Whutquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:46 schreef NitraatPoep het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, maar het kan me weinig schelen. Krijg wel af en toe de vraag of ik wel als vrouw geboren ben, maar daar stoor ik me niet echt aan.
Brede schouders, smalle heupen, en borsten die vaak voor gekocht aangezien worden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut
Ehhh, volgens mij is er dan wel meer aan de hand... Heb je baardgroei?
@TS
Je moet er wel op kunnen lopen, anders ziet het er gewoon echt a-charmant uit.
Verder accentueert het mooi enzo... Dat je nog langer wordt maakt niet zoveel uit aangezien je ook kunt zien dat het komt omdat je zegmaar qua houding op je tenen staat.
That's hot.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Gewoon doen. Ben zelf 1.77 en loop rustig op 12 cm en hoger.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:03 schreef NitraatPoep het volgende:
Brede schouders, smalle heupen, en borsten die vaak voor gekocht aangezien worden.
Dit, minimeisjes moet je je vaak ook een beetje aan aanpassen enz.quote:Op woensdag 20 februari 2013 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
Ik hou wel van een vrouw die net zo groot/groter is dan ik, vreemd genoeg
fap fap fapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien kan TS foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef Zihuatanejo het volgende:
Misschien kan TS foto's plaatsen zodat we het beter kunnen beoordelen.
Ukkie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:45 schreef Samson het volgende:
Ik vind het persoonlijk niet mooi, heb ook een vriendin (niet mijn vriendin) die ook zo lang is en helemaal een reuzin met hakken. Maar ja, het blijft voor iedereen persoonlijk
Ik ben 1.80m, dat is idd niet lang vandaag de dag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |