Crap, ik kliktequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://procatinator.com/?cat=123
En dan steeds 'Show me another cat' klikken.
Leuk voor als je moet leren
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gedaan ik zag een dansende kat
Uiteraard, toen was ik opgroeiendequote:
Hihihi, dat kloptquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Uiteraard, toen was ik opgroeiende
Iemand die in de jaren 90 is geboren weet niet eens wat Rave the City is/was
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Hihihi, dat klopt![]()
De jaren 90 was top
Oja, en als er iets op de radio kwam met de vinger op de record knop.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]vroegah, toen we nog cassettebandjes kopieerden
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Oja, en als er iets op de radio kwam met de vinger op de record knop.
Jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]Inderdaad! En dan hopen dat het niet werd afgebroken voor de reclame!
net even ervoor. Dit soort muziek, en dan gewoon keihard ergens in een grote lege schuur. met 150 man, soort van illegale houseparty. En ma maar denken dat ik bij een klasgenoot aan het logeren was, voor een werkstukje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jij moet ook in de '80s geboren zijn gezien de keuze.
Herkenbaar. Zwaar los gaan en ondertussen hopen dat het de volgende dag weer goed gaat.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:19 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
net even ervoor. Dit soort muziek, en dan gewoon keihard ergens in een grote lege schuur. met 150 man, soort van illegale houseparty. En ma maar denken dat ik bij een klasgenoot aan het logeren was, voor een werkstukje.
Omg! Ook dat begin van dat nummer, zo epic. Iedereen gelijk los op de vloerquote:
Ik was een keer op Mallorca op vakantie, toen was daar een of ander vage zonnebril verkoper uit Morrocco die ook kaartjes verkocht voor een feest. heb er iets van 20 dollar voor betaald,. Toen draaide Mental Theo daar Was ook de eerste keer dat ik echt met de Happy Hardcore in aanraking kwamquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Omg! Ook dat begin van dat nummer, zo epic. Iedereen gelijk los op de vloer
Toch grappig dat je dit nog kan terug halen in je herrinering. Zegt genoeg over die tijdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:27 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik was een keer op Mallorca op vakantie, toen was daar een of ander vage zonnebril verkoper uit Morrocco die ook kaartjes verkocht voor een feest. heb er iets van 20 dollar voor betaald,. Toen draaide Mental Theo daar Was ook de eerste keer dat ik echt met de Happy Hardcore in aanraking kwam..
Ik herinner me die kokos achtige parfum van het meisje nog, die achter het hotelbarretje zatquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Toch grappig dat je dit nog kan terug halen in je herrinering. Zegt genoeg over die tijd
Van die Hi reclame.quote:
Zie je wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik herinner me die kokos achtige parfum van het meisje nog, die achter het hotelbarretje zat. elke keer als ik die kokos zonnebrand olie ruik denk ik weer aan dat momentje.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |