oepsquote:
11quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
Gratzquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Sha of Fear down, en de 2h axe gewonnen met coin roll.
Alleen nu nog 5 sigils of power...
Thanksquote:
Werd je nooit als je tank bentquote:Op maandag 25 februari 2013 14:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?
Wij hadden vanavond ook een matige avond. Wipes op Feng en Garalon op Heroic (dus maar op Normal gekilld). Spirit Kings was een one shot (op Normal), vervolgens wipes op Elegon (waarbij een op 9%). Laatste wipe was helemaal suf, boss op 87% of zo, komt een add op, blijft iedereen lekker op Elegon knallen. Beetje LFR praktijken. Raid Leader was een beetje gedeprimeerd daarnaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Olment het volgende:
dikke wipefest op Garalon hier nou :S
Sadface, 2 uur al atm.
Ja dat is kut. Hebben we ook 2 weken lang gehad. Geen raid van de grond af te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij kregen niet eens een raidgroup bij elkaar in de guildGelukkig kreeg ik van de guild waar we mee samenwerken om alsnog een group bij elkaar te krijgen een invite voor later deze week om met hun mee te gaan raiden, aangezien ze nog een tank zochten voor MSV ^^
Dat heb ik nou met mages, ik krijg ze tot de 60, dan raak ik ze niet meer aan, dan delete ik ze en maak ik een maand later weer een nieuwequote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Knut het volgende:
Heb al meerdere malen lvl 70 toons uiteindelijk toch gedelete omdat ik hoe vaak ik het ook probeer, DK's alleen maar char slots opnemen.
die is zo easy emperorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ventilator van me grafische kaart is nu echt aan het doodgaan.Morgen maar even iemand uit de wijk aanspreken, misschien heeft hij nog een fan liggen die erop kan en die ik voor nu kan gebruiken. Kan ik nog eventjes doorsparen. Want de hele pc bestaat uit oude onderdelen en is in zijn geheel aan vervanging toe, maar wil nog net even niet NU in één klap een som geld neergooien.
Vanavond gaan we laatste boss MSV doen, normal. Laten we hopen dat we eindelijk 6/6 kunnen zeggen vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |