Ja, ik heb het beeld bij gesteld, ik ga wel ergens op een universiteit doceren en dan schrijven; niets dusquote:
Ik word wel lichtelijk onvredig van het "bestuur" (mag je het zo noemen? nee eigenlijk niet hè) van ons land.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee het is bedacht om je onvrede mee uit te drukken.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan weten ze dat er heel veel mensen het niet eens zijn met die verkiezingen/whatever, kunnen ze daar naar kijken
sukkelsquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef nodig het volgende:
Mijn ouders hebben beide niet gestemd afgelopen keer.
J hequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik word wel lichtelijk onvredig van het "bestuur" (mag je het zo noemen? nee eigenlijk niet hè) van ons land.
Communicatie en informatiewetenschappenquote:
Dat is een stuk minder leukquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, ik heb het beeld bij gesteld, ik ga wel ergens op een universiteit doceren en dan schrijven; niets dus
Nee, zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef msacras het volgende:
[..]Je kan er ook van uit gaan dat de mensen die niet stemmen deze groep zijn.
Goed voorbeeldquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:13 schreef nodig het volgende:
Mijn ouders hebben beide niet gestemd afgelopen keer.
Waarom studeer je het dan?quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen
Ik ga wel naar mijn colleges hoor, maar ik weiger een vak te volgen waarbij letterlijk de slides opgelezen worden en filosofie is gewoon om te huilen
Dat lijkt me een leuke studie, heb je dan bij jou studie de nadruk liggen op de taalkundige of psychologische kant, en hoe bevalt dat, als ik vragen mag.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Communicatie en informatiewetenschappen
Ik ga wel naar mijn colleges hoor, maar ik weiger een vak te volgen waarbij letterlijk de slides opgelezen worden en filosofie is gewoon om te huilen
Blanco stemmers zijn ook niet alleen de mensen die het er niet mee eens zijn.quote:
Geen van beide, ik doe een track die richting kunstmatige intelligentie gaat.quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat lijkt me een leuke studie, heb je dan bij jou studie de nadruk liggen op de taalkundige of psychologische kant, en hoe bevalt dat, als ik vragen mag.
Goede leraren dan wel
http://sphotos-h.ak.fbcdn(...)224_1176303868_n.jpgquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat mijn andere vakken wel tof zijn?
Beroep Baristaquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Blanco stemmers zijn ook niet alleen de mensen die het er niet mee eens zijn.
Je kan niet meten waarom mensen niet stemmen en wie dit dan zijn, onmogelijk.
Nee je moet gewoon naar Italie gaan, daar een parrtime baan nemen in een cafe tegenover de Trevi fontein en in je vrije uurtjes op de Spaanse trappen je verhalen schrijvenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer, ik vond het een mooi beeld, Stoner deed het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |