*gaat kuisheidsgordel vast ontroesten...quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:31 schreef iBenny het volgende:
Kannonnenpoepies... Zowaar een topic in een dag. Das een tijdje geleden
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Binnen 8 uur een topic vol. Lang geleden
Heb je de cognac-tip van mijn moeder al geprobeerdquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
*gaat kuisheidsgordel vast ontroesten...
Nee, net wel wat rosé.. maar dat brandde als een gekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je de cognac van mijn moeder al geprobeerd
Is goed, brandt alle bacteriën doodquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, net wel wat rosé.. maar dat brandde als een gek
Daaromquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is goed, brandt alle bacteriën dood
Wat ook goed helpt, is water koken, scheutje cognac of rum, en citroensap erdoor en wat suiker voor de smaak, vlak voor je gaat slapen, je zweet als een malle maar wel alles eruitquote:
Rosé, cognac, rum...als het niet helpt heb je in elk geval een leuke avondquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat ook goed helpt, is water koken, scheutje cognac of rum, en citroensap erdoor en wat suiker voor de smaak, vlak voor je gaat slapen, je zweet als een malle maar wel alles eruit
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rosé, cognac, rum...als het niet helpt heb je in elk geval een leuke avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar, ik moet ook zoquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je zo vroeg op moet is het wel zo verstandig
oinkoink? Je bent in die paar uur een varkentje geworden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik ben nog helemaal oinkoinkoink door vandaag en net goed nieuws van m'n vriend gehad en EHBO ging goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |