shit, niet gesquat vandaag! Blijf morgen maar thuis op dokter's adviesquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
How to: Egoboosten
1) Zorg dat je er goed uit ziet (Haar in de plooi, schone kleren, squatten in de sportschool)
2) Zorg ervoor dat je goed in je vel zit (Heb je problemen? Werk eraan, het zal je zelfvertrouwen ten goede komen.)
3 Mochten bovenstaande punten niet genoeg zijn dan kan je kansloos chicks hosselen en dan afwijzen puur om je eigen ego te boosten.
De 3e is wel heerlijk kansloos ja...quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1) Zorg dat je er goed uit ziet (Haar in de plooi, schone kleren, squatten in de sportschool)
2) Zorg ervoor dat je goed in je vel zit (Heb je problemen? Werk eraan, het zal je zelfvertrouwen ten goede komen.)
3 Mochten bovenstaande punten niet genoeg zijn dan kan je kansloos chicks hosselen en dan afwijzen puur om je eigen ego te boosten.
1 van deze korrels is voor jou:quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
shit, niet gesquat vandaag! Blijf morgen maar thuis op dokter's advies
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hey mooie ogen
Ja ik hoef je niet... Dag.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1 van deze korrels is voor jou:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:07 schreef kingtoppie het volgende:
Hey mooie ogen
Ja ik hoef je niet... Dag.
Intrinsieke motivatie: Ik wil een man zijn die makkelijk leuk contact kan leggen met andere mensen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Praktische tip: denk niet veel na en probeer het vooral leuk voor jezelf te houden.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe dan?quote:
Wat ik bedoel is dat het gesprek niet geforceerd moet verlopen. Loopt een gesprek niet, so be it. Wellicht liggen jullie elkaar wel helemaal niet. Ga dan ook vooral niet dom vragen lopen te stellen wanneer je merkt dat er geen potentie in zit. Verder adviseer ik te zeggen wat in je opkomt, denk dus vooral niet na over wat je zegt en over hoe de grap kan vallen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Intrinsieke motivatie: Ik wil een man zijn die makkelijk leuk contact kan leggen met andere mensen.
Extrinsieke motivatie: Ik wil een vriendin. / Ik wil seks
Dat 2e werkt een stuk slechter. Je moet volgens mij een bepaalde persoonlijkheid voor jezelf nastreven..
Jezelf meer durven zijn eigenlijk..
Nee ik moest iemand afwijzen van je?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hosselt iemand door te zeggen dat ze mooie ogen heeft en dan is ze de jouwe?
Eerst zorgen dat ze uit je hand eten, vervolgens hoef je ze natuurlijk niet letterlijk af te wijzen maar zeg je dat je "even" naar een andere kroeg gaat. Hierbij vraag je uiteraard haar nummer niet en kom je niet terug naar de desbetreffende kroegquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Kansloos chicks hosselen en dan afwijzen???
Hoe zie jij dat voor je dan drommels drommels drommelss!!$$
Ok... Maar waar haal je dan die egoboost uit?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Eerst zorgen dat ze uit je hand eten, vervolgens hoef je ze natuurlijk niet letterlijk af te wijzen maar zeg je dat je "even" naar een andere kroeg gaat. Hierbij vraag je uiteraard haar nummer niet en kom je niet terug naar de desbetreffende kroeg
Uit het feit dat ze uit je hand eten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok... Maar waar haal je dan die egoboost uit?
Neem jij pinda's mee dat ze uit je hand eten?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Uit het feit dat ze uit je hand eten?Ik heb het zelf vrij weinig gedaan omdat die extra egoboosts iets teveel van het goede zijn
Waarheid volgens mij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Intrinsieke motivatie: Ik wil een man zijn die makkelijk leuk contact kan leggen met andere mensen.
Extrinsieke motivatie: Ik wil een vriendin. / Ik wil seks
Dat 2e werkt een stuk slechter. Je moet volgens mij een bepaalde persoonlijkheid voor jezelf nastreven..
Jezelf meer durven zijn eigenlijk.. / Jezelf meer leren kennen en uiten.
There comes the monkey out of the sleeve!quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel neemt pinda's mee die de meisjes aan zijn penis mogen geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |