Het enige voordeel was dat als je ze lang genoeg omhad, je hele arm gevoelloos werd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:03 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De nou maar niet alsof je het niet lekker vond.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef -trutje- het volgende:
Jullie zijn eigenlijk best wel ranzig![]()
Wat hij zegtquote:
het is nog vroeg hequote:Op woensdag 20 februari 2013 09:10 schreef -trutje- het volgende:
Jullie zijn eigenlijk best wel ranzig![]()
waar hou jij je deze ochtend mee bezig dan?quote:
School en FOK!ken.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waar hou jij je deze ochtend mee bezig dan?
(beetje de sc in leven houden![]()
moet kunnen.quote:
Amsterdam, criminologie...maar mag best veel college's thuis volgen ivm ziekte.quote:
Ik zie echt voor me hoe je dit met een mariakaakje in de ene hand en een kopje lauwe thee in de andere hand zegtquote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie echt voor me hoe je dit met een mariakaakje in de ene hand en een kopje lauwe thee in de andere hand zegt
dat doet een vriendin van me ook.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:50 schreef -trutje- het volgende:
[..]
Amsterdam, criminologie...maar mag best veel college's thuis volgen ivm ziekte.
Alleen als ik zin erin heb.quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doet een vriendin van me ook.
verspreid jij ziektes dan?
je maakt me nieuwsgierigquote:
nja, op zich ben ik vrij lelijk, dus wat dat betreft heb ik er niet zo'n moeite meequote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou lelijk vinden?
Het is FOK!quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoe kun je ons nou lelijk vinden?
Geldt voor mij ook, maar je weet niet wat er tussen zitquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, op zich ben ik vrij lelijk, dus wat dat betreft heb ik er niet zo'n moeite mee
Dat is correct.quote:
klopt, als ik het fobo moet geloven haalt trutje het niveau hier wel aardig omhoogquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook, maar je weet niet wat er tussen zit
Alleen als je drugs gebruikt.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:02 schreef gajonkohalen het volgende:
Moeiegorgen ik ben lelijk en oud mag ik
bij voorkeurquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen als je drugs gebruikt.
Wellesquote:
MoBloquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, als ik het fobo moet geloven haalt trutje het niveau hier wel aardig omhoog
en MoBlo natuurlijk
Ik geloof soberso helemaal niks meer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welles
[..]
MoBlo
Fobo's geloof ik niet (meer)
NOU DAN WELquote:Op woensdag 20 februari 2013 10:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welles
[..]
MoBlo
Fobo's geloof ik niet (meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |