Het kan nogquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Vind dat juist allemaal typische tent-namen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Die staan niet op de mainstage hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Echt belachelijke namen die op de Main stage staan. O.a.:
Handsome Poets, The Opposites, Passenger, Kensingston...
Vrijdagquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Die staan niet op de mainstage hoor
Je hebt elke dag de 3FM Stage en de main stage precies omgedraaidquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Vrijdag
Main Stage: The Killers - The Script - Paramore - Handsome Poets
3FM Stage: Queens of the Stone Age - Jimmy Eat World
Brand Bier Stage: Netsky Live - Kodaline - Andy Burrows - Christopher Green
Zaterdag
Main Stage: Kings of Leon - 30 Seconds to Mars - The Opposites - Passenger
3FM Stage: Phoenix - The Gaslight Anthem - Fun. - Douwe Bob
Brand Bier Stage: C2C - Ellie Goulding - Miles Kane - Graveyard
Zondag
Main Stage: Green Day - Ben Howard - The Vaccines - Kensington - Triggerfinger
3FM Stage: Blaudzun
Brand Bier Stage: Alt-J - Die Antwoord - Lianne La Havas - Grouplove
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootquote:
Kensington staat dus mainstagequote:Op woensdag 20 februari 2013 14:28 schreef DeLuna het volgende:
Kensington, leuk dat ze op de 3FM stage staan maar dat is meer voor de tent..
Als ik maar vooraan sta dan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Kensington staat dus mainstage
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:11 schreef searchanddestroy het volgende:
Ik had HURTS en Biffy Clyro overigens ook wel verwacht. En Frank Turner, maar dat is misschien meer wishful thinking.
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Tjsa in de UK zijn ze snel gek genoeg om een stadion te vullen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Smaken verschillen uiteraard.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Biffy Clyro vind ik toch zo ontzettend overgewaardeerd, ik heb dat vorige album geprobeerd te waarderen, maar bij het tweede nummer begon het me al gigantisch te irriteren. Bij de vorige Pinkpop dat hij er was, was dat live echt niet anders, ik vind het gewoon echt tenenkrommend slecht. Hurts was toen trouwens juist weer de (positieve) verrassing van het weekend.
Met deze line-up betwijfel ik sterk of ze wel gaan uitverkopen... Zeker met een beter alternatief (Rock Werchter) om de hoek.
Hmm, zal er eens een luisterbeurt aan wagen, maar ik heb er nu een afkeur van door het eerste album. Ik heb het ook niet gauw dat muziek (zeker gitaarmuziek) mij écht gaat irriteren, dat was bij Biffy Clyro dus wel het geval vreemd genoeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het laatste album van Biffy vind ik echt wel goed. Moest er ff aan wennen, maar vind het nu wel goed. Apart blijft altijd als een band in het ene land in een kleine zaal staat, en in het andere stadions uitverkoopt.
Dit is gewoon te idiootquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oke, ik neem alles terug, dit is gewoon weg idiootQOTSA op de 3FM stage, really?
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...quote:
Gezien, was erg gaaf. En druk.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
Toen speelden ze voor Rage Against The Machine, in het zelfde weekend dat Foo Fighters en Metallica headliners waren. Dat waren tenminste échte headlinersquote:Op woensdag 20 februari 2013 15:10 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wacht even? QOTSA op de 3FM stage?? Die stonden een aantal jaar geleden al op mainstage en toen was het goed druk. Wie zet die in godsnaam op de 3FM stage neer? Weer zo'n teken dat Jan Smeets gewoon heel hard aan het verslijten is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |