hij zal vast wel meer kansloze porrno kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ook omdat dat het enigste naakt is wat jij ooit zal zien
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verbaast me niks, ook omdat dat het enigste naakt is wat jij ooit zal zien
cadeautje uitzoeken?quote:
Weer saggie?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
hij zal vast wel meer kansloze porrno kijken
quote:
Nee gaatje vullenquote:
Aww. Sterktequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij weet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet weten dat Tjacka alleen online is op FOK! als hij geen seks heeft, en Tjacka is heel vaak niet online.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Aww. Sterktehaahha. hoezo geen colaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mocht ook geen cola en kauwgom met mn beugel. Schijt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Veel te veel cola gedronken in Las Vegas en toen had ik voor het eerst gaatjes.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haahha. hoezo geen colaIk mocht ook geen cola en kauwgom met mn beugel. Schijt.
Steeds minder smatjes die voor je charmes vallen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij weet.
Al ben ik de laatste tijd wel steeds meer online.
las vegas?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Veel te veel cola gedronken in Las Vegas en toen had ik voor het eerst gaatjes.
En m'n gebit is een beetje ontkalkt
Ik vind jou stoerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef supersof het volgende:
[..]
haahha. hoezo geen colaIk mocht ook geen cola en kauwgom met mn beugel. Schijt.
Bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 23:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sorry dat ik je confronteer met de waarheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |