we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Hm, onvoldoende DPS gaat je in ToES ook opbreken bij Tsulong.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Bienelientjee het volgende:
En dan te geloven dat wij nog maar 5/6 MSV en 2 van HOF neer hebben, normal mode!We lopen zwaar achter!
Ja, 18.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef SilentHunterNL het volgende:
Heeft jullie guild een minimum leeftijd? Gister 5x gewiped op stoneguard mede dankzij die 12 jarige gastjes
ToeS is best makkelijk ja. Enige was dat protectors op elite een redelijke dpscheck is en wij nog 5 seconen over hadden voor enrage. En Sha is ook een beetje een dpscheck eigenlijk. Adds op die platforms moeten snel genoeg neer voordat de volgende omnious cackle komt etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Chevalric het volgende:
ToES is niet heel moeilijk. Ik heb een avondje Tsulong wipes gehad, en de guild heeft zonder mij de Protectors first kill gedaan. Lei Shi heeft geloof ik wel wat moeite gekost, maar die hebben we afgelopen maandag ook in 2 tries gekilld.
Bij Protectors is de uitdaging voor de tanks om Kaolan op 't laatst goed te wisselen en te positioneren. Bij Tsulong moet je even de adds onder de knie krijgen, vooral de DPS moet daar goed opletten.
Lei Shi is eigenlijk best wel saai, net als in LFR.
We hadden ook nog een paar wipes op Sha afgelopen maandag. Daar is het ook weer belangrijk om te overleven als je naar de adds gestuurd wordt. Dat zit helemaal niet in LFR, dus dat is wel even wennen.
Waarop wipen jullie bij Elegon? Wij hebben daar nog de meeste moeite met de adds op het juiste moment killen. De DPS moet daar goed opletten dat ze niet de boss staan te nuken voor een phase transition terwijl er nog een add in leven is.
Laat de tanks de zwakke schakels helpen daar. Doen wij ook en dat helpt goed. En ranged die nog tijd over hebben natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:57 schreef Olment het volgende:
[..]
we wipen op elegon omdat de dps van 2 mensen niet voldoende is. Moeten ook de hele tijd ons raidteam wijzigen omdat mensen random niet meer komen opdagen.
Mazzelquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Haha wut, wilde even kijken of battered hilt wilde droppen, na 10 mobs in pit of saron heb ik em
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bijquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Een maand gametime is toch gewoon een x aantal dagen, niet gebaseerd op de maand?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Is het waar als ik morgen een maand gametime pak dat ik dan 31 dagen playtime heb ipv 28 ? Of hoe werk dat met die van ¤12.99?
Ik heb hem zojuist gekocht!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
Nou ben ik sowieso vaak lucky met drops, maar dat het zo makkelijk gingquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bienelientjee het volgende:
Heb die Battered Hilt zo vaak geprobeerd, nooit gekregen. Zit er serieus aan te denken om hem maar van de AH te kopen en die achievement af te maken!
Oh ik ken 'tquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik heb hem zojuist gekocht!Ben er nu mee bezig!
Dat allemaal voor 10 puntjes!
Met m'n vorige account paar jaar terug had ik hem bij de eerste run. Paar runs later toen ik een vriend hielp bij zijn eerste run dropte hij weer, en won ik weer. Toen aan hem gegeven. Daarna tientallen keren nog gedaan maar nooit meer gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Hier het zelfde, ik heb 't ondertussen maar opgegeven. En van de AH kopen is er op mijn realm niet bij
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij en vele anderen. Maar haast je, de volgende raidinstance staat alweer klaarWant snel.
Mja, zo was ik ook weer begonnen na mijn terugkeer een paar maanden terug. Maar ik heb gemerkt dat ik juist de uitdaging van het raiden als belangrijkste drijfveer zag om WoW te spelen. LFR is te gemakkelijk; je hebt natuurlijk wel eens een groep waarmee je de hele tijd wipet, maar uiteindelijk kom je er wel doorheen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:04 schreef Kingleon het volgende:
Ik doe sinds MoP niet meer raiden met de guild. Wel LFR. moet zeggen dat t me goed bevalt. Alleen spelen wanneer ik zelf zin heb. En als de kids een keer niet willen slapen heb ik ook geen probleem om meteen te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |