Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de installquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil wow vanaf 0 installeren na vele jaren. Moet ik beginnen vanaf CD 1 en dan door tot cataclyst of komt de rest met patches?
Ben een beetje aan het zoeken met alles.
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Client downloaden van battle.net. En dan een paar biertjes gaan drinken tijdens de install
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
En helaas niet. Je kunt je wow 1 en 2 niet verwijderen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
oki thnx ga ik dat eens proberen. kreeg hem niet aan de praat mijn al die CD's..Cataclysm installeren lukte al helemaal niet vanwege 1 of andere patch.
heb op battle.net nu zelfs een wow 1 en wow 2 account. Kan er 1 toch verwijderen ofzo lijkt me?
het kan idd geen kwaad. Enigste wat is is dat als je de verkeerde aanklikt je error krijgt en opnieuw moet inloggen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:05 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Kan volgens mij niet zoveel kwaad dat er 2 accounts op staan, heb ik ook.
Inderdaad, geweldig dat einde ook. Op Wowinsider staat een interview met Dave Kosak (Lead Quest Designer) over 5.2. Ik word er wel enthousiast van!quote:
Vrees niet, ik ben er nog niet eens aan begonnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't welquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Hebben we daar geen gear restrictments voor nodig ofsow?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
wij staan momenteel op 4/6 MSV, 2/6 HoFen 0/4 ToES normal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Ja, wij hebben 6/6 MSV, 1/6 HoF en 3/4 ToES Normal, maar ik weet ook nog niet of we gelijk ToT gaan doen. Ik hoop 't wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |