deus ex vond ik ook niet zo boeiend...quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deus Ex
Portal 2
Half-Life serie
Al die andere overhypte games die ik nog nooit gespeeld heb
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
deus ex vond ik ook niet zo boeiend...
HL en portal daarin tegen![]()
helemaal doorgespeeld
dat filmpje is sowieso baasquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:53 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.whitelinefirm.(...)nden-in-de-woestijn/
fuck die bear grylls guy! Deze guy is beter
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal doorgespeeld
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:33 schreef MineraalWater het volgende:
ghehe nieuwe paus
[ afbeelding ]
deus ex niet kunnen waarderen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal doorgespeeld
Nietsquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat vinden jullie de leukste ftb ?
groep peuters groeit idd in mc. jammerquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Niets
Heb het eigenlijk helemaal gehad met Minecraft voor nu dan, Heb het dan ook al een paar maanden niet meer aangeraakt.
Kom nu wel altijd heel vaak kleine kinders tegen (Zie 8 - 12 jaar) die hun mond maar niet kunnen houden over hoe vet minecraft wel niet is.
als het in london of sydney is (beiden veel kans) ga ik er ook heenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef MineraalWater het volgende:
Iemand uit mijn klas was naar minecon gegaan___________
Nah dan zou ik er nog niet heen gaan, Is mij ook veul te duur.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef shaderon het volgende:
[..]
als het in london of sydney is (beiden veel kans) ga ik er ook heenAl is het allee maar voor wat populaire mcers te zien en een cape te krijgen.
zou het dan wel met vakantie combineren. alleen heen en weer vliegen voor minecon is wel idioot duurquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah dan zou ik er nog niet heen gaan, Is mij ook veul te duur.
CES ofzo lijkt mij dan wel weer leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |