quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mjah maar wel echt kut.
Haha.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
het leven lijkt mij zo simpel als man, rood is rood en er is maar 1 soort rood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zal maar even stofzuigen anders gaat spouwer me spankenSpace plsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lastige, heb ik weinig ervaring mee, misschien je moeder bellen, moeders weten dat soort dingen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef kawa4 het volgende:
vloerbedekking?,
en dan vooral de vraag hoe krijg je er koffie vlekken uit??
http://forum.viva.nl/forum/list_message/1823384quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef kawa4 het volgende:
vloerbedekking?,
en dan vooral de vraag hoe krijg je er koffie vlekken uit??
Ik hossel nooit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je pittig korte kapsel kan je die hossels wel vergeten.
Pest die jongeman toch niet zo!quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met je pittig korte kapsel kan je die hossels wel vergeten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Pest die jongeman toch niet zo!
quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
klaar met stofzuigen
/goedehuisvrouw
Wist het, ik ben helderziend, en dan ook nog je schoolwerk jij bent wel even zoet.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
That reminds me, die moet ook nog verschoond
Waar kan ik die kopen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
we hebben allemaal een leven
Dus vanavond eet je de vriezer leeg?quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik had de stekker van de koelkast uit het stopcontact getrokken omdat ik dacht dat het de stekker van de afzuigkap was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |