Haha, mooie reclamequote:
Nope geen verschil. Smart case is voor iPad2,3,4.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Haha, mooie reclame
Om even te checken: iPad 2 en 4 kunnen allebei dezelfde smartcase gebruiken toch? Of zit er qua locatie van knoppen een verschil tussen die twee?
Mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Nope geen verschil. Smart case is voor iPad2,3,4.
Enige is dat het gat aan de onderkant groter is dan nodig voor de iPad4. Omdat de iPad4 geen brede dockconnector meer heeft. Maar dat is mierenneukenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Operc het volgende:
[..]
MooiKomende week maar eens gaan fixen.
Dat is niet zo'n ramp nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Enige is dat het gat aan de onderkant groter is dan nodig voor de iPad4. Omdat de iPad4 geen brede dockconnector meer heeft. Maar dat is mierenneuken
wist ik ook niet. Nu welquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef tattyteddymel het volgende:
Waarschijnlijk een heel stomme vraag maar hoe kan je op je ipad terug gaan naar het vorige ding waar je mee bezig was? Dus, ik check mijn mails, krijg een mail met een link, klik op de link en kom dus op iets anders terecht dan mijn mailbox, heb de link bekeken en nu wil ik terug naar mijn mailbox ... HOE ????.
Oké, dus met 16GB kom ik prima uit. Heb op mijn telefoon maar 705MB aan apps, 1GB aan foto's, 1.6GB aan muziek maar weet niet hoe iOS omgaat met geheugen m.b.t. apps, vandaarquote:Op zondag 31 maart 2013 13:51 schreef matthijst het volgende:
10 uur gaat ie mee.
16GB heb je zat aan. Enige dat veel ruimte in neemt:
- films, maar die pleur je er toch weer af en je kan "maar" 10 uur kijken zonder opladen, dus na 10 uur mooi moment om films te wissen.
- spellen, sommige zijn 1GB ofzo, speel zelf nauwelijks games.
- boeken of pdfjes. Heb Zinio, neemt al gauw 50-150 MB per tijdschrift in en met een aantal abonnementen ga je dan wel richting de 10GB, als je niet doorleest...
Oké, die batterijduur klinkt inderdaad heel goedquote:Op zondag 31 maart 2013 14:03 schreef matthijst het volgende:
10 uur is scherm aan voor simpele dingen (browsen, tv serie kijken, boek lezen). Sommige spellen gaat ie wel wat sneller van leeg. Standby is heel lang, geen idee hoe lang precies, want kom meestal wel aan die 10 uur gebruik in een paar dagen
Zinio is inderdaad zoiets als newsstand, maar vind het zelf handiger. Veel Amerikaanse tijdschriften voor weinig (vb Maxim jaarabonnement voor $10 ofzo, SLAM basketball voor $5, aantal van die techblaadjes voor $12)... Zitten ook wat gratis bladen in om te testen...
Wel opmerkelijk dat 't hier een Android-tablet betreft trouwens. Elke tablet wordt blijbaar gewoon een "iPad" genoemdquote:
Fotostream uitzetten?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe voorkom je dat foto's die je met de adapter op de iPad zet, ook automatisch in de fotostream worden geknald?
Enig idee hoe lang de batterij meegaat in die situatie? (Ik wil dezelfde iPad, alleen dan zonder toetsenbord.)quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Logician het volgende:
Batterij gaat trouwens echt lang mee, ook ipad 4 retina 32gb wifi met logitech toetsenbord, gebruik de laptop nooit meer sinds ik hem hebhet enige nadeel tot nu toe is geen java.
Geen Java is geen voordeel maar een zegen. Flash idem dito trouwensquote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Logician het volgende:
Batterij gaat trouwens echt lang mee, ook ipad 4 retina 32gb wifi met logitech toetsenbord, gebruik de laptop nooit meer sinds ik hem hebhet enige nadeel tot nu toe is geen java.
De hele avond (v.a. een uur of 19:30) zitten candy crushen facebooken fokken etc. en een uurtje youtube, begonnen op 100% en nu nog 89% over.quote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Operc het volgende:
[..]
Enig idee hoe lang de batterij meegaat in die situatie? (Ik wil dezelfde iPad, alleen dan zonder toetsenbord.)
Ik denk dat, mocht ik wat serieus intensief typwerk op de iPad moet gaan doen, ik gewoon m'n Bluetooth Apple Keyboard daarvoor gebruik. Maar goed, wat is dan het verschil met mijn MacBook?quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Logician het volgende:
[..]
De hele avond (v.a. een uur of 19:30) zitten candy crushen facebooken fokken etc. en een uurtje youtube, begonnen op 100% en nu nog 89% over.
En dat toetsenbord is serieus echt een aanrader. (ook met filmpjes kijken e.d. of als 'case').
Wbt java, normaal weinig last van idd, maar speel een online spel (catan) en moet 3 xwars per maand spelen voor mijn clan en dan is het best jammer dat je die niet even op de ipad kan doen
Ah dat klinkt prima inderdaad.quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Logician het volgende:
[..]
De hele avond (v.a. een uur of 19:30) zitten candy crushen facebooken fokken etc. en een uurtje youtube, begonnen op 100% en nu nog 89% over.
En dat toetsenbord is serieus echt een aanrader. (ook met filmpjes kijken e.d. of als 'case').
Wbt java, normaal weinig last van idd, maar speel een online spel (catan) en moet 3 xwars per maand spelen voor mijn clan en dan is het best jammer dat je die niet even op de ipad kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |