Ik ken een film die Argo heetquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een nagellakje dat Argo heet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Taexon het volgende:
Bedankt god dat je HH de OP heb laten maken
Goeie filmquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken een film die Argo heet
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Taexon het volgende:
Bedankt god dat je HH de OP heb laten maken
omdat jij nooit andere gespreksstof hebt dan je geneuzel over godquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
[..]God stelt dieven niet op prijs.
Waarom beginnen jullie eigenlijk allemaal over God terwijl ik dat niet doe narcistisch much?
Oké, Argo, je had gelijk, god is volgens ene Johannes inderdaad liefde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
Waarom beginnen jullie eigenlijk allemaal over God terwijl ik dat niet doe narcistisch much?
Aitquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef msacras het volgende:
HH
Oh en in één keer raak geprikthet viel dus mee dit keer
Nee jullie beginnen erover ik was met Space over nagellak aan het praten dus jij bent duidelijk hier de autist niet ik. Ik wil gewoon met space of zo praten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
omdat jij nooit andere gespreksstof hebt dan je geneuzel over god
Jij begon over god in mijn seks/schoonouders topic dusja...quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Argo het volgende:
Volgens mij heb ik die laatst gezien, was dat met tom cruise?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ken een film die Argo heet
praat dan lekker met haar via Dm als de reacties hier je niet aanstaanquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee jullie beginnen erover ik was met Space over nagellak aan het praten dus jij bent duidelijk hier de autist niet ik. Ik wil gewoon met space of zo praten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
praat dan lekker met haar via Dm
Ohquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef msacras het volgende:
[..]
Ben ik al
maar dit keer gewoon in het oude gat geprikt (lol)
Ja daar wel maar hier in dit topic niet daar beginnen jullie allemaal en verwijten jullie het mij dat ik erover begin. narcisten stop er gewoon over ik kom niet eens om over God te praten jullie zijn verloren en wat mij betreft mogen jullie allemaal naar de hel ik lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij begon over god in mijn seks/schoonouders topic dusja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |