Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:25 schreef Chevalric het volgende:
Blizzard heeft m.i. een steekje laten vallen met LFR: als je eenmaal als DPS in de raid zit, kun je niet meer overschakelen naar tank. We hadden gisteren het probleem dat we bij Will of the Emperor twee tanks hadden die nog nooit daar getankt hadden (en blijkbaar ook geen research hadden gedaan), dus twee, drie wipes als gevolg. Ik was als DPS mee (want heb als tank niks meer te halen in MSV), maar ik wilde wel de tank rol overnemen. Maar dat kan dus niet.
Dus moesten we wachten op nieuwe tanks. Inmiddels waren ook een paar healers gevlucht, maar dat boeide de nieuwe tank niet. Die start het gevecht gewoon. Geen idee hoe het is afgelopen, heb maar voor "Leave the instance" gekozen.
On a more positive note: gisteren wel al mijn sigils of power bij elkaar gespaard. Nu alleen nog de sigils of wisdom
dat werkt zolang de healers opletten en de tanks niet halverwege de fight ineens wel komen... (eigen ervaringen).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
In theorie wel, maar Raid Finder gaat ondertussen wel op zoek naar mensen die zich als tank aanmelden. De enige oplossing is bij het starten van Raid Finder aangeven dat je tank/dps bent, maar dan loop je dus het risico dat je als tank aan de raid wordt toegevoegd (terwijl ik voor MSV het liefst als DPS mee ga).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Helaas is dat bij het spel weg sinds wotlkquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Als er wat gezegd wordt in raid chat, is het meestal alleen maar bitchen dat iemand iets verkeerd doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Ja oke, maar dat is al zo sinds de random dungeon finder natuurlijk. Dan is 't gewoon hopen dat mensen een beetje gezond verstand hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.
tering he... dat je dit soort dingen vraagt op wowquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[2] [Goldenabyss]: LF a Po-rn site hacker that can hack me a reality kings or brazzers account will pay 1k
Lol
nou nou nou nou.. wat een geld zegtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he. De prijs is inmiddels omhoog naar 2k.
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Stopt hij met spelen ja? Hij zit toch in een erg goede guild enzo? Of komt hij weer terug met 5.2 een week later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |