SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Je hebt de afgelopen jaren bizar veel tips gehad, maar je blijft ze negeren. Want moeite wil je blijkbaar niet doen, dan is het toch makkelijker om een beetje op dit forum te blijven huilen. Vind je het vreemd dat mensen dan geen zin meer hebben om je te helpen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik iemand anders was geweest en hier in dit topic had gevraagd, had ik wel tips gekregen over hoe ik leuk, ontspannen en spontaan met meisjes zou kunnen omgaan, flirten etc.
Omdat ik het ben word ik niet meer serieus genomen.![]()
Puur roepen dat ad nodig is is ook zot .
Benzin heeft hulp nodig,hulp van vrienden accepteert hij niet, van iemand die ervoor geleerd heeft ook niet.das dan jammer![]()
He Koffie. Waar ben je zo lang geweest?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Godsamme, ik kom terug en Benzin is nog steeds bezigEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat Benzin veel te bot is om advies van wie dan ook aan te nemen, dus een psycholoog heeft niet eens nut.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin heeft hulp nodig,hulp van vrienden accepteert hij niet, van iemand die ervoor geleerd heeft ook niet.das dan jammerRustig aan.![]()
dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat Benzin veel te bot is om advies van wie dan ook aan te nemen, dus een psycholoog heeft niet eens nut.![]()
Met een beetje geluk volgende week een date met een paiqer.. zo niet zal ik random chicks moeten gaan aanspreken in de stad, daar zie ik wel tegen op![]()
![]()
Was het 1 en ander gebeurd en fok schoot erbij in. Maar ik dacht, laat ik me nu maar eens even melden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Koffie. Waar ben je zo lang geweest?![]()
Hoezo moet je dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef geenvetzak het volgende:
Met een beetje geluk volgende week een date met een paiqer.. zo niet zal ik random chicks moeten gaan aanspreken in de stad, daar zie ik wel tegen opEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, niks ernstigs hoop ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was het 1 en ander gebeurd en fok schoot erbij in. Maar ik dacht, laat ik me nu maar eens even melden.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar blijkbaar blijft hij wel dit topic volspammen en volspammen met berichten dat hij een hekel heeft aan wie er ook niet op hem reageert...of zoquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin heeft hulp nodig,hulp van vrienden accepteert hij niet, van iemand die ervoor geleerd heeft ook niet.das dan jammer![]()
![]()
Heb jij de gouden tips voor Benzin?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens niet vechten. Tot 00:05 is dr "love" Ommel in the house om jullie van tips te voorzien.![]()
dѐ reden voor mij om nú te gaan slapenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens niet vechten. Tot 00:05 is dr "love" Ommel in the house om jullie van tips te voorzien.
Trusten![]()
van mezelf! Anders zit ik toch maar thuisquote:![]()
t vervelende is, ik ben niet perse slecht in mensen aanspreken, maar ik val niet graag met de deur in huis ("mooie ogen, mag ik je nummer?" ben ik al te braaf voor), en na een goed gesprek heb ik het juist lastig om mezelf als "datemateriaal" te profileren.
![]()
En voor de duidelijkheid, voor op de korte termijn ben ik vooral op zoek naar tips over hoe ik op een ontspannen, voor beide partijen leuk en spontaan gesprekjes moet houden met meisjes.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij de gouden tips voor Benzin?![]()
Ja, ook heb ik een nieuw toetsenbord. Hiermee kan ik tevens mooi het verschil tussen mijn tips aan Benzin en mijn nieuwe toetsenbord illustreren. Mijn nieuwe toetsenbord is ondertussen in gebruik, mijn eeuwenoude tips aan Benzin zijn ergens gearchiveerd voor nader onderzoek.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb jij de gouden tips voor Benzin?![]()
Maak even een stappenplan voor een groter ego.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:59 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens niet vechten. Tot 00:05 is dr "love" Ommel in the house om jullie van tips te voorzien.
Rustig aan.![]()
Das toch best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
van mezelf! Anders zit ik toch maar thuis![]()
t vervelende is, ik ben niet perse slecht in mensen aanspreken, maar ik val niet graag met de deur in huis ("mooie ogen, mag ik je nummer?" ben ik al te braaf voor), en na een goed gesprek heb ik het juist lastig om mezelf als "datemateriaal" te profileren.
Ik ga dat gewoon onder werk doen, fuck that shit.Rustig aan.![]()
Dan profileer je als goed gesprek partner en vraag je haar op elitaire borrel in het belgische bier cafe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef geenvetzak het volgende:
en na een goed gesprek heb ik het juist lastig om mezelf als "datemateriaal" te profileren.Rustig aan.![]()
Maar dit is toch niks nieuws? Het is alleen maar een kleine tweak van iets wat ik al wistquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef benzin het volgende:
[..]
En voor de duidelijkheid, voor op de korte termijn ben ik vooral op zoek naar tips over hoe ik op een ontspannen, voor beide partijen leuk en spontaan gesprekjes moet houden met meisjes.Vrouwen versieren was de laatste tijd wel het laatste waar ik aan dacht...ook al dacht ik er natuurlijk wel aan. Ik ben en blijf een man, he?quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
![]()
![]()
How to: Egoboostenquote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maak even een stappenplan voor een groter ego.
1) Zorg dat je er goed uit ziet (Haar in de plooi, schone kleren, squatten in de sportschool)
2) Zorg ervoor dat je goed in je vel zit (Heb je problemen? Werk eraan, het zal je zelfvertrouwen ten goede komen.)
3 Mochten bovenstaande punten niet genoeg zijn dan kan je kansloos chicks hosselen en dan afwijzen puur om je eigen ego te boosten.![]()
Praktische tip: denk niet veel na en probeer het vooral leuk voor jezelf te houden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 00:01 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |