Jawel, en ook in blues. Ik bedoel, als je eenmaal 25 man bij elkaar had dan deed je doorgaans sowieso geen kara meer. De boss mechanics zijn echt kattenpis vergeleken met msv.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^
Nee, dat was iets van een ander kaliber, was echt een bazenfight tho. Net zoals netherbane als een magequote:Op maandag 25 februari 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
nightbane in blues was gewoon niet te doen
leukquote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Het originele Fokkers Guild (jaja, met allemaal mensen van Fok!) was samengegaan met Disorder, een ander Nederlands guild. Daarmee hebben we in ieder geval MC en BWL gecleared. AQ hebben we wel een paar keer gedaan, maar nooit helemaal gehaald in de tijd dat ik nog speelde. Geloof dat het guild ze daarna wel nog helemaal gecleard heeft.
Wat inderdaad wel opvalt bij deze filmpjes is hoe statisch de gevechten zijn t.o.v. de huidige bosses. Gewoon een beetje buiten bereik van de boss staan en schieten maar.
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef DJ_ het volgende:
Gunship in icc is nu te soloen, hij reset niet meer als er niemand op het schip is.
http://blue.mmo-champion.(...)-solo-gunship-cthun/
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer van de oude filmpjes heb van WoW. Er zijn er destijds vanuit Ravenblood/Blackraven (een Tweakers.net guild) aardig wat gemaakt, maar ik heb alleen deze nog:quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Ulduar?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Xetran het volgende:
Ulduar is ook erg mooi ja, veel verschillende boss mechanics en allemaal erg leuk. En yogg-25 was ook echt leuk en uitdagend. Nog veel hardmodes gedaan daar in die goede oude tijd.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
Ik heb een stuk of 8 chars, maar speel er maar 1. Geen tijd voor meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
1 level 90, 1 level 88, 1 level 80.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
prismatic socket in mijn sha touched weaponlaat patch 5.2 maar komen
altoholic detectedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een 90 hunter op een horde realm
/nolife
heb dat afquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb dat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nog nie...
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nogquote:
Ik heb er pas 1100....quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |