstand op 0 posten.
Dan is Tong de kat met duizend levens.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, baggeren tot dat je neervalt.
oh nee dat niet, maar dat was toch r&p.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je Strawberry hill parkmeet rellen gemist?
Het is kadquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is Tong de kat met duizend levens.
Tot nu toe is het rustig en vreedzaam.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef LompeHork het volgende:
Ja, rellen en UDOWU en dat soort laten we hier lekker buiten, anders is het vrij snel afgelopen ben ik bang voor
En dat willen we zo houdenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het rustig en vreedzaam.
Ja ik weet het alweer, ik snap nog steeds niet waarom t precies dicht moest eigenlijk maar goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef LompeHork het volgende:
Ja, rellen en UDOWU en dat soort laten we hier lekker buiten, anders is het vrij snel afgelopen ben ik bang voor
Het is poezszszszquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En poes schrijven we met een z?
Komt goedquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt ook omdat de avond nog moet vallen en vele autisten nog dit topic motten ontdekken.
Snijboontjes met rundervinken en satesausje erbij. Lekker manquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten?
Voor mij is woensdag patatdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woensdag gehaktdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor mij is woensdag patatdag[/vetklepmodus]
Shoarmaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
seems legit, alleen zou ik het zonder de satesaus doenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Snijboontjes met rundervinken en satesausje erbij. Lekker man
ermnerm, wantquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Voor mij is woensdag patatdag[/vetklepmodus]
Ik heb geen idee nog, zo nog even langs de winkel.. Dan zie ik wel wat ik tegen komquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Aardappelen, gehaktballen en spinaziequote:Op woensdag 20 februari 2013 15:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik geen lijstje maak voor ik boodschappen ga doen dan kan ik 3x terug lopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik heb geen idee nog, zo nog even langs de winkel.. Dan zie ik wel wat ik tegen kom
Wel zelfgemaakte gehaktballen hoop ik?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aardappelen, gehaktballen en spinazie
Bah.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Aardappelen, gehaktballen en spinazie
Mwa, zo heel veel heb ik niet nodig. En dat soort dingen als uien, paprika's en zo liggen er meestal wel. Omdat die over zijn van een ander of zo..quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik geen lijstje maak voor ik boodschappen ga doen dan kan ik 3x terug lopen
Jaquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wel zelfgemaakte gehaktballen hoop ik?![]()
Ik eet ook altijd gehaktballen bij spinazie, spinazie met iets anders is stom!meheh
Zelfde hier. Al die mensen overal bahquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
ben ik de enige die echt een ontzettende schijthekel heeft aan boodschappen doen? ik ga liever koken EN stofzuigen.
Het is niet een van mijn favoriete bezigheden nee, maar echt haat eraan? Neuh.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
ben ik de enige die echt een ontzettende schijthekel heeft aan boodschappen doen? ik ga liever koken EN stofzuigen.
Ja maar dan nog krijg ik het voor elkaar om het essentiële ingrediënt te vergeten en in de plaats snoep en chips te kopenquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:38 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Mwa, zo heel veel heb ik niet nodig. En dat soort dingen als uien, paprika's en zo liggen er meestal wel. Omdat die over zijn van een ander of zo..
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan nog krijg ik het voor elkaar om het essentiële ingrediënt te vergeten en in de plaats snoep en chips te kopen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar dan nog krijg ik het voor elkaar om het essentiële ingrediënt te vergeten en in de plaats snoep en chips te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |