abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123127086
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
ja, wel mee eens.
pi_123127555
pi_123127644
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.
Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
pi_123127764
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:54 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Er zijn ook wel vrouwen die dat doen hoor. Dat ze weten dat een man haar leuk vind, maar ze hem alleen maar vraagt om te helpen bij dingen. Als de man niet blijken dat hij haar leuk vindt, is het natuurlijk een heel ander verhaal.
dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.
pi_123127923
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:56 schreef dawg het volgende:

[..]

dat zijn vrouwen die misbruik maken van het gebrek aan een ruggegraat.
Ja. Het is maar hoe je het noemt :P
pi_123128110
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:00 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ja. Het is maar hoe je het noemt :P
nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van. :7
pi_123128345
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2013 19:04 schreef dawg het volgende:

[..]

nee, friendzone zou nog vriendschap impliceren en daar is in jouw voorbeeld geen sprake van. :7
Een walvis is ook geen vis :P
pi_123129838
-

Dus.... Goede discussie ( :') )... Maar als je niet aan internet dating doet heb je er weinig aan denk ik.
Rustig aan.
pi_123131199
Hoezo heb je er dan weinig aan?
pi_123131247
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:00 schreef Pvoesss het volgende:
Hoezo heb je er dan weinig aan?
Ik gebruik geen smileys in real life :P
Rustig aan.
pi_123131349
Jij hebt een botox gezicht? :')
pi_123131419
quote:
2s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef Pvoesss het volgende:
Jij hebt een botox gezicht? :')
Nee ik bloos om het minste geringste en ga met mijn handjes zo voor mijn lichaam een beetje wegkijken en een klein beetje heen en weer wiegelen met mijn schouders als ik iets vraag aan willekeurige vrouw die ik niet ken.
Rustig aan.
pi_123131550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 15:42 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.
Ik gebruik hem ook graag ;(
pi_123131729
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is ook wel fijn toch Loka :@
Rustig aan.
pi_123132154
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.

Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.

Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.

Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.

Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.

Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.

Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.

Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.

Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.

Wie van jullie weet meer dan ik?
pi_123132232
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar het is dan ook een hele lieve smiley :@ O+
pi_123132543
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:
Ik ben de kloon van een FOK!er waarvan velen niet zouden vermoeden dat hij zo slecht met vrouwen is als hij is.

Net zoals vele anderen hier heb ik al jaren in een vrijwel vrouwloze omgeving gezeten. Toen ik een paar stukken in dit topic meelas kon ik het één en ander herkennen en ik had daardoor het gevoel dat ik hier moest zijn voor tips.

Over mij: Ik ben niet per se een echt mensen-mens, maar op zich kan ik prima met anderen door een deur en heb ik best wel wat mannelijke vrienden met wie ik dingen doe.

Met vrouwen kan ik prima praten, maar toch blijft dat altijd heel simpel en veilig. Ik kan prima een gesprek voeren over alledaagse dingen, bijvoorbeeld met vrouwelijke collega's, maar het blijft allemaal vrij veilig. Ik zie hoe andere mannen met meisjes flirten en ik krijg dat gewoon niet voor elkaar, hoe vaak ik het ook probeer.

Als ik meisjes voor het eerst ontmoet of in de kroeg probeer aan te spreken dan lukt het niet lekker. Ik doe mijn best, maar om een of andere reden lijkt ik meisjes altijd een beetje te laten schrikken, waardoor ik zelf ook in de war en ongemakkelijk raak. Groepen meisjes die ik voor het eerst ontmoet vind ik nog moeilijker, en dat lukt me nog niet zo goed.

Ik weet niet of het iets is wat aan mijn lichaamstaal ligt, of aan mijn houding of wat dan ook.

Ik wil met meisjes die ik ken leren flirten en leuke gesprekken hebben; ik wil me bij nieuwe meisjes gelijk op mijn gemak voelen en ik wil vooral dan die meisjes niet laten schrikken of ongemakkelijk maken. Ik wil weten hoe het komt dat er gebeurt wat er gebeurt en ik wil weten hoe ik er beter in kan worden en anders over moet komen op meisjes.

Ik ben bereid om te oefenen, ook met nieuwe meisjes (hoe ongemakkelijk ik dat ook vind), en dat heb ik de laatste tijd echt geprobeerd, maar het wordt niet gemakkelijk en niet beter. Het blijft steeds ongeveer hetzelfde gaan. Ik heb echt even een nieuw inzicht nodig in hoe ik het beter kan aanpakken.

Ik denk eigenlijk dat dit voor veel jongens hier de kern van het probleem is, of in elk geval een belangrijk probleem, naast andere issues. Ik hoop op inzichten die zo in de volgende OP van de reeks geplakt kunnen worden.

Minder druk op jezelf leggen. Minder perse met meisjes willen praten, dan ga je geforceerd zitten doen.
pi_123132718
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:16 schreef marvinpa het volgende:

Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"
pi_123134402
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:26 schreef Rzr101 het volgende:

[..]

Voor wat inspiratie & kijken hoe het (ook) kan YT eens "simple pickup"
Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.

Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
pi_123134703
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Ik heb even zitten kijken, maar ik weet niet goed wat ik er mee moet. Het is niet helemaal mijn stijl en ik vraag me af of dat soort dingen hier in Nederland op Nederlandse vrouwen zouden werken. Ook heb ik niet het idee dat ik er genoeg informatie uit kan halen om het succesvol na te doen.

Wat is volgens jou de belangrijkste les die wij uit die video's zouden moeten halen?
Heb schijt aan de perceptie van anderen over jou (maw => zelfvertrouwen :7 ), ze geven een aantal hints voor verschillende situaties (hoe begin je een gesprek/ wie spreek je aan / hoe kun je interesse peilen / wat zijn signalen etc etc).
Of je er wat aan hebt, ligt er aan hoe je leert. Als je van anderen "afkijken" wat opsteekt - heb je er sowieso wat aan. En het is nog best amusant ;)
pi_123134933
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is ook wel fijn toch Loka :@
Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zitten :')
pi_123135024
quote:
3s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien komt het doordat ik een natuurlijke eeuwige bloosroodheid op mijn gezicht heb zitten :')
O+
pi_123135090
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:54 schreef marvinpa het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg :D
pi_123135301
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wat zou er gebeuren als je in een andere stad, met wat goede kennissen (hoeft niet direct je beste vrienden) een avond stevig gaat drinken en je vooraf voorneemt om ook te gaan dansen en probeert met mensen te praten. Als je dan 'afgaat' is het toch veel minder erg :D
Het voelt toch niet helemaal fijn. Je hebt wel gelijk dat het niet zo heel erg is omdat je dat dan vooral gewoon doet om lol te hebben, maar ik wil gewoon graag beter worden. Ik probeer het echt regelmatig, maar het wordt niet beter/leuker en dat wil ik wel.

Wat is het geheim van jongens die leuk kunnen flirten met meisjes? Wat is het geheim van jongens die meisjes zich op hun gemak laten voelen? Ik wil die geheimen leren en dan oefenen tot ik het onder de knie heb.
pi_123135306
quote:
17s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:05 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Jezelf klem zuipen om vrouwen te versieren lijkt me nou niet echt bepaald een goed advies :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')