SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Ja, die lui die 'm voor 5 keer zoveel door verkopenquote:
daarnaast vraag je je af of diegene de kaarten wel echt in bezit heeft, gezien zijn/haar woonadres en dan kaarten voor Groningen hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:08 schreef Luco het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
En dan heb je dit soort stakkers die zo'n kaart gewoon bijna over de kop laten gaan
Helaas welquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:53 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Of hij denkt gewoon een gouden handeltje te hebben. Marktplaats staat vol met dat soort sjacheraars.
Neuh, kapot van een dag trainenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:35 schreef Mark_Boelen het volgende:
Grijnz
Nog plannen vanavond Groningers?
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:05 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wie weet waar dr in stad een goedkope fietsenmaker zit?
Heb net mn ketting dwars doormidden getrapt.
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Fietsenkelder UMCG/Medische Faculteit.
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.quote:Op donderdag 21 februari 2013 20:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is die rechts van dat gouden ding toch?
Zelfde ervaring. Goede keuze om daar heen te gaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Daar moet ik ook even heen, mijn ketting slaat de hele tijd over als ik hard wil optrekken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, daaronder. Zijn van die Melkertbaanmensen dus uurloon betaal je vrijwel niet. Die onder het UMCG kunnen meer, hebben een completere werkplaats. Ik was bij die onder het UMCG 8,50¤ kwijt voor het smeren en aanspannen van m'n ketting en het vervangen van een spaak.
Nee, alleen contantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |