Vandaag letterlijk 12x gewiped op de eerste boss omdat de healer te achterlijk was om die ringen te ontwijken. Hij was het serieus elke keer.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef Xetran het volgende:
Over kara gesproken. Vandaag naar HoF geweest naar bosses die mijn guild al op farm had. Maar wat zijn die bosses toch best wel tricky man. Mensen die een hele raid kunnen wipen etc, vergeleken met kara heb je hier echt we leven wat gear en verstand van zaken nodig. Dat, of mijn guild is gewoon bagger. Kan ook natuurlijk
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:40 schreef SilentHunterNL het volgende:
[..]
Vandaag letterlijk 12x gewiped op de eerste boss omdat de healer te achterlijk was om die ringen te ontwijken. Hij was het serieus elke keer.
Het was de healer :p maar goed stond wel op het punt weg te gaan. Wel ilvl 485+ maar ontwijken is te moeilijk en mii commanderen op wie ik ss moet gebruiken. Resulteerde bijna in een /gleavequote:Op maandag 25 februari 2013 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
De hitbox is wel echt groot, je kunt bijna aan de andere kant van het platform staan als melee, maakt het ontwijken iets makkelijker.
We hebben een kleine guild. Onze progress is 2e boss HoF en MSV wel cleared.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:11 schreef Xetran het volgende:
mijn officer (healer dus) kan er ook wat vanHet is dat ik geen andere ga kunnen krijgen als tank en ik nu met 'farm' runs mee mag
Melee heeft de neiging op de boss te staan, das niet handig met die ringen. Hij heeft best een grote hitbox, dus wat meer afstand kan prima. Alleen als tank irritant want wij hebben een trucje gevonden, waar als je als tank in de rode cirkel onder hem blijft, je je geen zorgen of te maken over die... sonic burst of hoe het heet. Wel even letten op de raidwarning met die cirkels dan.quote:Op maandag 25 februari 2013 02:02 schreef Xetran het volgende:
[..]Om een of andere reden heb ik als melee dps er ook moeite mee omdat ze elkaar zo snel opvolgen, maar het was ook mijn eerste keer. Wij wipete vaak op garalon vanwege de enrage timer
Maar de MT staat zijn spot nu af aan mij voortaan, dus ik hoop nog een beetje gear te verzamelen om de nieuwe patch gelijk te kunnen gaan raiden (desnoods bij andere guild).
Inderdaadquote:Op maandag 25 februari 2013 01:07 schreef Xetran het volgende:
Sowieso zijn alle instances/zones van BC het beste ooit. De rest is alleen maar nagekouwde meuk, zoals onderhand heel cata.
SSC en black temple
BWL is ook mijn favoriete instance. De Cata instances heb ik nooit gezien. Ik moet zeggen dat ik MSV ook wel een leuke instance vind, met gevarieerde boss fights.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:17 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Inderdaad, al blijft BWL m'n favoriet.
als je maar goed omgaat met de amberquote:Op maandag 25 februari 2013 08:37 schreef Olment het volgende:
gister (eindeljk) 2e boss down in HoF.
Voor het eerst gaan wipen op Garalon. al viel dat best mee, na 2 of 3x wipen hadden we de fight door en haalde we de enrage timer
Vanavond nog 2 uurtjes Garalon en hopelijk dan down.
Heb gehoord dat 4e boss (met die adds) best makkelijk is, iemand confirmation ?
Idem, WotLK ook nietquote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Chevalric het volgende:
[..]
BWL is ook mijn favoriete instance. De Cata instances heb ik nooit gezien. Ik moet zeggen dat ik MSV ook wel een leuke instance vind, met gevarieerde boss fights.
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^quote:Op maandag 25 februari 2013 01:38 schreef Xetran het volgende:
Over kara gesproken. Vandaag naar HoF geweest naar bosses die mijn guild al op farm had. Maar wat zijn die bosses toch best wel tricky man. Mensen die een hele raid kunnen wipen etc, vergeleken met kara heb je hier echt we leven wat gear en verstand van zaken nodig. Dat, of mijn guild is gewoon bagger. Kan ook natuurlijk
kara was ook in blues niet denderend moeilijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^
Ulduar! Eigenlijk zelfs Naxx, wat was ik clueless toen. Heigan in tree form en je was toen nog langzamer, dus switchen naar kitty. Wat een drama.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef GI het volgende:
Ik heb de beste herrineringen aan ICC eigenlijk. Was mijn eerste echte 'raid' ervaring.
vandaar dat ik zeg 'niet zo simpel'quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kara was ook in blues niet denderend moeilijk.
Jawel, en ook in blues. Ik bedoel, als je eenmaal 25 man bij elkaar had dan deed je doorgaans sowieso geen kara meer. De boss mechanics zijn echt kattenpis vergeleken met msv.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:27 schreef dontcare het volgende:
[..]
Kara was ook niet zo simpel toen het current content was (lees in dungeon blues) maar de meeste mensen deden kara in t5/6/wellfare epics nadat het ook generfed was ofc ^^
Nee, dat was iets van een ander kaliber, was echt een bazenfight tho. Net zoals netherbane als een magequote:Op maandag 25 februari 2013 11:53 schreef cherrycoke het volgende:
nightbane in blues was gewoon niet te doen
leukquote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Het originele Fokkers Guild (jaja, met allemaal mensen van Fok!) was samengegaan met Disorder, een ander Nederlands guild. Daarmee hebben we in ieder geval MC en BWL gecleared. AQ hebben we wel een paar keer gedaan, maar nooit helemaal gehaald in de tijd dat ik nog speelde. Geloof dat het guild ze daarna wel nog helemaal gecleard heeft.
Wat inderdaad wel opvalt bij deze filmpjes is hoe statisch de gevechten zijn t.o.v. de huidige bosses. Gewoon een beetje buiten bereik van de boss staan en schieten maar.
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:22 schreef DJ_ het volgende:
Gunship in icc is nu te soloen, hij reset niet meer als er niemand op het schip is.
http://blue.mmo-champion.(...)-solo-gunship-cthun/
Ik vind het wel jammer dat ik niet meer van de oude filmpjes heb van WoW. Er zijn er destijds vanuit Ravenblood/Blackraven (een Tweakers.net guild) aardig wat gemaakt, maar ik heb alleen deze nog:quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Chevalric het volgende:
Als we dan toch filmpjes uit de oude doos halen...
Ulduar?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:10 schreef Xetran het volgende:
Ulduar is ook erg mooi ja, veel verschillende boss mechanics en allemaal erg leuk. En yogg-25 was ook echt leuk en uitdagend. Nog veel hardmodes gedaan daar in die goede oude tijd.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
Ik heb een stuk of 8 chars, maar speel er maar 1. Geen tijd voor meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
hoeveel chars hebben jullie? en pas met een tweede beginnen als de hoogste op 70-80 zit of?
1 level 90, 1 level 88, 1 level 80.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
prismatic socket in mijn sha touched weaponlaat patch 5.2 maar komen
altoholic detectedquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een 90 hunter op een horde realm
/nolife
heb dat afquote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Nu alleen nog even 6 weken lang, elke week, exact 1000 VP verzamelen. Want dat vinden wij leuk! En blizzard vindt dat oowk leuwk! Das tof! (Dan pas kan je verder met de Legendary quest)!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
heb dat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik nog nie...
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nogquote:
Ik heb er pas 1100....quote:Op maandag 25 februari 2013 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
op de qeust kan je zien hoeveel je al hebt, hoeveel moet je nog
oepsquote:
11quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Kleurdoos het volgende:
Gratzquote:Op maandag 25 februari 2013 21:58 schreef Sapstengel het volgende:
Sha of Fear down, en de 2h axe gewonnen met coin roll.
Alleen nu nog 5 sigils of power...
Thanksquote:
Werd je nooit als je tank bentquote:Op maandag 25 februari 2013 14:45 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
word je nog steeds geimpaled bij lord marrowgar?
Wij hadden vanavond ook een matige avond. Wipes op Feng en Garalon op Heroic (dus maar op Normal gekilld). Spirit Kings was een one shot (op Normal), vervolgens wipes op Elegon (waarbij een op 9%). Laatste wipe was helemaal suf, boss op 87% of zo, komt een add op, blijft iedereen lekker op Elegon knallen. Beetje LFR praktijken. Raid Leader was een beetje gedeprimeerd daarnaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:05 schreef Olment het volgende:
dikke wipefest op Garalon hier nou :S
Sadface, 2 uur al atm.
Ja dat is kut. Hebben we ook 2 weken lang gehad. Geen raid van de grond af te krijgen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef lifeblind het volgende:
Wij kregen niet eens een raidgroup bij elkaar in de guildGelukkig kreeg ik van de guild waar we mee samenwerken om alsnog een group bij elkaar te krijgen een invite voor later deze week om met hun mee te gaan raiden, aangezien ze nog een tank zochten voor MSV ^^
Dat heb ik nou met mages, ik krijg ze tot de 60, dan raak ik ze niet meer aan, dan delete ik ze en maak ik een maand later weer een nieuwequote:Op maandag 25 februari 2013 22:07 schreef Knut het volgende:
Heb al meerdere malen lvl 70 toons uiteindelijk toch gedelete omdat ik hoe vaak ik het ook probeer, DK's alleen maar char slots opnemen.
die is zo easy emperorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ventilator van me grafische kaart is nu echt aan het doodgaan.Morgen maar even iemand uit de wijk aanspreken, misschien heeft hij nog een fan liggen die erop kan en die ik voor nu kan gebruiken. Kan ik nog eventjes doorsparen. Want de hele pc bestaat uit oude onderdelen en is in zijn geheel aan vervanging toe, maar wil nog net even niet NU in één klap een som geld neergooien.
Vanavond gaan we laatste boss MSV doen, normal. Laten we hopen dat we eindelijk 6/6 kunnen zeggen vanavond!
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:25 schreef Chevalric het volgende:
Blizzard heeft m.i. een steekje laten vallen met LFR: als je eenmaal als DPS in de raid zit, kun je niet meer overschakelen naar tank. We hadden gisteren het probleem dat we bij Will of the Emperor twee tanks hadden die nog nooit daar getankt hadden (en blijkbaar ook geen research hadden gedaan), dus twee, drie wipes als gevolg. Ik was als DPS mee (want heb als tank niks meer te halen in MSV), maar ik wilde wel de tank rol overnemen. Maar dat kan dus niet.
Dus moesten we wachten op nieuwe tanks. Inmiddels waren ook een paar healers gevlucht, maar dat boeide de nieuwe tank niet. Die start het gevecht gewoon. Geen idee hoe het is afgelopen, heb maar voor "Leave the instance" gekozen.
On a more positive note: gisteren wel al mijn sigils of power bij elkaar gespaard. Nu alleen nog de sigils of wisdom
dat werkt zolang de healers opletten en de tanks niet halverwege de fight ineens wel komen... (eigen ervaringen).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
In theorie wel, maar Raid Finder gaat ondertussen wel op zoek naar mensen die zich als tank aanmelden. De enige oplossing is bij het starten van Raid Finder aangeven dat je tank/dps bent, maar dan loop je dus het risico dat je als tank aan de raid wordt toegevoegd (terwijl ik voor MSV het liefst als DPS mee ga).quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon je andere spec activeren, even melden aan de healers dat jij degene bent die gaat tanken, desnoods marken en gaan?
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Helaas is dat bij het spel weg sinds wotlkquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef lifeblind het volgende:
Ja want je zou eens iets moeten zeggen in /raid chat..
Als er wat gezegd wordt in raid chat, is het meestal alleen maar bitchen dat iemand iets verkeerd doetquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:59 schreef Olment het volgende:
[..]
Er kan over het algemeen nog geen Hi, Heya, Evening oid vanaf bij de meeste.
Als er in volledige raidfinder run 15 regels aan social worden gezegt dan vind ik dat al erg veel.
Same as dungeons.. Sociale aspect vinden veel mensen schijnbaar niet belangrijk.
Ja oke, maar dat is al zo sinds de random dungeon finder natuurlijk. Dan is 't gewoon hopen dat mensen een beetje gezond verstand hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:19 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Daar ging het in dit geval niet om. De Raid Finder tool gaat uit van de rol(len) die je kiest bij de start. Dus als ik daar voor DPS kies (omdat ik DPS loot wil en niet wil tanken), dan kan ik daar later dus niet op terug komen. Natuurlijk kan ik in de chat wel roepen dat ik het tanken wil overnemen, maar als de originele tanks de raid verlaten, gaat Raid Finder op zoek naar nieuwe tanks. Dan sta je dus uiteindelijk met 3 tanks in de instance.
tering he... dat je dit soort dingen vraagt op wowquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:06 schreef Sapstengel het volgende:
[2] [Goldenabyss]: LF a Po-rn site hacker that can hack me a reality kings or brazzers account will pay 1k
Lol
nou nou nou nou.. wat een geld zegtquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:07 schreef Sapstengel het volgende:
Echt he. De prijs is inmiddels omhoog naar 2k.
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Stopt hij met spelen ja? Hij zit toch in een erg goede guild enzo? Of komt hij weer terug met 5.2 een week later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |