is sterk afhankelijk van hoe laat je gaat natuurlijk (en van de kaartverkoop), maar incl wat file, parkeren en van parkeerplaats naar camping zou dat wel vrij aardig kunnen kloppen als je op vrijdagochtend 9 uur aan komtquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
2 uur en 10 minuten van huis naar Pinkpop volgens google maps, dus een uur of 4 met de Pinkpop files er bij zeker?
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laatquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is sterk afhankelijk van hoe laat je gaat natuurlijk (en van de kaartverkoop), maar incl wat file, parkeren en van parkeerplaats naar camping zou dat wel vrij aardig kunnen kloppen als je op vrijdagochtend 9 uur aan komt
Dan denk ik dat je op camping D terecht komt, haha. Hoewel daar niets mis mee is overigens.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laat
Ach, als het maar gezellig is!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:31 schreef searchanddestroy het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je op camping D terecht komt, haha. Hoewel daar niets mis mee is overigens.
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:27 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Tot nu toe is het een beetje het plan om om 8 uur hier uit Amerfoort te vertekken, maar zo te horen is dat nogal laat
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar goed, ik was altijd 1 van de 50 eerste mensen op camping B. mensen die later kwamen gaven ons dan al hun tenten mee of we hielden plek vrij.
het zou verdomme eens tijd wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:15 schreef lighted het volgende:
[..]
Als de koningin dit leest krijg je een lintje denk ik.
http://www.obelink.nl/ten(...)26category_id%3D1192quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:01 schreef Alex073 het volgende:
Weet iemand waar ik een goed tent kan kopen voor Pinkpop.
Gewoon simpel ?
Ik reis naar school ook 4 en half uur per dag dus ben wel wat gewendquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn god wat een reisKwartiertje lopen ftw!
neh, in 20 minutenn ben ik thuisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:37 schreef lighted het volgende:
Hotelletje nacht voor pinkpop, 20eu pp. Kwartiertje rijden
Bedankt dat je je domme blije plaatje neerkwakt om nogmaals bijdehand te doen terwijl je al teringbijdehand bezig bent, consequent dat wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[ afbeelding ]
bedankt dat je extra dit topic binnen komt om mij dit te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |