Over vooroordelen gesproken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Beroep Barista
ik geef het op
Oke, dus je doet een alpha-studie met een beta-iets erbij, klinkt leuk!quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Human aspects of information technology.
Maar dan verdien ik te weinig, ik kan ook aan de universiteit van Rome gaan docerenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je moet gewoon naar Italie gaan, daar een parrtime baan nemen in een cafe tegenover de Trevi fontein en in je vrije uurtjes op de Spaanse trappen je verhalen schrijven
Dus er is weer vrede in de SC?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Over vooroordelen gesproken.
Ik geef het op
een schrijver geeft niet om geld. Daarbij moet je gewoon voor een bestseller gaan natuurlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan verdien ik te weinig, ik kan ook aan de universiteit van Rome gaan doceren
Wat mij betreft niet, maar als mijn discussiepartner niks meer weet terug te zeggen en het in de drogredenen gaat zoeken zal er niet veel meer zijn om over te discussiėren nee.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus er is weer vrede in de SC?
Naja beta, of je het zo mag noemenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oke, dus je doet een alpha-studie met een beta-iets erbij, klinkt leuk!
wat was je aan het doen?quote:
Ik geef wel om geld, ik wil gewoon mijn boeken kunnen kopen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een schrijver geeft niet om geld. Daarbij moet je gewoon voor een bestseller gaan natuurlijk
gelukkig maarquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef msacras het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, maar als mijn discussiepartner niks meer weet terug te zeggen en het in de drogredenen gaat zoeken zal er niet veel meer zijn om over te discussiėren nee.
Ja dus.
Maar wat nou als er nooit iets met kunstmatige intelligentie, dat zou wel balen zijn dan hequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja beta, of je het zo mag noemen
Goed, net even opgeruimd en de oven aangezet en dan maar broodjes erin doen zoquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Yay
Even door beunen en je bent zo klaarnu kan je lui doen
quote:
Naw moet zo nog met die sukkel naar buitenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoe is het met jou?
[..]
Yay
Even door beunen en je bent zo klaarnu kan je lui doen
Het blijft een alfa studie waarbij je met elk profiel binnen komt hequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wat nou als er nooit iets met kunstmatige intelligentie, dat zou wel balen zijn dan he
Maar het is wel aan een technische universiteit. Tilburg geven ze dat toch allen namelijk?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het blijft een alfa studie waarbij je met elk profiel binnen komt he
Don't worry, oefening baart kunstquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij vond het wel wat lang duren
Nee is geen technische universiteitquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar het is wel aan een technische universiteit. Tilburg geven ze dat toch allen namelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |