abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124616188
quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef zakjapannertje het volgende:

toch wel herkenbaar
Haha, mooie reclame :)

Om even te checken: iPad 2 en 4 kunnen allebei dezelfde smartcase gebruiken toch? Of zit er qua locatie van knoppen een verschil tussen die twee?
pi_124616301
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Operc het volgende:

[..]

Haha, mooie reclame :)

Om even te checken: iPad 2 en 4 kunnen allebei dezelfde smartcase gebruiken toch? Of zit er qua locatie van knoppen een verschil tussen die twee?
Nope geen verschil. Smart case is voor iPad2,3,4.
pi_124617803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Nope geen verschil. Smart case is voor iPad2,3,4.
Mooi :) Komende week maar eens gaan fixen.
pi_124619217
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Operc het volgende:

[..]

Mooi :) Komende week maar eens gaan fixen.
Enige is dat het gat aan de onderkant groter is dan nodig voor de iPad4. Omdat de iPad4 geen brede dockconnector meer heeft. Maar dat is mierenneuken :P
pi_124619559
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Enige is dat het gat aan de onderkant groter is dan nodig voor de iPad4. Omdat de iPad4 geen brede dockconnector meer heeft. Maar dat is mierenneuken :P
Dat is niet zo'n ramp nee. :P
  donderdag 28 maart 2013 @ 20:21:10 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_124620321
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef tattyteddymel het volgende:
Waarschijnlijk een heel stomme vraag maar hoe kan je op je ipad terug gaan naar het vorige ding waar je mee bezig was? Dus, ik check mijn mails, krijg een mail met een link, klik op de link en kom dus op iets anders terecht dan mijn mailbox, heb de link bekeken en nu wil ik terug naar mijn mailbox ... HOE ???? :).
wist ik ook niet. Nu wel _O_
Niet meer actief op Fok!
pi_124626930
Mijn vader heeft sinds vandaag ook een ipad dus moest ik zijn mail even er op instellen. Maar hij gebruikt nog een @zonnet.nl mail van jaren geleden. Inmiddels is dat al wel 2x overgenomen naar verstatel en tele2. En ik doe dus mijn email de selectie anders.

Dan vul ik alle gegevens in. Maar wat moet ik invullen bij pop en bij smtp? Iemand enig idee? Of kan ik daar beter even een apart topic voor openen?
  Donald Duck held donderdag 28 maart 2013 @ 22:29:32 #84
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124627579
Dat zijn de servers. De gegevens moet je van de provider krijgen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 maart 2013 @ 12:49:39 #85
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_124714347
Crap. Adobe photoshop touch werkt niet op de iPad 1, want er zit geen camera in.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Donald Duck held zondag 31 maart 2013 @ 12:59:25 #86
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124714663
De camera lijkt me het probleem niet. Wel de zwakkere processor en kleinere hoeveelheid ram.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_124715629
Ben van plan volgende week 'n iPad 4 te gaan halen. Meer als 'speeltje' voor erbij, dus ik denk dat ik best voor de 16GB Wi-Fi kan gaan aangezien ik ook al een 16GB Gnote heb die constant bij me heb (met een 3.5GB dataplan dus dat is de hotspot voor onderweg) en meestal gaat mijn laptop ook wel mee, hoewel ik op een dag waarbij ik maar 2 uur op de faculteit hoef te zijn dan de laptop wil vervangen door de iPad.

Ga 't ding vooral gebruiken voor ereaders (studie .PDF's) en het gebruikelijke browsen en mailen maar ook heel af en toe een spelletje en Pages voor tijdens colleges.

Zou iemand me kunnen vertellen hoelang zo'n ding meegaat bij dit gebruik? :)

Volgende apps gebruik ik momenteel op mijn telefoon (Android) en wil ik ook af en toe gaan gebruiken op dat ding; denken jullie dat 16GB hier genoeg voor is?
- Dropbox (incluis 2.6GB aan bestanden die waarschijnlijk lokaal worden opgeslagen)
- Flipboard
- Gmail
- YouTube
- Sketchbook Pro
- S Note (notitie-app i.c.m. stylus. Heb al een stylus voor m'n MBP dus die gaat ook gebruikt worden bij de iPad)
- ING
- Vodafone
- Remote
- Dribbble / Facebook / LinkedIn / Twitter / Reddit (AlienBlue) / Skype
- SoundHound
- Wunderlist

En daar komen dus nog Pages en wat games bij, eventueel nog wat ander leuks dat ik in de App Store vind. Misschien wat tijdschriften en zo via Newsstand.

Overige vraagjes:
Zou "Bamboo Paper - Notebook" werken i.c.m. mijn Pogo Sketch stylus, of werkt die alleen met Bamboo styli voor wat betreft drukgevoeligheid e.d.?
Kan ik .PDF bestanden gewoon lezen in iBooks? Met die leuke overgangsanimaties enzulks? :)

[ Bericht 18% gewijzigd door J.Appleseed op 31-03-2013 13:51:28 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 13:51:46 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124716422
10 uur gaat ie mee.
16GB heb je zat aan. Enige dat veel ruimte in neemt:
- films, maar die pleur je er toch weer af en je kan "maar" 10 uur kijken zonder opladen, dus na 10 uur mooi moment om films te wissen.
- spellen, sommige zijn 1GB ofzo, speel zelf nauwelijks games.
- boeken of pdfjes. Heb Zinio, neemt al gauw 50-150 MB per tijdschrift in en met een aantal abonnementen ga je dan wel richting de 10GB, als je niet doorleest...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124716546
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef matthijst het volgende:
10 uur gaat ie mee.
16GB heb je zat aan. Enige dat veel ruimte in neemt:
- films, maar die pleur je er toch weer af en je kan "maar" 10 uur kijken zonder opladen, dus na 10 uur mooi moment om films te wissen.
- spellen, sommige zijn 1GB ofzo, speel zelf nauwelijks games.
- boeken of pdfjes. Heb Zinio, neemt al gauw 50-150 MB per tijdschrift in en met een aantal abonnementen ga je dan wel richting de 10GB, als je niet doorleest...
Oké, dus met 16GB kom ik prima uit. Heb op mijn telefoon maar 705MB aan apps, 1GB aan foto's, 1.6GB aan muziek maar weet niet hoe iOS omgaat met geheugen m.b.t. apps, vandaar :)
En die 10 uur, is dat 'scherm aan'-tijd of alles bij elkaar (incl. scherm uit dus)?

Wat is Zinio precies? Ook iets als Newsstand dat je tijdschriften enzo kan kopen?

EDIT
Oh, heb Zinio blijkbaar ook op mijn telefoon staan. Toont de iPad app ook eerst een ietwat geblurde versie van de pagina alvorens een 'gewone', scherpe versie te laten zien? :{

[ Bericht 10% gewijzigd door J.Appleseed op 31-03-2013 14:02:40 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 14:03:51 #90
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_124716871
10 uur is scherm aan voor simpele dingen (browsen, tv serie kijken, boek lezen). Sommige spellen gaat ie wel wat sneller van leeg. Standby is heel lang, geen idee hoe lang precies, want kom meestal wel aan die 10 uur gebruik in een paar dagen :)
Zinio is inderdaad zoiets als newsstand, maar vind het zelf handiger. Veel Amerikaanse tijdschriften voor weinig (vb Maxim jaarabonnement voor $10 ofzo, SLAM basketball voor $5, aantal van die techblaadjes voor $12)... Zitten ook wat gratis bladen in om te testen...

Zinio is bij sommige bladen idd nog steeds aan halve seconde blurry. Heb het idee dat ie dat vooral doet als ieop de achtergrond nog aan het downloaden is (andere tijdschriften).
Haters everywhere but I don't really care.
pi_124716977
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef matthijst het volgende:
10 uur is scherm aan voor simpele dingen (browsen, tv serie kijken, boek lezen). Sommige spellen gaat ie wel wat sneller van leeg. Standby is heel lang, geen idee hoe lang precies, want kom meestal wel aan die 10 uur gebruik in een paar dagen :)
Zinio is inderdaad zoiets als newsstand, maar vind het zelf handiger. Veel Amerikaanse tijdschriften voor weinig (vb Maxim jaarabonnement voor $10 ofzo, SLAM basketball voor $5, aantal van die techblaadjes voor $12)... Zitten ook wat gratis bladen in om te testen...
Oké, die batterijduur klinkt inderdaad heel goed :D

Dat geblurde gedoe in Zinio is wel een nadeel - die zal ik wel 'ns uittesten als ik 't ding eenmaal heb. Wel bedankt voor de tip i.i.g., lijkt me een heel leuke app! ^O^

quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:52 schreef zakjapannertje het volgende:

toch wel herkenbaar
Wel opmerkelijk dat 't hier een Android-tablet betreft trouwens. Elke tablet wordt blijbaar gewoon een "iPad" genoemd :P

[ Bericht 9% gewijzigd door J.Appleseed op 31-03-2013 14:18:03 ]
pi_124739945
Hoe voorkom je dat foto's die je met de adapter op de iPad zet, ook automatisch in de fotostream worden geknald?
Tap tap tap
pi_124742076
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe voorkom je dat foto's die je met de adapter op de iPad zet, ook automatisch in de fotostream worden geknald?
Fotostream uitzetten?
pi_124742610
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Fotostream uitzetten?
pi_124742844
Batterij gaat trouwens echt lang mee, ook ipad 4 retina 32gb wifi met logitech toetsenbord, gebruik de laptop nooit meer sinds ik hem heb :D het enige nadeel tot nu toe is geen java.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 00:15:56 ]
pi_124743209
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Logician het volgende:
Batterij gaat trouwens echt lang mee, ook ipad 4 retina 32gb wifi met logitech toetsenbord, gebruik de laptop nooit meer sinds ik hem heb :D het enige nadeel tot nu toe is geen java.
Enig idee hoe lang de batterij meegaat in die situatie? (Ik wil dezelfde iPad, alleen dan zonder toetsenbord.)
pi_124743569
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Logician het volgende:
Geen Java is geen voordeel maar een zegen. Flash idem dito trouwens ;)
pi_124743899
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Operc het volgende:

[..]

Enig idee hoe lang de batterij meegaat in die situatie? (Ik wil dezelfde iPad, alleen dan zonder toetsenbord.)
De hele avond (v.a. een uur of 19:30) zitten candy crushen facebooken fokken etc. en een uurtje youtube, begonnen op 100% en nu nog 89% over. :D
En dat toetsenbord is serieus echt een aanrader. (ook met filmpjes kijken e.d. of als 'case').

Wbt java, normaal weinig last van idd, maar speel een online spel (catan) en moet 3 xwars per maand spelen voor mijn clan en dan is het best jammer dat je die niet even op de ipad kan doen :)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 00:40:06 ]
pi_124744331
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Logician het volgende:

[..]

De hele avond (v.a. een uur of 19:30) zitten candy crushen facebooken fokken etc. en een uurtje youtube, begonnen op 100% en nu nog 89% over. :D
En dat toetsenbord is serieus echt een aanrader. (ook met filmpjes kijken e.d. of als 'case').

Wbt java, normaal weinig last van idd, maar speel een online spel (catan) en moet 3 xwars per maand spelen voor mijn clan en dan is het best jammer dat je die niet even op de ipad kan doen :)
Ik denk dat, mocht ik wat serieus intensief typwerk op de iPad moet gaan doen, ik gewoon m'n Bluetooth Apple Keyboard daarvoor gebruik. Maar goed, wat is dan het verschil met mijn MacBook? :P Gaat dat net even fijner denk ik.
pi_124745339
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Ah dat klinkt prima inderdaad. :)
Toetsenbord heb ik niet nodig, omdat ik voor het 'echte' typwerk liever mijn laptop pak. Maar misschien ga ik daar nog anders over denken. :)

Ow en: Catan _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')