Dat is heel erg geheim enzoquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:38 schreef Fascination het volgende:
[..]! Je snapt dat je nu móét vertellen wie het is, he?
Verstandig.quote:
Als je het tegen ze zegt dan moeten wij even praten jongedamequote:
Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:51 schreef heloef het volgende:
Dit voelt toch een beetje als een van de volgende gesprekken:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Beetje vragen om aandacht, dit.
Ik heb er wel beelden vanquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad. Ben blij dat mijn fokliefdesleven nog niet is uitgelekt
Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bang om als gay over te komen wegens een smilie, houd toch op zeg
Oh, zo had ik het nog nooit bekekenquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:23 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet gay, als iemand die het eigenlijk niet durft.
Nee hoor, observatie van het topic, de mensen die het gebruiken en de context van de berichten. Dan kom ik tot deze conclusie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 15:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, zo had ik het nog nooit bekeken
Wel een beetje vergezocht?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Volg vooral de grote Faxie zou ik zeggen.
Dit.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel.
Echte friendzone ookquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel.
toch blijft het een verwijfde gaysmilie.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben zo zeker van mijn geaardheid dat ik gewoon dekan gebruiken
Nee hoorquote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Friendzone is een fabeltje waar alleen kneuzen in geloven en aan doen
Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:49 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
ja, toen ik rond de 20 was. man man wat was zij aantrekkelijk en mooi en geil.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
Nog steeds.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna elke man wel een keer een vriendin gehad die hij eigenlijk knalhard wou nemen.
Ja maar niet iets waar vrouwen je instoppen omdat je te lief bent omdat ze je wil gebruiken whatever dat is gewoon dikke bullshit.. Heel veel mannen gebruiken het als een excuus voor het mislukken van het daten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:22 schreef dawg het volgende:
friendzone is gewoon een naam voor het gebrek aan spanning, (seksuele) aantrekkingskracht.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zijn er bijzonder veel kneuzen in deze wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |