Bekijk het positief: je hebt nu 7 jaar niet in een camper gewoond, mar waarschijnlijk veel luxer. Da's ook wat waard geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:02 schreef PierreBetfair het volgende:
Mijn WOZ waarde is dit jaar voor het eerst minder dan het aankoopbedrag van 7 jaar geleden. Ik had beter een camper kunnen kopen. Dat beselfte ik toen ook al, maar heb helaas niet naar mezelf geluisterd.
En je alternatief is meteen iets in de huursector vinden van je gading?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef blomke het volgende:
[..]
Bekijk het positief: je hebt nu 7 jaar niet in een camper gewoond, mar waarschijnlijk veel luxer. Da's ook wat waard geweest.
Wat betreft eventuele restschuld: ik heb wel eens geroepn dat dat een probleem voor veel mensenn gaat worden als ze om wat voor reden dan ook (huwelijk, scheiding, werk, ouderdom) willen gaan verhuizen en de hypotheekschuld niet kunnen ophoesten. Velen brachten daar tegenin dat een P.L.-etje dat wel oplost. Blijkt allemaal niet zo eenvoudig; met een P.L-etje (ik moet er niet aan denken btw) gaat je leencapaciteit voor een hypotheek met sprongen achteruit. Kan je weer niks anders aankopen of je moet ind e huursector iets van je gading aangeboden krijgen.
Ja, daar moet je inderdaad vrolijk van worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:37 schreef blomke het volgende:
Kortom, 2013 wordt het jaar van de totale ineenstorting van de banken, de overheid en het bedrijfsleven. Eindelijk.
Hoge toppen hebben diepe dalen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:49 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, daar moet je inderdaad vrolijk van worden.
Dat is nog geen reden om te hopen/verwelkomen dat het hele bedrijfsleven instort...quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om te hopen/verwelkomen dat het hele bedrijfsleven instort...
Onkruid kan best nuttig zijn. Hopen dat het bedrijfsleven, de banken en de overheid instorten verwacht ik eigenlijk alleen van de zolderkamerridders zonder enige vorm van realiteitsbesef hier.quote:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Onkruid kan best nuttig zijn.
Een beetje huis kost dat hoor per jaar maar als koophuizen hetzelfde bedrag in waarde dalen, woon je eik voor niets.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:01 schreef michaelmoore het volgende:
welke idiooot denkt dat ik de rest vam mijn leven 10.000 euro per jaar aan huur gaat betalen
ik heb net een huis gekocht voor 10.000 euroquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje huis kost dat hoor per jaar maar als koophuizen hetzelfde bedrag in waarde dalen, woon je eik voor niets.
Hoeveel heb je er nu dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:14 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik heb net een huis gekocht voor 10.000 euro
Alleen grote idioten. Iedereen die een beetje kan nadenken weet dat je over 10 jaar meer betaalt dan 10.000 huur per jaar, en over 30 jaar nog veel meer. Ghehehe, 10.000 huur per jaar voor de rest van je leven... Mocht je willenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:01 schreef michaelmoore het volgende:
welke idiooot denkt dat ik de rest vam mijn leven 10.000 euro per jaar aan huur gaat betalen
Kan wel wanneer je steeds kleiner gaat wonen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:25 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
10.000 huur per jaar voor de rest van je leven... Mocht je willen
Dat is waar ook. Je hebt als je huurt inderdaad de geweldige vrijheid om steeds kleiner te gaan wonen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan wel wanneer je steeds kleiner gaat wonen.
Dat heeft ook zo zijn voordelen. Steeds minder zooi om mee te verhuizen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:46 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Je hebt als je huurt inderdaad de geweldige vrijheid om steeds kleiner te gaan wonen.
http://www.hongaarshuis.n(...)garije.html?start=35quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel wanneer je steeds kleiner gaat wonen.
In Detroit staan ze voor 1,-...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
http://www.hongaarshuis.n(...)garije.html?start=35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |