veranderd die in zijn ally-horde equivalentquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef Skillstorm het volgende:
Hey, wat gebeurt er als een Pandaren een Orb of Deception gebruikt?
quote:I've used this orb twice on my Horde female pandaren monk and she has been turned into a night elf and then a human.
Edit: tried again and got the draenei form so I'm guessing for Pandaren, it randomizes what you get.
Ja, ik tank heroics gewoon in dps gear met blood spec. Gaat prima door de selfhealing en cooldowns inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap tanks idd ook niet. Ik heb echt tig cooldowns die ik dan kan gebruiken. In instances gaan healers vaak maar DPSen omdat ik gewoon weinig damage krijg.
Ligt aan je realm lijkt mij. Op onze (dode) realm is het als alliance niet mogelijk om For the Alliance te doen, ally-horde ratio is ong 1-8.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
ben saved in MCquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
sethekk halls heroicquote:
geldt je aanbod nog steeds?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:33 schreef Syphixx het volgende:
iemand met horde char die me eens naar molten core en attunement wilt doen ? net 60 op shammy woohoo
* Syphixx kijkt eens lief met puppy eyes
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:21 schreef Olment het volgende:
[..]
geldt je aanbod nog steeds?
Ben namelijk van plan een reprun te gaan doen.. nog 9 runs![]()
had gehoord dat je het nu met 8 man kan, anders even op wowhead kijken voor de zekerheid. Wel eens wat anders, toen het net uitkwam had je meer dan 40 mensen nodig doorgaansquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Skillstorm het volgende:
Kan je eigenlijk For the Horde doen op dit punt in MoP?
Ik heb in het verleden heel veel van die raids georganiseerd, altijd dikke lol etc.
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.quote:Op zondag 3 maart 2013 12:54 schreef Lyzio het volgende:
Na een paar maanden weer besloten om te gaan spelen, maar ik heb een probleem met inloggen. Ik heb sinds de laatste keer een andere mobiele telefoon waarop een authenticator staat. En nu kan ik dus niet meer inloggen, iemand enig idee hoe ik dat fix?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:55 schreef Skillstorm het volgende:
Idd, en weet je wat helemaal geniaal is?
Die decoy bunnies die je kan maken met engineering.
Ronduit GENIAAL.
Het zijn rabbits die je dropt, het lijkt dus gewoon op een critter, het loopt rond etc, maar als iemand het aanvalt dan ontploft het.
Vaak genoeg gedaan in Wotlk, dat ik dan met mijn rogue naar Goldshire ging (horde ben ik) en dan een bunny drop ergens in Goldshire, niet te dichtbij, dat niet, anders aggroen guards het.
Een of andere lowbie komt dan meestal het konijn killen omdat lowbies dat eenmaal doen, BOOM, dood.
Gedaan. Zegt nog altijd dat de code niet klopt.quote:Op zondag 3 maart 2013 13:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, je hebt als het goed is bij het aanmaken van de authenticator in het begin een restore code gekregen.
Je moet nu op je nieuwe telefoon de app openen en dan op settings > restore. Dan kiezen voor die onderste optie "i want to perform a restore" en daar de code invullen die je hebt gekregen toen je de authenticator aan je account koppelde.
Gedaan inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2013 13:29 schreef Chevalric het volgende:
Dan een support ticket aanmaken op de website. Bij inloggen kun je aangeven dat je je authenticator niet meer hebt, dan kom je vanzelf in de goede flow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |