Zo ja!quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Standaardreactie mannen "Hi Pvoess![]()
"
![]()
Precies, en de reactie van de vrouw is meer in de trant van "hier heb je een aai over je bol, lieve vriendelijke jongeman" dan "rawr, geile zelfverzekerde aantrekkelijke kerel, leuk dat ik je spreek!"quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je ziet in SC's ook altijd staan: 'Hoi *insert vrouwelijke user*'.
Bang om als gay over te komen wegens een smilie, houd toch op zegquote:
Dat heb ik ook als ik mezelf mailtjes stuur.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef Pvoesss het volgende:
Nou ik dacht bij mijn liefje wel "rawr, geile zelfverzekerde aantrekkelijke kerel, leuk dat ik je spreek!"![]()
Als het voor jou maar zo is, is het goed. Bovendien heeft dat toch niks te maken met beeldvorming op internet? Feit blijft datquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:33 schreef Pvoesss het volgende:
Nou ik dacht bij mijn liefje wel "rawr, geile zelfverzekerde aantrekkelijke kerel, leuk dat ik je spreek!"![]()
Ik stuur hem nooit een DMquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Stuur je dan ook dm's met '![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'?
quote:
Ik vind het wel gepast als ik een 'gewaagde vraag' stel (waarvan ik niet zeker weet of ik die in het echt zou durven stellen).quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het voor jou maar zo is, is het goed. Bovendien heeft dat toch niks te maken met beeldvorming op internet? Feit blijft dathier op de meeste vrouwen overkomt als een bericht van Planeet Wanhopig.
Nee, dat komt juist zo kansloos overquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gepast als ik een 'gewaagde vraag' stel (waarvan ik niet zeker weet of ik die in het echt zou durven stellen).
dan komt het juist kansloos overquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gepast als ik een 'gewaagde vraag' stel (waarvan ik niet zeker weet of ik die in het echt zou durven stellen).
Wie gebruikt er nou nog smsquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat ik liever geile berichtjes sms
Voor mij geeft dequote:Op woensdag 20 februari 2013 12:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je moet iets voor je liefje over hebben echte liefde zie je aan je smsbundel.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wie gebruikt er nou nog sms
Geile foto's sturen via whatsapp
Boeiend, het is niet alsof ik dan probeer iemand te versieren ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, dat komt juist zo kansloos over
Zo wordt dat wel geïnterpreteerd.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:42 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Boeiend, het is niet alsof ik dan probeer iemand te versieren ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |