Yup. Als je bijvoorbeeld streamt via je laptop (bbc/itv) dan vragen ze ook of je wel je tv license betaald hebt enzoquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:42 schreef LintuxCx het volgende:
Ik dacht dat de TV Licence ook betaald moest worden als je een Internetaansluiting had, niet eens meer alleen als je een TV hebt? (Alleen nog korting als je geen kleuren-TV hebt)
En ach, BBC is wat mij betreft nog steeds best goed, vergeleken met veel andere landen..
Een bankrekening openen kostte mij nog wel vrij veel moeite. Er werd heel erg moeilijk gedaan over mijn verschil tussen roepnaam en doopnaam, dat wordt buiten Nederland sowieso zelden begrepen. En een credit card met fatsoenlijke limiet krijgen was helemaal lastig. Heb er nu een met een limiet van 250 pond, WTFMaar je hebt 't ook niet echt nodig, met een debit card kun je ook online aankopen doen.
Nou ja dat dusquote:Op dinsdag 9 april 2013 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup. Als je bijvoorbeeld streamt via je laptop (bbc/itv) dan vragen ze ook of je wel je tv license betaald hebt enzo
Wij betalen ook hoor!quote:Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Nou ja dat dusik betaal het maar netjes
, waarschijnlijk als enige
ach in NL betaal je ook voor de kabel
Vergeet het pistool met lichtkogels niet.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:57 schreef Individual het volgende:
..en al je inentingen halen, helm op, steekbestendig vest aan, pointy-talky boekje mee en dan heb je al iets meer kans om te overleven.
Daar heb ik nog niet van gehoord. Wat is de consequentie van een contractbreuk?quote:Op maandag 15 april 2013 23:32 schreef LintuxCx het volgende:
Maar een opzegtermijn van een jaar zelfs na dat eerste jaar is dus niet gebruikelijk?
Ik woon niet echt in de buurt, als het loopafstand was geweest misschien wel. Ga jij?quote:Op dinsdag 16 april 2013 00:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Gaat er iemand hier woensdag nog 'even kijken' bij de begrafenis of laat het de meeste hier koud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |